Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen pitää olla kaunis?

Vierailija
06.06.2021 |

Miksei tavallisen näköinen ja hyvä tyyppi riitä?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ja täällä se peili laitetaan tähän.

Tässä minä sitten seison ja katson kuinka ruma minä olen. Mutta ei se mitään. Ehkä tyttäreni tulevat olemaan kauniimpia.'

Knoppikysymy: kuka puhuu? Kuka kirjailija tiedosti kauneuden pakon? 

Vierailija
22/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kaunis nainen on kaunis. Oli sitten yli-ali tai normaalipainossa.

Luonne ratkaisee myös hyvin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tarvitsee olla kaunis anoastaan jos hän yrittää rikasta ja komeaa miestä.

Miksi ei rikas mies riitä?

En tarvitse rikasta miestä ja miellyttävä ulkonäkökin on vain ylimääräistä plussaa (stereotyyppisen komeat eivät ole makuuni mutta ei haittaa jos on hyvä tyyppi). En ole kaunis nainen.

Vierailija
24/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen kaunis nainen on kaunis. Oli sitten yli-ali tai normaalipainossa.

Luonne ratkaisee myös hyvin paljon.

Niin-in.  Tavallinen kaunis nainen on kaunis. 

Tavalliset rumat naiset - heitä ei ole olemassa. Siis miehille. Miehet eivät heitä huomaa - ja se on monella tapaa kyllä suuri helpotus (tämän monet naiset huomaavat rumetessaan nuoruuden kauneudesta iän myötä), mutta huonoitsetuntoiselle ja/tai huomionkipeälle ikävä paikka. Ja tietysti nuorelle, rumalle naiselle, joka mahdollisesti haluaisi perheen.

Vierailija
25/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se käärme pitää vaan jotenkin lumota.

Mutta miehethän työntävät elimensä vaikka aidanreikään. Ei seksihalut ja kovana pysyminen ole terveellä miehellä ongelma

Vierailija
26/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ja täällä se peili laitetaan tähän.

Tässä minä sitten seison ja katson kuinka ruma minä olen. Mutta ei se mitään. Ehkä tyttäreni tulevat olemaan kauniimpia.'

Knoppikysymy: kuka puhuu? Kuka kirjailija tiedosti kauneuden pakon? 

Kerro mikä kirja?

Vierailija
27/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se käärme pitää vaan jotenkin lumota.

Jotenkin tämä on tavallisilta naisilta onnistunut satoja tuhansia vuosia. Vika saattaa olla käärmeessäsi.

Vierailija
28/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko. Ap on provoileva mies.

Vierailija
29/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee kauneusasioissa eniten sellainen kauneuden puute, joka johtuu itsestä. Tarkoitan, että jokainen nainen voi pitää itsensä hoikkana ja puhtaana ja kiinnittää huomiota ulkonäköönsä. Tämä on tärkein ja ratkaiseva seikka. 

Toinen juttu sitten on, että jotkut meistä ovat saaneet geenilotossa kauniimmat piirteet, mutta se on vähemmän tärkeä juttu kuin ensin mainittu.

Vierailija
30/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen naapurintyttö riittää.

Vierailija
31/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai riitä mihin? Nainen voi päästä huippu-urheilijaksi, yliopistoon tai eduskuntaan vaikka ei olisikaan kaunis.

Vierailija
32/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Naisen ei pidä olla tai tehdä yhtään mitään miellyttääkseen muita. Ja, jos joku alkaa nyt vääntämään, että taidan olla susiruma, kun näin puhun, niin en todellakaan ole.

Vierailija
33/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Naisen ei pidä olla tai tehdä yhtään mitään miellyttääkseen muita. Ja, jos joku alkaa nyt vääntämään, että taidan olla susiruma, kun näin puhun, niin en todellakaan ole.

Juurikin näin!

Vierailija
34/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lähipiiristä silminnähden ruman parin.

Rakkautta vaikuttaa kumminkin olevan. Eikö rakkaus olekaan se juttu minkä vuoksi päädytään yhteen?

Vierailija
35/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus korreloi usein terveyden ja nuoruuden kanssa. Sekä miehet että naiset suosii tervettä eli kaunista ulkonäköä. Ylipaino, huono ryhti, likainen tukka, huonot hampaat, harmaat/väsyneet kasvot sekä rumentaa että kertoo terveydestä jotain.

Vierailija
36/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus korreloi usein terveyden ja nuoruuden kanssa. Sekä miehet että naiset suosii tervettä eli kaunista ulkonäköä. Ylipaino, huono ryhti, likainen tukka, huonot hampaat, harmaat/väsyneet kasvot sekä rumentaa että kertoo terveydestä jotain.

Kaunis/komea voi olla myös fyysisesti sairas tai päästään vialla.

Vierailija
37/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään syyn vuoksi! Ja sanon tämän aikoinaan vuosikymmenen mallinhommia tehneenä. Instagram sukupolvi muokkaa itseään epävarmana loputtomiin ja juoksevat lompakon perässä. Kuitenkin oikeasti rikkaissa ja luonnollisesti kauniissa piireissä näitä ankkahuulia vältellään. 

Kyllä se on vain siten, että kauneus on yliarvostettua. Iän myötä rupahdettuani olen kokenut sen vain vapautuksena. Minun ei tarvitse enää ketään tai minkään vuoksi näyttää hyvältä. Nuorena oli mahdotonta seurustella, koska ihmiset näkivät minut vain objektina ja töitä piti tehdä enemmän muihin nähden, jotta minut otettaisiin tosissaan työelämässä. Nyt olen vanhempi ja minulla on rikasmies (vaikka olen rupsahtanut), joka ei ole kanssani ulkonäön vuoksi vaan toteaa, että kunhan olen terve...aikoinaan hän ihastui minuun, koska olin hänen mukaansa häikäisevän aurinkoinen enkä välittänyt hänen rahoistaan pätkääkään.

Vierailija
38/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Miksi? No vastaus on ihan perusbiologiaa. Mutta perusbiologia on monilla hukassa tänä päivänä

Vierailija
39/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Sen kun vaan on mitä on. Ei kannata ottaa ulkopuolisia paineitA elämäänsä.

Vierailija
40/99 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma nainen. Ollut jo kauan yksin. Ratkaisin ongelman hankkimalla pahvisen Simon Cowellin olkkarin nurkkaan. Itsetunto koheni huomattavasti!