Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojasta ei vieläkään oo kuulunut mitään. Puhelin sammunut.

Vierailija
06.06.2021 |

Hirveä huoli. Ei eilen neljän jälkeen kun lähti juhlimaan niin oo kuulunut mitään.. Toivottavasti jonkun kaverin luona nukkumassa.

Kommentit (429)

Vierailija
161/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä tarve joillakin on tulla vittuilemaan. On ihan normaalia, että äiti on nuorestaan huolissaan. Vaikka lapsi on täysi-ikäinen, 18 v on vielä aika kakara. Teidän käytöksenne ei ole normaalia, ilmeisesti oma elämä on todella ankeaa ja pahaa oloa pitää jotenkin purkaa. Olette säälittäviä.

Ei, vaan teillä hysteerikoillahan se paha olo on. Minä sen sijaan nauran räkäisesti teidän paniikille. :D

Kun mun esikoinen syntyi, mun isoäiti sanoi mulle, että nyt alkaa se elinikäinen huoli. Kun omaa lastaan rakastaa niin paljon, huolta kantaa aina, vielä kun ovat aikuisiakin. Hän oli silloin 80 ja aina kantoi huolta mun isästä ja muista sisaruksista, jotka olivat jo yli 50. Koska rakasti. Enemmän kuin mitään muuta. Sulle se on ehkä vieras tunne, mutta mä mieluummin rakastan ja huolehdin, kuin nauran räkäisesti muiden tunteille. Kuten tuossa aiemmin sanoin, olet säälittävä.

Näinhän se menee. Mulle onkin mysteeri, miksi jotkut nykyaikana (kun valita voi) haluavat ottaa harteilleen elinikäisen huolen? Josta vapautuu vasta haudassa. Miksi? T: Lapseton 

Vierailija
162/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töttöröö 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskattu?

Vierailija
164/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä tarve joillakin on tulla vittuilemaan. On ihan normaalia, että äiti on nuorestaan huolissaan. Vaikka lapsi on täysi-ikäinen, 18 v on vielä aika kakara. Teidän käytöksenne ei ole normaalia, ilmeisesti oma elämä on todella ankeaa ja pahaa oloa pitää jotenkin purkaa. Olette säälittäviä.

Ei, vaan teillä hysteerikoillahan se paha olo on. Minä sen sijaan nauran räkäisesti teidän paniikille. :D

Kun mun esikoinen syntyi, mun isoäiti sanoi mulle, että nyt alkaa se elinikäinen huoli. Kun omaa lastaan rakastaa niin paljon, huolta kantaa aina, vielä kun ovat aikuisiakin. Hän oli silloin 80 ja aina kantoi huolta mun isästä ja muista sisaruksista, jotka olivat jo yli 50. Koska rakasti. Enemmän kuin mitään muuta. Sulle se on ehkä vieras tunne, mutta mä mieluummin rakastan ja huolehdin, kuin nauran räkäisesti muiden tunteille. Kuten tuossa aiemmin sanoin, olet säälittävä.

Niin eli hysteerikkomammat kasvattivat sinustakin ahdistuneen hysteerikon. Ei se ole rakkautta, se on itsekkyyttä.

Vierailija
165/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuori jantteri kyseessä? Oliko puhe tulla kotiin?

Oli puhe tulla kotiin. Täytti justiin 18. Ihan älytön huoli kyllä. Muutamalle pojan kaverin äidille olen jo soittanut mutta ei oo ollut tietoa pojasta. Molemmilla on omat pojat tulleet kotiin. Ei helpota oloa yhtään. Ap

Siis sä oikeasti häiritset sunnuntaiaamuna muita ihmisiä siksi, että täysi-ikäinen lapsesi ei ole tullut kotiin vielä yhdeksään mennessä? Ja vielä pakotat heidät herättämään krapulaiset lapsensa ja kysellä kummia, vaikka hekin haluaisivat vaan nukkua. Ei niin mitään käytöstapoja. 

Onneksi mulla on aina puhelin äänettömällä öisin, ettei kukaan häirikkö pääse herättämään ja voivottelemaan. Hitto, en olisi ollut edes hereillä klo. 9.  Anna jatkossa ihmisten viettää aamut rauhassa ja huolehdi ongelmasi itse.

Ja kyllä, mulla on poika, joka on nyt jo 26 (asunut omillaan 6 vuotta) ja kyllä olin huolissani aikoinaan kun hän oli öitä poissa. Mutta eipä siinä auttanut muuta kuin luottaa, koska en todellakaan olisi koskaan halunnut nolata poikaa hössöttämällä ympäri kyliä. Kyllä nämä sankarit sieltä kotiin löytävät, jos on yhtään järkeä päässä ja annettu napanuoran katketa ennen 18v. synttäreitä. 

En ole ap, mutta me ollaan nimenomaan sovittu pojan kavereiden vanhempien kanssa että voi olla yhteydessä vaikka mihin vuorokauden aikaan jos on tarve. Ei onneksi ole ollut tarvetta ihan epäinhimillisiin aikoihin soitella, mutta kyllä kun olivat nuorempia niin sen verran pidettiin vanhemmatkin toisiamme kartallla ettei Kalle sanonut menevänsä Villelle yöksi ja Ville Kallelle.

No teillähän oikea mammakerho on! Juoruatteko mammojen kanssa aikuisista pojistanne torikahveilla?

Ei. Ei olla oikeastaan muuten nykyään yhteyksissä, mutta hyvä tietää että on jonkun yhteystiedot, jos on syytä huoleen.

Vierailija
166/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Mulle onkin mysteeri, miksi jotkut nykyaikana (kun valita voi) haluavat ottaa harteilleen elinikäisen huolen? Josta vapautuu vasta haudassa. Miksi? T: Lapseton 

Kysy äidiltäsi.

Vierailija
167/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuori jantteri kyseessä? Oliko puhe tulla kotiin?

Oli puhe tulla kotiin. Täytti justiin 18. Ihan älytön huoli kyllä. Muutamalle pojan kaverin äidille olen jo soittanut mutta ei oo ollut tietoa pojasta. Molemmilla on omat pojat tulleet kotiin. Ei helpota oloa yhtään. Ap

Siis sä oikeasti häiritset sunnuntaiaamuna muita ihmisiä siksi, että täysi-ikäinen lapsesi ei ole tullut kotiin vielä yhdeksään mennessä? Ja vielä pakotat heidät herättämään krapulaiset lapsensa ja kysellä kummia, vaikka hekin haluaisivat vaan nukkua. Ei niin mitään käytöstapoja. 

Onneksi mulla on aina puhelin äänettömällä öisin, ettei kukaan häirikkö pääse herättämään ja voivottelemaan. Hitto, en olisi ollut edes hereillä klo. 9.  Anna jatkossa ihmisten viettää aamut rauhassa ja huolehdi ongelmasi itse.

Ja kyllä, mulla on poika, joka on nyt jo 26 (asunut omillaan 6 vuotta) ja kyllä olin huolissani aikoinaan kun hän oli öitä poissa. Mutta eipä siinä auttanut muuta kuin luottaa, koska en todellakaan olisi koskaan halunnut nolata poikaa hössöttämällä ympäri kyliä. Kyllä nämä sankarit sieltä kotiin löytävät, jos on yhtään järkeä päässä ja annettu napanuoran katketa ennen 18v. synttäreitä. 

Voin hyvin kuvitella millainen ihminen tämän on kirjoittanut. Röökinhajuinen, kiroileva ja elähtänyt av-mamma. Elämänkoulua käyty ja omat vanhemmat kasvattaneet päin honkia. Ei mitään käytöstapoja ja huudetaan röökiviskiäänellä kaljatölkki kädessä ja särkä huulessa.

Ihan väärin meni arvailusi. En polta ja olen absolutisti ollut koko elämäni. Korkeakoulutettu ja töissä käyvä. Käytöstapoja minulla nimenomaan on, kun en häiritse muiden varhaisia sunnuntaiaamuja tai mitään aamuja omilla ongelmillani. Ap olisi voinut soittaa hieman myöhemmin, mutta ei noin aikaisin. Minut on kasvatettu järjen kanssa, ei hössöttämällä ja tästä syystä en itse jaksaisi panikoida nuoren poissaolon takia, ellei se veny pidempään ja yhteyttä ei saisi myöhemminkään. Mutta jatkakaa, minä lähden puutarhahommiin. 

P.s. mikä on särkä?

Vierailija
168/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset on täällä niin ilkeitä? Ihan normaalia olla huolissaan läheisestään. Oma lapsi on aina oma lapsi.

No ei tasan ole normaalia muualla kuin hysteerikkomammojen palstalla. No, itsepähän kärsitte ja ihan itse valitsette olla noin helvetin vajaaälyisiä.

Olen pahoillani, että sinusta ei ole välitetty etkä ole oppinut välittämään kenestäkään, Noin kärkkäästi kun koet tarvetta kommentoida, se kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta.

Vierailija
169/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskattu?

Taitais poika vaan tykätä jos sais isoa mustaa parrua.

Sebastian Tynkkynenkin tykkää.

Vierailija
170/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista huomata, kuinka kivuliaita tunteita toisissa voi herättää se, että vanhempi välittää ja huolehtii lapsestaan, iästä riippumatta. Näiden tunteiden taustalla täytyy olla jotain yksin jäämisen kokemusta ja rakkauden ja välittämisen puutetta omien vanhempien taholta. Triggeröityminen aiheuttaa sitten tällaista. Jännä ilmiö. 

Vierailija
171/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset on täällä niin ilkeitä? Ihan normaalia olla huolissaan läheisestään. Oma lapsi on aina oma lapsi.

Aikuisesta läheisestäkin voi olla huolissaan, jos ei ilmaannu kotiin odotettuna aikana eikä saa puhelinyhteyttä. Kaikissa perheissä ei aikuistenkaan ole tapana kadota randomisti, vaan aina joku tietää, missä menee ja koska on odotettavissa takaisin. Tuossa juuri aikuisuuden kynnyksellä on vaan helppo mieltää äidin ylihuolehtimiseksi ja lapsena pitämiseksi sellaisetkin huolenpidon muodot, jotka normaalisti kohdistuvat myös aikuisiin.

Eli kun se poika lähtee panemaan juuri tapaamansa tytön tai pojan kanssa, niin soitto mammalle että "minä menen nyt paneen"? Ei varmaan yhtään kiusallista.

Jos et ymmärrä niin et ymmärrä. Eihän me sille mitään voida.

Niin, edelleen te olette ne, joita ahdistaa ja jotka soittelevat pitkin kyliä. Teidän valinnoillanne on sellaiset seuraukset. Minua taas ei ahdista, ja minua naurattaa teidän sekoilu. Minun valinnoillani on tällaiset seuraukset. Sitä voi sitten miettiä, kumpi toimii paremmin.

Voi olla ettet koskaan oivalla, että noissa suhteissa on muutakin eroa sinun valintoihisi kuin huolestuminen. Ja valinta olla piittaamatta ehkä tuottaa muitakin seurauksia kuin sen ettet huolestu.

Ehkä sinä joskus vielä pystyt laskemaan tunteettomuuden kilpesi alas ja uskallat kohdata myös kielteisiä tunteita.

Vierailija
172/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, tunnen tuskasi ❤️ Toiv poika löytyy pian ja kaikki on ok.

Vierailija
173/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen miehen tarvitse äidilleen raportoida menemisistään. Taitaa olla taas näitä helikopterivanhempia.

Vierailija
174/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se rakkaus on suurempi ❤️

Vierailija
175/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähistöllä ei ole vesistöjä, mihin voi horjahtaa, niin niin hyvin varmasti kaikki on ok. Jos jotain olisi sattunut, olisit saanut jo tiedon. Mutta jatkossa kavereille voisi kyllä sanoa, että pitävät toisistaan huolen jos joku on tosi humalassa.

Vierailija
176/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykännyn ihanuuksia. Rajoitettu käyttö kun akku tyhjä hetkessä 😜

Vierailija
177/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Pojalla on akku loppu jajäänyt nukkumaan jollekin kaverille. Sellasta sattuu. Kohtahan se muuttaa pois, sittenhän sitä vasta saakin olla huolissaan,, jos nyt jo noin ahdistaa.

Vierailija
178/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin putkasta pääsee pois vasta aikavälillä 12-14.

Puhelin odottaa laatikossa ja lähtiessä tietää sentilleen paljonko käteistä.

Vierailija
179/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika toiminut aiemmin vastaavalla tavalla ja käyttääkö alkoholia runsaasti kuten kaverinsa? Onko ollut itsetuhoisia ajatuksia viime aikoina. Onko näitä kiltteyttään valittelevia vai ennemminkin Nico-Pettereitä, jotka tekevät mitä lystäävät? Vähän taustoja voisit avata.

Vierailija
180/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sen kaverielle ja kysy onko poikaasi näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi