Mikä on puumanaisen ja MILFin ero
Kommentit (75)
En kyllä tiedä.. mitä se vousi olla? Mutta kysyin yläkerranPirkolta( n.+50v, eronnut, tupakoiva ja reilusti alkontuotteita käyttävä) ihana ihminen kun olin tätä tietoa vailla. Näin hän iloisesti kertoi siitä.
Suomessa (kylmillä seuduilla) puuma saattaa kasvaa jopa yli 120 kilogramman painoiseksi, mutta trooppisilla seuduilla se saattaa hyvinkin olla alle 50 kilogramman painoinen.
Puuman vartalo on noin 150200 cm:n pituinen. Puuman kasvoissa on harmaita läikkiä tai ryppyjen merkkejä. Puuma on hyvin sopeutuvainen, minkä takia sitä esiintyykin hyvin laajalti ja mitä erilaisimmilla alueilla, kerrostaloalueilla hyvin.
Puuma saalistaa yleensä väijymällä: Se kapuaa baariin hyvälle paikalle ja jää odottamaan saalistaan, joka on joku nuorikokematonjamppa.
Puuma(-naaraiden) kiima-aika ei ole vuodenajasta riippuvainen, joten parittelu voi tapahtua milloin vain.
En kyllä mitään muuta enää tiiä ko.asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Puuma on aktiivinen saalistaja. Milf voi olla tietämättään milf, hän ei edes ole kiinnostunut nuoremmista "sillätavalla". Milf on äiti, puuma voi olla, muttei ole pakko olla.
Puuma on peto.
Puumanainen on wanha nainen joka epätoivoisesti yrittää roikkua seksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla, silikonimöykyillä varustettuna ja kasvojen kiristyksillä ym ym ym feikattu hirviö.
MILF on seksikäs kaunotar joka on äiti, siis jopa ~10v voi olla MILF.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotaan, että puumat jahtaavat niitä nuorukaisia kun totuus on oikeasti se, että ne nuorukaiset hakeutuvat rouvien seuraan? On se tällaiselle keski-ikäiselle äiti-ihmisillekin aika hämmentävää, kun löytää itsensä 20-vuotiaan poikasen syleilystä! En minä häntä lähtenyt jahtaamaan, kyllä se poika ihan itse "tuli tarjolle". (Kamalaa kyllä ajatella, että poikani pongailisi muutaman vuoden päästä minun ikäisiä naisia!)
Jos sinulle on tuolla tavalla käynyt, olet selkeästi milf.
Ja kyllä se vain niin on, että puumat todellakin jahtaavat saalistaan.
Mutta sehän ei tietenkään estä, etteivätkö miehetkin voisi jahdata puumaa. Koska puumakin voi olla milf.
Toisaalta milf voi myös olla puuma.
Sekavaa? Ei ole, kun sen sisäistää... :)
Puumanainen on joko ikänainen tai wanhusnainen joka aktiivisesti saalistaa miehiä maksumiehiksi, vihjailemalla että joskus sitten puumanainen antautuisi miehelle seksuaalisesti.
MILF on akronyymi joka tulee ilmaisusta "Mother I'd Like to Fuck" eli hän on äiti, eli lapsen/lapsia synnyttänyt nainen, jonka kanssa lyhenteen käyttäjä haluaisi, tai saattaisi voida, rakastella. MILF on siis riittävän nuori, riittävän hyvännäköinen, riittävän hoikka ja riittävän naisellinen äiti, iältään noin kahdeksan ja noin kolmenkymmenen vuoden väliltä.
Puuman pillu kostuu automaattisesti
Milf pillu on kuin tapettiliisterä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sanotaan, että puumat jahtaavat niitä nuorukaisia kun totuus on oikeasti se, että ne nuorukaiset hakeutuvat rouvien seuraan? On se tällaiselle keski-ikäiselle äiti-ihmisillekin aika hämmentävää, kun löytää itsensä 20-vuotiaan poikasen syleilystä! En minä häntä lähtenyt jahtaamaan, kyllä se poika ihan itse "tuli tarjolle". (Kamalaa kyllä ajatella, että poikani pongailisi muutaman vuoden päästä minun ikäisiä naisia!)
Mutta sehän ei tietenkään estä, etteivätkö miehetkin voisi jahdata puumaa. Koska puumakin voi olla milf.
Puumanainen voi olla äiti, mutta häneltä uupuu aivan kaikki muut MILF:n ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Puumanainen on wanha nainen joka epätoivoisesti yrittää roikkua seksuaalisilla parisuhdemarkkinoilla, silikonimöykyillä varustettuna ja kasvojen kiristyksillä ym ym ym feikattu hirviö.
"...siis jopa ~10v voi olla MILF."
Siis... wtf?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumanainen voi olla
No tätä en kyllä allekirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...siis jopa ~10v voi olla MILF."
Siis... wtf?
Nainen joka on synnyttänyt lapsen voi olla MILF, koska hän on Mother eli äiti. Naiset voivat synnyttää kunhan heillä on alkanut ovulaatio, puberteetissa. Moni tyttölapsi tulee hedelmälliseksi naiseksi 8v iässä ja aiemminkin.
Maaliman nuorin äiti taitaa edelleen olla Lina Marcela Medina de Jurado joka synnytti lapsen ollessaan viisi vuotta ja seitsemän kuukautta vanha: https://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Minusta Lina ei kuitenkaan koskaan ole ollut MILF, sillä hän ei ole ollut missään vaiheessa elämänsä mikään erityinen kaunotar.
Nuorempana tuli muutaman kerran napattua tarjoilija.vanhempi sellanen kainaloon kapakista.kyllähän siihen tarpeet työmies tekee ei siin. Mutta alkulämmittely on yhtä verkkaista kuin höyrylaivan ylösajo.
Nuoremmat kiihtyy nopeemmin ja on liukkaampia.
Minulle termi MILF kuvastaa teinipoikaa, joka fantasioi kaverinsa äidistä. Nainen on siis n. 30-50 v.
Minulle puuma taas on n. 35+ v. nainen, jolla on sutinaa itseään nuoremman, mutta selvästi jo täysi-ikäisen miehen kanssa. Tähän oli olemassa joku laskukaavakin, milloin nainen on iän perusteella miehelle puuma.
M38
Vierailija kirjoitti:
Minulle termi MILF kuvastaa teinipoikaa, joka fantasioi kaverinsa äidistä. Nainen on siis n. 30-50 v.
M38
MILF "Mother I'd Like to Fuck".
Teinipoika?
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
MILF "Mother I'd Like to Fuck".
Teinipoika?
Ok.
Eli teinipoika kutsuu kaverinsa äitiä milfiksi jos et tajunnut.
MILF voi olla vaikka 30-vuotias. Puuma on sitten joku 45 v ja siitä ylöspäin.
M52