Olen käynyt äänestämässä, olen käynyt ottamassa koronarokotteen. Entä sinä?
Kommentit (31)
En ole tehnyt vielä kumpaakaan. Saatan käydä antamassa protestiäänen.
Rokotteen olen saanut. Äänestämäänkin menen mieheni kanssa.
Äänestämässä kävin jo, rokotusvuorossa en edes ole vielä ja todennäköisesti käyn ottamassakin sen vasta loppukesällä.
En kumpaakaan ja rokotusta en aio ottaakaan. Äänestämistä vielä harkitsen.
Mä en saa mitään kiksejä mistään kuvitteellisista yhteiskunnallisista velvollisuuksista.
Kävin äänestämässä heti samana päivänä, kun ennakkoäänestys alkoi. Juu ja rokote saatuna myös.
Äänestin ennakkoon kuten aina, mutta rokotuksen suhteen olen vielä fifty-sixty eli ans katsoa koska varaan ajan vai varaanko.
Piikki saatu, ääni vielä antamatta, maskia pidän, bilettämään en mene.
Rokotusta ei aio todennäköisesti edes ottaa, mutta kävin äänestämässä jo viime viikolla.
Olen käynyt äänestämässä. Ikäryhmäni ei ole vielä rokotusvuorossa paikkakunnallani.
Rokotus saamatta, mutta äänestetty on.
Anna kun arvaan, olet AP sellanen perus-geneeripelle pirkko jolla tpyerä polkkatukka, äänestit jotain paskaa SDP:tä tai vihreitä, ja nyt myhäilet tyytyväisenä kun olet saanut sädekehääsi kiillotettua. :D
Vierailija kirjoitti:
Äänestin ennakkoon kuten aina, mutta rokotuksen suhteen olen vielä fifty-sixty eli ans katsoa koska varaan ajan vai varaanko.
Hyvä, että äänestit mutta mene nyt hemmetti soikoon ottamaan se rokote!
Hienoa, olet oikea mallikansalainen, ap! 🙄
Äänestin, mutta rokotteen jätän väliin siitäkin huolimatta, että vastustuskykyni on sairauden myötä heikentynyt. Tai ehkä juuri siksi...
En ole tehnyt kumpaakaan. Äänestämässä käyn varmaan vasta vaalipäivänä. Rokotetta taas en vielä saa.
En aio ottaa rokotetta. Noudatan kyllä ohjeistuksia eli käytän maskia ja huolehdin hygieniasta. En vaan halua terveyttäni kokeellisella piikillä häiritä. Äänestää aion vaalipäivänä, meillä perinne tehdä se silloin ja juoda vaalikahvit vastaleivotun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, olet AP sellanen perus-geneeripelle pirkko jolla tpyerä polkkatukka, äänestit jotain paskaa SDP:tä tai vihreitä, ja nyt myhäilet tyytyväisenä kun olet saanut sädekehääsi kiillotettua. :D
En kerro mitä puoluetta ja ketä ehdokasta äänestin. Ja en todellakaan ole mikään polkkatukkainen peruspirkko. Kait sitä saa silti asioitansa hoitaa?
Ap
Sama täällä. Hyvä fiilis siitä, kun asiat on hoidettu.