Mistä pidät eniten ja vähiten itsessäsi?
Minä pidän eniten sitkeydestäni ja nokkeluudestani. Keksin aina keinot ja putoan lopulta jaloilleni, tavalla tai toisella. Pidän myös siitä, että olen helposti innostuvaa tyyppiä ja saan vieläkin kiksejä ihan arkipäiväisistä asioista, syreenien tuoksusta iltalenkillä, hyvästä aamukahvista, taivaan väristä ja kiinnostavista kohtaamisista ihmisten kanssa, vaikka mistä. Huomaan, että joissain ikätovereissa alkaa näkyä tietty kyynistyminen ja leipääntyminen (olen kolmekymppinen), mutta itse olen onnistunut säilyttämään elämäniloni ja uteliaisuuteni.
Vähiten pidän ehkä kärsimättömyydestäni ja temperamentistani. Turhaudun herkästi jos joku toimii minun mielestäni epäloogisesti tai typerästi ja sitten sen turhautumisen kyllä näkee minusta. Joskus saatan töksäyttääkin jotain ja sitten jälkikäteen ärtymyksen haihduttua hävettää ja kaduttaa. Yritän opetella vähän lisää lempeyttä ja pitkämielisyyttä.
Kertokaa ja olkaa rehellisiä! Ja nyt tarkoitan siis nimenomaan henkisen puolen asioita, en ulkoisia juttuja.
Kommentit (42)
Eniten pidän siitä, että olen älykäs, komea, antelias, huomaavainen, sitkeä, ainutlaatuinen, luova, charmikas ja mielenkiintoinen. Vähiten pidän siitä, että olen aina tarpeettoman vaatimaton itseäni kuvatessani; se on sitä perinteistä suomalaisuutta, ettei kehtaa mainita parempia puoliaan.
Mitä oletat saavasi vastaukseksi jos alta kaivella jonkun yksittäisen kommentoijan vastausta asenteella, että hän on täynnä itsesääliä? Kyllä tuo ihan loogiselta näpäytykseltä näytti takaisin sinua kohtaan. Vaikkakin vähän hölmöltä, mutta oli juuri sinun tasollesi sopivaa. Yhtä turhia nuo sinun jankutuksesi kuin jos vänkäisit kiinalaiselta, että kai hänellä nyt on muutama punainen hius päässään, varmasti on jos kunnolla etsii.