peppupanoista..
mieheni ruikuttaan sitä jatkuvasti.. on kuulema niin kiihottava ajatus! kyllä on mustakin mutta kun se SATTUU!! siis ei olla päästy koskaan " kunnolla asiaan" kun en vaan kestä sitä kipua. liukastetta käytetään runsaasti muttei auta. nauttiiko siitä OIKEESTI joku???
Kommentit (25)
anaaliseksi on ihan ok pienenpi munaisen miehen kanssa. Sillon siinä on edes hitusen " järkeä"
Mutta iso muna on ihan pois luettu niistä touhuista. Ei tosi iso mene edes sisään, ilman paikkojen repeämistä.
Kyllä perinteinen kivointa on...mutta mulla onkin onneksi se isomunainen mies :)
Eli jos äijä vonkaa anaalia, ni sillä on luultavasti pienen pieni muna
se ei vonkaa peppua, mutta minä vonkaan antamaan :)
Tuntuu aivan mahtavalta! Minäkin voin allekirjoittaa nuo tajunnanräjäytysorgasmit. Kovin usein ei mekään vierailla b-rapussa, koska minäkin pelkään vähän pukamia ynnä muita.
Mutta hitsi että on ihanaa silloin kun on!
Peppujen elastisuuksissa on eroja, minulla onneksi painuu tuo isokin :)
että parhaan orkun olen saanut, kun miehen kalu on ollut osittain pepussa ja sormella samalla hyväillyt klittaa. Ihanaa!
Kyllä se onnistuu jos haluaa. Ja luottaa toiseen..
Vaatii ehkä kärsivällisyyttä alussa, että saa paikat rennoksi. Alusa ei tarkoita minuuttia ennen yhdyntää vaan ehkä useita esileikkikertoja ennen kuin sitä edes yritetään. Jos jännittää tms niin kannattaa aloitella peppuleluilla hommaa.
Jos kipua tuntuu niin silloin homma menee metsään. Kipu johtuu jännittyneestä sulkijalihaksesta. Sisempää ei pysty tahdoalaisesti rentouttamaan, vaan se rentoutuu kun tilanne etenee.. Jännittäminen, varuillaan olo tms estää puuhan. Leluissa on sekin puoli, että ne pienempinä tuo nautintoa, joten jatkossa on helpompi siirtyä aktiin ja isompaan iloon :D
Meillä melko harvoin sitä varsinaista peppuseksiä harrastetaan, mutta sitäkin useammin miehen nuollessa laittaa pepputapin mun pyllyyn. Orgasmi on aina taattu ja mahtava.