Vanhemmat jotka ei ui. Pällistelee vaan rannalla
Miksi on monia vanhempia jotka ei käy uimassa? Ne tulee vaan rannalle ja katselee sitten pentujaan kun ne ui. Onko se vaan sen takia että heidän tehtävä on vartioida pentujaan, mutta ei voi itse pitää hauskaa. On sekin elämää.. Sääliks kyl käy.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juurikin näin. Menen vahtimaan sinne lapsiani. Lapset haluaa kuitenkin leikkiä matalassa, niin ei kiinnosta uida käsipohjaa. Eihän niitä yksinkään siihen voi jättää.
Ps. Minulla on hauskanpitoon muitakin keinoja.
Lapset haluaa, että vanhemmat osallistuu ja pistää itsensä likoon. Palstaa etäällä kännykästä selaileva kaitsija ei paljon muistoja aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Lapset haluaa, että vanhemmat osallistuu ja pistää itsensä likoon. Palstaa etäällä kännykästä selaileva kaitsija ei paljon muistoja aiheuta.
Ei ne lapset mitään muista. Miettivät vaan, että milloin saa lisää karkkia tai limsaa
Kyllä. Välillä on tehnyt mieli mennä ja tarjoutua leikkimään kun ei vanhemmista siihen ole mutta jotain estoja sellaiseen :D
Vihaan uimista. Vesi on aina kylmää. Ja uiminen pelottaa, koska en osaa kunnolla uida. En mene yleensä koskaan veteen.
Itse olen lähinnä kaitsijan, kuljettajan ja tavaroiden vartijan roolissa, uiminen ei kiinnosta ja tuleehan siinä toki ulkoiltua kun kävelee rannalla auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juurikin näin. Menen vahtimaan sinne lapsiani. Lapset haluaa kuitenkin leikkiä matalassa, niin ei kiinnosta uida käsipohjaa. Eihän niitä yksinkään siihen voi jättää.
Ps. Minulla on hauskanpitoon muitakin keinoja.
Ai, kalja, siideri ja kännykän räplääminen? Voisihan ne vanhemmat näyttää vähän uimisen mallia ja samalla katsoa pentujensa perään.
Jos on yksin pienen lapsen kanssa uimarannalla, niin ei siinä oikein voi käydä uimassa ja jättää lasta yksin edes rantaveteen. Se hukkuminen voi tapahtua ihan sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en alennu lasten tasolle leikkimään. Teen kyllä heidän kanssaan paljon kehittäviä asioita. Keskustelen maailman asioista, opetan akateemisia taitoja ja kodin töitä, luen heille ääneen 2-3 tuntia päivässä.
Kyllä ompakin kauhia elämä, RANNALLA MUTTEI UI !
Uin vasta kun vesi on oikeasti lämmintä. Kun lapsi oli pienempi seisoin tietysti järvessä, nyt kun isompi niin voin aivan hyvin seurata rannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan uimista. Vesi on aina kylmää. Ja uiminen pelottaa, koska en osaa kunnolla uida. En mene yleensä koskaan veteen.
Sinulla tai vanhemmillasi ei liene sitten koskaan ollut kesämökkiä järvenrannalla, jossa olisi tottunut uimaan luonnonvesissä eikä vain uimahallissa.
Mä en ui, koska mulla on katetri vatsaontelossa, dialyysihoitoa varten. Ei ole kellekään ollut minun uimattomuuteni ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas vihaan uimosta kesällä. koska vesi on näillä leveysasteilla ällöttävän lämmintä.
Vahdin kyllä, ettei lapset huku.
Uin taas, kunhan vedet viilenee ja - mikä parasta - jäätyy. :D
Enemmän nyt ketuttaa nää rannalle auringonottoon tulevat tyypit, jotka eivät myöskään ui ja keillä ei ole edes lapsia tukkien koko rantaviivan. Vaikka esim. meidän lähirannalla on hehtaaritolkulla ruohokenttää, missä voisi myös kärtsätä itseään ihan yhtä hyvin, mutta ei, pakko tulla siihen ihmistukkeeksi rantahiekalle.
Itse yleensä uin, mutta menkkojen aikana pidän mielummin vaatteet päällä.
Ap siis jättää pikkukakaransa muiden vahdittaviksi ja menee itse uimaan?
Uiminen aikuisena on tylsää. Kyllä sitä nyt voi jonkun 50m uida, mutta ei huvita pyöriä vedessä tunteja niinkuin lapsena.