Mikä on tyhmin harrastus ikinä?
Mä aloitan: vuorikiipeily (tarkoitan oikeita vuoria, tyyliin Mount Everest jne.). Tarvitseeko perustella? Jos tarvitsee, niin miettikää sitä kuolleiden määrää, kun porukka ei olekaan pärjännyt vaikeissa olosuhteissa tai on tullut ikävä yllätys. Sherpat ja oppaat tekevät varsinaisen työn, itse vaan kävelet perässä. Tyhmää ja turhaa!
Kommentit (73)
Gaping, eli hoonaus - vaipat kutsuu alan harrastajia...
Kalastus. Viattomia kaloja repiä kodistaan eli vedestä pinnalle haukkomaan happea koukku huulessa
Tappava leikki yleisillä teillä: moottoripyöräily
Valokuvaaminen harrastusmielessä. Runkkaatteko niitä kuvia katsellessanne vai mitä ihmeen iloa niistä on?
Vierailija kirjoitti:
Palstapersuilu
Viherpesuilu
Vierailija kirjoitti:
Lintubongailu on sellainen harrastus mitä en ymmärrä alkuunkaan. Aikuiset ihmiset ovat aivan liekeissä kun näkevät lintujen muuttavan Suomeen ja tuijottelevat niitä kiikareillaan. Mitä järkeä? Ymmärtäisin jos ne linnut syötäisiin, mutta laittaa hirveitä määriä rahaa optiikkaan, jotta näkee linnut joiden kuvat löytyisi netistä.
Tuossa on laji jonka avulla on helppo pettää puolisotaan. jopa helpompi kuin liikematkailu.
Kolopallo on aika tyhmää. Siinä saa aika minimaalisesti liikuntaa. Pitää olla erilaisia mailoja ihan sitä varten että pallon saisi reikään. Ajellaan kärryllä ympäriinsä pilaamassa nurmikentät. Vähemmän vaaraa sivullisille kun kävisi vaan vierestä tiputtamassa pallon koloon ja tekisi muutamat punnerrukset.
Sellainen missä riskeerataan oma henki.Se ei ole rohkeutta vaan idiotismia.
Penkkiurheilu. Katsotaan kun muut urheilee ja ehkä kannatetaan jotakuta. Turhempaa ajanhukkaa kuin esim. netflixin katselu.
Suppaus. Nähtävästi jotkut eilen syntyneet ei ole ikinä kuulleet soutuveneistä tai kanooteista 😂
Vierailija kirjoitti:
Suppaus. Nähtävästi jotkut eilen syntyneet ei ole ikinä kuulleet soutuveneistä tai kanooteista 😂
Ohis, mutta soutuveneet ja kanootit tarvitsevat säilytyspaikan, esim. venepaikan. Suppilaudan voi heittää vaikka parvekkeelle kun on käyttämättä. Eli suppailu on kaupunkiystävällisempi harrastus.
penkki urheilu nämä 150kg alkkoholistit selittelevät kuin merta ranta konsanaan. ei todella kiinnosta jää kiekko tai potku pallo.
Ei nämä osaa perusteluita laittaa.
Ne sanovat tyhmiksi harrastuksiksi kaikki ne, joista eivät itse ymmärrä yhtää mitään.
Ja joita eivät itse pysytyisi harrastamaan vaikka rahaa niihin olisikin.
Palsta on täynnä pelkkiä nipin napin peruskoulun suorittaneita juoppoja, pillereitä syöviä hörhöjä.
Totaalisia luusereita.
Ei näiltä kannata mitään asiallista kysyä.