NELIAPILOIDEN UUS LÄJÄ!
Kommentit (31)
hirmusti onnea plussanneille!!!!
mijoralla kamala tilanne, itse olisin varmaan jo lyhythermoisuudessani tehnyt useammankin testin... peukutan sulle plussia
mieli on niin malttamaton täällä, kävin salaa kuikuilemassa odottajienkin puolella, en löytäny neljättä odottavia. muistakaa plussanneet kertoilla kuulumisia tännekkin
oma napa: nyt on kp 4/28-30, ja tähän kiertoon päästään meilläkin nyt yrittämään... en kylläkään usko että tärppää heti lähikuukausina, muita laitettu alulle 9KK-4v. mutta aikasemmilla kerroilla en ole tarkistellu ovulaation mahdollista ajankohtaa, nyt kokeilin tuota ovulaatiolaskuria.
kaikille kovasti plussia puhaltelen
Aivan ihania uutisia... Lämpimät onnittelut ja iso onnen rutistus!! Aivan menin kananlihalle kun tätä teidän pinoa lueskelin pitkästä aikaa ja huomasin sinun plussanneen!!! Ja tietysti lämpimät onnittelut myös nillalle plussasta!
Itse en ole kovin montaa kertaa kerennyt tuonne odotuspuolelle kirjoitella, joten olen taustalta seurannut muiden kuulumisia. Jotenkin tuntuu että olisi niin paljon mukavampaa kirjoitella tämän tutun porukan kanssa! Jotenkin on niin kovin ikävä teitä kaikkia!
Täällä odottelen ekaa neuvolaa joka on ens viikolla. Pahanolon kourissa olen liki 24 h vuorokaudessa ja iltaisin tuntuu niin kuin olisin kipeäksi tulossa.. Viluttaa ja hetken päästä saattaa jo olla hiki!
Mutta nyt lapsukaiset juoksevat alvariinsa ovenraossa huutelemassa ulos, joten palaillaan vielä asiaan!
Plussanneille vielä kerran onnittelut ja kaikille muille kovasti plussatuulia!
wagner
Huh, huh kun on piitkä päivä takana. Oltiin aamulla markkinoilla, sen jälkeen lämmitettiin sauna, sitten mentiin ristiäisiin ja nyt kotiuduttuamme aloin vielä koristella esikon synttäri kakkua. Vastahan tuokin syntyi ja nyt täyttää jo 10v. Niin se aika vaan menee......
Wagner; Kiva kuulla sinustakin;)))) Kiitos onnitteluista! Kyllähän tää on vielä aika uskomatonta, mutta niin ihanaa. Mie ajattelin, että pitäisköhän meidän perustaa tuonne odotuspuolelle myös neliapilat?????Vai?
Oireista: Mulla on nyt päänsäryt olleet pari päivää poissa, mutta sitä ennen ehti olla joka päivä ainaskin viikon ajan. Olo on välillä myös, niin kuin olisi flunssa päällä, yhtä äkkiä alkaa paleltaan. Päivisin kyllä hiki lentää ja huono olo tulee salakavalasti, mut menee onneksi aika nopsaan ohi. Masussa aina välillä vähän nippailee, mut ei häiritsevästi. Luulin vielä eilen päivällä, ettei muhun väsymystä iskekkään, mut illalla olin kuin tapettu mato......että kyllä sitä tuntee jo olevansa raskaana:))
Ettualle; Tsemit tälle kuulle ja paljon +++++++tuulia!
Lalla ja purnukka
Taas tänne itseni eksytin ja huomasin lallan plussanneen, onnea miljoonasti!!! Ja joo, pistetään vaan neliapilat pystyyn odotuspuolellekin! Minä ainakin olen mukana!!
piipero rv 26+1 (huh, kun aika rientää...., kohtahan sitä saa olla jo viisiapiloissa kuumeilemassa. No joo...ehkä vähän aikaista ajatella...)
No löytyihän se ja aamulla se on toiveikkaana kuskattu labraan...tuloksia tässä rauhallisena (lue: hyppii pitki seiniä) odottelen:)
Rinnat on tulleet todella kipeiksi tässä eilisen aikana ja yhä vaan kipenee...vielä muutama tunti...klo. 11 jälkeen saan soittaa tuloksen.
Voi kun se nyt olis sitä plussaa:)))))
Neliapilat plussanneissa on hyvä idea ja vielä parempi jos pääsen siihen itsekkin mukaan.
Mijora; Olet ollut ajatuksissani paljon.....tänä aamuna herättyäni ajattelin, että kyllä se varmaan sitä plussaa nyt on, kovasti sitä sinulle nyt säteilytän. Ilmoitathan sitten kun saat tietää?
Piipero; Kiitos onnitteluista ja toooosi kiva kuulla sinustakin. Miten sinun odotusesi on sujunut, ilmeisesti aika hyvin? :) Sinulla onkin jo odotus aika pitkällä, hurjan nopsasti aika mennyt, tuntuu kuin olisit vasta plussannut.
Eli perustetaan vaan sitten se Neliapilat tuonne odotuspuolelle.....jotenkin sitä vaan on kasvanut teihin niin kiinni, että haluaisi ehdottomasti kaikki samalle puolelle:)))
Lalla ja purnukka
Tulos on soitettu ja puhdas nega se oli ja tuskin enää muuksi muuttuu.
Vähän harmittaa ,mutta ei siihen elämä lopu. Olishan se ollu kivaa siirtyä plussanneisiin ,vaan jotain muuta on nyt vinksallaan...gynen pakeille taas on mentävä tilannetta selvittämään. Onneksi on sinne soittoaika ylihuomenna niin asia lähtee eteenpäin. Tuota soittoaikaa odotellessa keräilen toivonmurusia ja kokoan ajatuksia kasaan ,että olisin skarppina ja muistaisin selvittää kaiken mahdollisen.
Olin ihan varma, että plussaa sieltä sinulle kerrotaan. Sit vaan lisää vipinää peiton alle, mukavaa onneks tuo " lapsentekopuuha" . *lohtuhalit*
Meillä mennään samaa rataa. Edelleen hiukan kummeksuttaa nuo yhden päivän menkat, mutta kun testiin näytti negaa, siihen on tyydyttävä. JOS ne oli kuitenkin menkat, niin viikonloppu olis ollu tärppiaikaa, ja ahkeria oltiinkin. Saas nähdä mitä sit parin viikon päästä massu sanoo...
Hehkutan vähän, että meidän pikkuisin on tähän asti nukkunut sellaisia puolen tunnin torkkuja, koko pienen elämänsä ajan. Nyt on nukkunut jo puolitoista tuntia! Loistavaa, jos se rytmi hiljalleen alkaa löytyä--- ehdin minäkin unien aikaa muutakin kuin kupin kahvia juoda :o)
Voi harmin paikka Mijora!
Mutta parempi kai sekin ratkaisu, kuin jatkuva epätietoisuus.
Eli uutta vipinää vällyihin! Ei kuitenkaa tekemällä tehdä, ettei mene hommasta maku;) Vaikka kieltämättä joka ainoa kerta, kun isännän kanssa eksytään saman peiton alle, niin ensimmäinen asia, mikä mielessä on ne vauvansiemenet!!!
Meillä ei mitään kovin uutta, edelleen iltaisin tulee huono olo ja välillä alavatsaa jomottaa, menkkoja vaan odottelen alkavaksi (ensimmäisiä synnytyksen jälkeen).
No jonkun aikaa on saanut öisin ja vähän päivisinkin pissalla juosta, viime yönäkin kahteen kertaan oli noustava. Päivisin ei niin huomaa, tuleeko juostua useemmin, kuin ennen.
Ja kaipa sitä saa kehitettyä itselleen muitakin oireita, toive siitä viimesestä vauvasta on niin kova, olispa sitten leikkikaveri tälle juniorille, vaikka se varmaan aluksi rankkaa oliskin. Mulla kun on kokemusta vaan helpoista kaksosista ja nyt tästä melko vaativasta pikkukolmosesta.
Toisaalta tekis mieli testatakin, mutta kun viimeksi testasin, niin " oireet" oli samat ja nega pamahti, en haluais toista negaa tietenkään!
Tulispa vaan niin voimakkaita oireita, ettei olis epäilystäkään. Mä olisin tällähetkellä valmis oksentamaan yötäpäivää muutaman kuukauden! Mutta toisaalta edellisillä kerroilla kovin voimakasta pahoinvointia ei oo ollut, kaksosistakin taisin oksentaa vaan kerran. Ja ennen mulla oli tosi säännölliset menkat, ne oli tasan kerran muusta syystä myöhässä, kuin raskaudesta. Mutta tiedänhän toki, että imetys ehkäsee aika hyvin, mutta kun toinen niin kovasti toivoo!!
Nyt rysähti pikkumiehen vaipassa siihen tyyliin, että mentävä on!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
näitä teille kaikille lähetän!
Hemppa
Mijora.....en tiedä mitä sanoa.....olin niin varma, että plussaat. Toivottavasti sun asiat alkaisi pian setviytymään sen gynen jälkeen ja pääsisitte pian taas yrittelemään hali ja rutistus.
Hempalle ja ritanulle myös niitä ++++++tuulia;))
Minuakin nyt mietityttää, kun se viime kierto oli silloin vain sen 24/26/30+ päivää ja ne menkat oli erilaiset. Niin ja se plussakin näkyi silloin jo kp 23, eli voiskohan ne olla silloin jotku valemenkat. En tiedä.....tällaistä pähkäilyä, täytynee varmaan nyt piakkoin soittaa neuvolaan ja kysyä seltä , eiköhän ne tarkista sitten ultralla asian. Tänään mun piti jo soittaakin, mut toi soittoaika oli jo menny ohi, kun asian hokasin.
Lalla ja purnukka
Täällä taas kurkkimassa:)
Levotonta on meno mulla...ei oikein tuo uni tahdo maistua ,olin hereillä jo 6 aikaan aamulla ,vaikka eilen olin iltavuorossa...mikähän se valvottaa???
Se eilinen mahakipu jota tätiksi veikkasin ,ei oo tullu takaisin ,eikä siis tätiikään oon näkyny??? Pysyisikin nyt poissa kun näin pitkään on kiusannut tulemattomuudellaan. Mitä enemmän asiaa ajattelee ,sitä enemmän alkaa toiveet nousta ja senhän tietää jos nega tulee pää putoo polviin.
Uusi oire entisestä toista rintaa jännästi viiltelee ,huomasin tän aamuyöstä vessareissulla ja se on jatkunut siitä koko aamun.
Lalla onko sulla havaittavissa ,ylävarustuksessa mitään tuntemuksia?
Jaksaisi vielä tämän ja huomisen päivä niin olis maanantai ja saisi mennä sinne labraan...pidän hermoni nyt enkä käy testii hakemassa!
Nyt kotiaskareisiin ,ehtisi jotain tehdä ennen töitä.