Onko mitään ärsyttävämpää kuin mopojen ääni?
Yötä päivää nämä Suomen toivot ajelevat mopoillaan ja traktorimönkijöillään naapureiden ilona.
Kommentit (29)
En kutsuisi Suomen toivoiksi, mopopojista ei tule koskaan mitään.
No varmaan joku tykistökeskityksen ääni vaikka ukrainalaisia ärsyttää enemmän
Vierailija kirjoitti:
Muuta hesaan, täällä ei ole juntteja mopojen kanssa.
Tämä! Oon maalta kotoisin enkä kaipaa takas. Helsingissä on nuorilla muutakin tekemistä kuin ajella mopoautoilla energiajuoma kourassa ABC:lle.
No esimerkiksi jonkun takkuanarkistin rääkyminen on paljon ärsyttävämpää. Joku liimanhaistelijaluuseri huutamassa "mä en pysty hengittää mä en pysty hengittää mä en pysty hengittää" kun on viety maahan poliisin toimesta riehumisen johdosta. Tai sitten se kimeällä äänellä huudeltu "ei nat seja minnekään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Oon maalta kotoisin enkä kaipaa takas. Helsingissä on nuorilla muutakin tekemistä kuin ajella mopoautoilla energiajuoma kourassa ABC:lle.
Joo, siellä istutaan kadulle kiukuttelemaan säätilasta.
Vierailija kirjoitti:
En kutsuisi Suomen toivoiksi, mopopojista ei tule koskaan mitään.
Päivällä niitä ei saa kouluun millään mutta illalla ja yöllä kaikki kokoontuvat koulun pihalle metelöimään.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan joku tykistökeskityksen ääni vaikka ukrainalaisia ärsyttää enemmän
Rssiä ne vasta ärsyttävätkin kun tuli yllätyksenä että eivät olekaan turvassa niiltä. Taitaa Putte saada paskaa niskaansa kun aloitti turhan operaationsa ja vaaransi jo valmiiksi sortamansa persaukisen kansan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kyllä sitten muuta ...
Vielä ärsyttävämpää on se kun yrittää nukkua ja toinen kuorsaa.
Ei oikeastaan paitsi samaan suuntaan oleva eli mönkijöiden ääni, millä teinit Espoossa nykyään ajaa.
Meinasin kysyä, että asutko säkin Keravalla, mutta tuo traktorimönkijäjuttu vesitti, kai. Mikä vittuse edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kyllä sitten muuta ...
Äbäläwäbäläugalabugala vituhuara vituhuara. En ikinä muuta helsingin paskaläjään.
Ne mopot huutaa kun rajotin hakkaa vastaan. Ei pääse kone kiertämään normaalisti. Olen nähnyt nyt pari kertaa mopon missä prikka paikallaan ja laitettu tehoputki eli vakiopeli silti, mutta ne äänet kun se vekotin ei pääse kiertämään normaalisti huhuh. Harvoin enää näkee kunnon virejä pojilla.
Kyllä motskarin ääni on vielä astetta hirveämpi, mutta niitähän ei teineillä ole yleensä
On. Naapuri, joka vinguttaa sahaa, jotain leikkuria aamusta iltaan. Joka päivä, sunnuntaisinkin. Pitää jotain työpajaa pihallaan. Ei koskaan hiljaisuutta.
On on, nimittäin vauvan tai pikkulapsen itku. Korvat hajoo ja hermot menee.
Kyllä crossimallisten kevarien ääni on hirvein.
No kyllä ne sitte lopettaa sen tyttökarkottimien vinguttamisen kun alkaa tytöt kiinnostaa.
Tuota, pk-seudulla ulkkispennut ja jengiläiset ajelevat niillä kissanraiscausäänitoosilla ainakin Espoossa joten et pääse tuosta pascasta eroon edes kaupunkialueella. On se kumma miten tässä junttilassa ei saada aikaan lakia joka KIELTÄÄ nämä pentujen käytössä olevat mölytoosat joita käytetään ainostaan kansalaisten häiriköintiin.