Olen käynyt äänestämässä, olen käynyt ottamassa koronarokotteen. Entä sinä?
Kommentit (31)
Miksi nämä asiat on niputettu samaan kysymykseen, onko tämä jokin vastuullisen ja hyvän ihmisen velvollisuus?
En ole tehnyt kumpaakaan, enkä aio.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä asiat on niputettu samaan kysymykseen, onko tämä jokin vastuullisen ja hyvän ihmisen velvollisuus?
En ole tehnyt kumpaakaan, enkä aio.
Yhteiskunnallisesti katsottuna juuri näin. Vastuuntuntoiset ihmiset tekevät nämä molemmat asiat.
eri
Äänestin heti ekana päivänä kun ennakkoäänestys alkoi, mutta koronarokotteesta en ole vielä tehnyt päätöstä. Tosin ikäluokkani ei ole vielä edes tullut vuoroon rokotusjärjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan ja rokotusta en aio ottaakaan. Äänestämistä vielä harkitsen.
Mä en saa mitään kiksejä mistään kuvitteellisista yhteiskunnallisista velvollisuuksista.
Sekä äänestys*oikeus* että rokote ovat oikeuksia, eivät velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat hoidettu. Alkoi paikallisten persujen p*rs*ily ottamaan päähän niin paljon, että oli pakko käydään äänestämässä vihreitä. Ihan puhtaasta v*ttuilusta.
Juupa juu. Edes vihreää äänestävä ei ole noin hölmö.
Hieno ketju: turbolampaat hyvesignaloimassa ja kilpailemassa siitä, kuka on eniten mallilammas. Osaatteko te ajatella itse ollenkaan?
Olen tehnyt molemmat mutta en utele ihmisiltä heidän yksityisasioitansa.
Rokotetta en ota ja äänestäminenkin on vielä mietinnässä. Todennäköisesti menen ihan ex-tempore, jos sattuu osumaan ennakkoäänestyspaikka sopivasti kohdille.
Ensimmäinen rokotus saatu.
Vaalikone ratsattu tänään. Ehdokas päätetty. - Äänestys vielä edessä.
Ne jotka eivät ota rokotetta ovat kuitenkin takuulla ambulanssia tilaamassa koronan iskiessä!
Molempi tehty.
N52