Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa on niin paljon ilkeitä ja törkeitä ihmisiä?

Vierailija
06.06.2021 |

Ilmiön huomaa joidenkin julkkisten someprofiileissa. Jotkut peräkammarinpojan oloiset ja peruspirkon näköiset kommentoivat erittäin ennakkoluuloisesti, julmasti ja ilkeästi julkkiksille. Yleensä he nälvivät julkkiksen ulkonäöstä, perhesuhteista, mielipiteistä ym. ei-ammatillisista seikoista kaikkein törkeimmällä tavalla.

Yleensä ne pahimmat ja törkeimmät haukkujat ovat juuri sen näköisiä ja oloisia elämänkoululaisia ja Kela Goldin vinguttajia, ettei olisi tavallaan varaa kritisoida ketään mistään, vaan kannattaisi laittaa oma elämä kuntoon ensin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita törkeitä ja ilkeitä ihmisiä on kaikkialla maailmassa, mutta joissain kulttuureissa sitä pidetään normaalina, kun joissain toisissa ei niinkään. Suomessa monissa piireissä on normi juoruilla ilkeästi ja nauraa pahantahtoisesti julkkiksille sun muille.

On kulttuureita joissa kuuluu olla mukava ja puhua muista kauniisti. Siellä ilkeitä ihmisiä ei arvosteta.

Pahinta on se, että sellaista, joka EI halua nälviä muita, pidetään jotenkin naiivina ressukkana, feikkinä teeskentelijänä tai vähän yksinkertaisena sekä jätetään piireistä ulkopuolelle, kun ei ole niin aito ja elämänmakuinen (lue: p*skanpuhuja).

Veit sanat suustani. Olen huomannut ihan saman.

Ehkä negatiivisilla nälvijöillä on oikeasti jotenkin pakonomaista se ilkeily ja voidakseen jatkaa sitä, täytyy aidosti kivat ihmiset mitätöidä. Näin normalisoidaan ja oikeutetaan pakonomainen ilkeys, että sitä voi rauhassa jatkaa ilman häpeää.

Vierailija
22/26 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Koska kiltteydellä ja ystävyydellä ei saavuta mitää. Ilkeilyllä pystyy sentää purkaa oloonsa.

Tähän uskomukseen se ilkeily varmaan perustuukin. Surullista.

Oikeastihan asia on juuri päinvastoin. Kyllä niillä aidosti kivoilla ihmisillä yleensä on lopulta parhaat ihmissuhteet yksityiselämässään.

Ilkeät ihmiset menettää parhaat asiat elämässä, vaikkeivat sitä itse tiedäkään. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän vanhempi, enkä oppinut ilmaisemaan itseä muulla kielellä. Matkailuenglanti sujuu, mutta syvälliset keskustelut ei. Jotkut vanhat ei osaa englantia ollenkaan. Ennen lentoliput oli tosi kalliita eikä matkusteltu.

Ollaan eristyksissä merten takana. Pienet ympyrät.

Vierailija
24/26 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Koska kiltteydellä ja ystävyydellä ei saavuta mitää. Ilkeilyllä pystyy sentää purkaa oloonsa.

Tähän uskomukseen se ilkeily varmaan perustuukin. Surullista.

Oikeastihan asia on juuri päinvastoin. Kyllä niillä aidosti kivoilla ihmisillä yleensä on lopulta parhaat ihmissuhteet yksityiselämässään.

Ilkeät ihmiset menettää parhaat asiat elämässä, vaikkeivat sitä itse tiedäkään. ;)

Juuri näin. Tehdessään pahaa kiusaaja loittonee yhä kauemmas siitä mitä oli alunperinkin vailla.

Vierailija
25/26 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on aivan totta. Tästä syystä olen nykyään erittäin tarkka siitä, kenet hyväksyn ystäväpiiriini. Varsinkin kaikki tuollaiset piiloveemäiset ihmiset, jotka kiusaavat rivien välistä ja luulevat olevansa sarkastisen fiksuja, lähtevät saman tien pois somealustoiltani. Ennen siedin yhtä sun toista, nyt en siedä näitä ollenkaan.

Vierailija
26/26 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä julkkisetkin Osaa olla ilkeitä , heillä on sellainen tapa eivät välitä taviksista, minunkin lapsuuden ystäväni on julkkis, ei ole mua enää huomavinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi