Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että varattu perheellinen nainen tanssii hyvin likikkäin

Vierailija
21.08.2006 |

teinipoppibaarissa tuntemattoman tyypin kanssa hitaita?

Mulla ei ole ollut tapana edes käydä baarissa, joten ihan aidosti kysyn, että näinkö on tapana käyttäytyä? Onko ihan jees? Siis todellakin hyvin lähekkäine kädet täysin toisen ympärillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia sitten jos on selvää hiplailua ja yhteinen taksi.

antaa mamman tanssia!

Vierailija
2/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitäisikö? siis sun mielestä tuollainen käyttäytyminen on ihan yleistä?

Kysyn vaan ihan siksi, kun en ole baareissa käynyt vuosiin, viimeksi sinkkuna. Silloin oli kyllä joku tarkoitus kaulailla jonkun kanssa :) Mä en vaan ole ajatellut, että varatutkin harrastaa tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi vähän epäkohteliaalta pyristellä vastaan. Suutelu ja muu lääppiminen on sitten eri asia, niistä kieltäydyn kohteliaasti. Ja ihan naimisissa olen ja useamman lapsen äiti ENKÄ ole miestäni pettänyt.

Vierailija
4/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan joilla jopa avoin suhde.

meillä sovittu että hitaita ei tansita muiden kanssa.

Vierailija
5/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovitut " pelisäännöt" mitä saa ja mitä ei saa tehdä.

Meille hitaiden tanssiminen on " esileikkiä" ja hyvin intiimiä, ja sitä muiden kanssa harjoiteta...

Vierailija
6/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on viesti toiselle ja en halua sellaista antaa, oska olen varattu. Musta kyllä hitaat ei ole mitään tanssimista " teinipoppibaarissa" . Sillä on aina jokin tavoite....

Vierailija
7/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMHO tuo on siinä ja siinä rajoilla onko hyväksyttävää. Mutta jos näkisin jonkun toisen tekevän noin, niin antaisin tehdä rauhassa. Jokainen tietää - tai pitäisi tietää - rajansa itse.

Vierailija
8/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä kaupassa, pankissa, kirjastossa tai leikkipuistossa ihmiset ei tarraa toisiinsa kiinni. Mutta baarissa se on siis ihan hyväksyttävää, tavallita ja normaalia? Ok. Ei mitään. Mulle ei toisaan kuulu mitä ihmiset tekee. Kukin tavallaan. Olin vain jotenkin ajatellut, että noi tollaset on sinkkuja.

Vierailija
9/9 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan siis tutuista miehistä, ystävistä. En tietenkään tuntemattomiin käy kaupungilla käsiksi.

t. se, joka on perheellinen ja tanssii liki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme