Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette teinistä, jonka keskiarvo on yli 9,5 todistuksessa?

äiti35
07.06.2021 |

Kaverini lapsella, joka käy 8-luokkaa ja siirtyy nyt 9-luokalle, oli keskiarvo todistuksessa 9,6. Nyt puhun siis lukuaineista. Aivan käsittämätöntä, miten kellään voi olla noin hyvä keskiarvo.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ns opiskelutaidot hallussa, kiinnostunut asioista ja silloin kun on asia joka ei ehkä niin kiinnostakaan, niin ei kuitenkaan lyö läskiksi. On oltava fiksu ja hoitaa hommansa.

Poikani ka oli 9lk päättötodistuksessa tasan 10, siis lukuaineiden, kaikkien aineiden 9,8.

Kävi Ressun lukion ja nyt aloittaa yliopiston.

❤️💙

Vierailija
22/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella ei ole mitenkään ihmeellistä. Kun saa lukion päättötodistukseen saman mafykebi plus 2 pitkää kieltä niin sitten on aika kova. Toki nykyisin kirjoitukset ratkaisee kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikaano?

Vierailija
24/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo kiusattu kilttipoika, jolla ei ole yhtään kaveria

Vierailija
25/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli koko kpuluajan ka yli ysin, joten en ole yllättynyt, että lapsillanikin on. Älykkäitä nuoria molemmat. Mutta silti ihan tavallisia teinejä joilla aktiivinen sosiaalinen elämä ja teinien hölmöilyt.

Vierailija
26/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyvä kun hoitaa koulunsa. 

Helpottaahan se elämää. Harmi että moni tajuaa sen vasta vanhana. Tietysti ilmankin voi pärjätä, mutta helpottaisihan se tehdä asiat heti alusta saakka kunnolla. Kuulun itse niihin joiden ka ei ollut 9,5 :D

Vierailija
27/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 9,5, olin koulun kovin ja rakastetuin urheilumies ja paljon kavereita.

Tämä siis teille kaikille luusereille, jotka luulette että hyvällä keskiarvolla ei ole kavereita.

Vierailija
28/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut vastaava, korkeimmillaan oli kahdeksannella luokalla, jolloin lukuaineiden keskiarvo oli 9,8. Kolmella pojallani ollut vastaava keskiarvo. Keskimmäinen pääsi juuri ylioppilaaksi, keskiarvo 9,5. Nuorin menee yläasteelle, kaikkien aineiden keskiarvo 9,4, lukuaineiden 9,6.

Mitäkö ajattelen. Jotkut saa hyviä numeroita toisia helpommin, ei ole oppimisvaikeuksia tmv. Itsellä on lievä lukivaikeus, ja tein koulussa paljon töitä. Jotkut tekevät tunnollisemmin töitä kuin muut.

Omien lasten koulu on mennyt helposti, itse ovat läksynsä ja koulunsa hoitaneet. Kahden vanhimman yläaste meni niin, että läksyjä ei juuri ollut, koska he kerkesi tekemään tunnilla. Nuorin on vasta menossa yläasteelle, mutta sai tehdä yläasteen matematiikan tehtäviä jo ala-asteella, koska muutoin oli liian helppoa.

Vierailija
29/29 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykyään helpommin hyviä arvosanoja? Olin kahdella eri yläasteella ja molemmissa luokallani oli yksi tälläinen lähes kympin oppilas. Muuten tyttöjen arvosanat olivat pääasiassa 7-8+ välillä, pojilla enemmän 6 ja huonoimmilla 5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä