Pojasta ei vieläkään oo kuulunut mitään. Puhelin sammunut.
Hirveä huoli. Ei eilen neljän jälkeen kun lähti juhlimaan niin oo kuulunut mitään.. Toivottavasti jonkun kaverin luona nukkumassa.
Kommentit (429)
Ja täällä Vauva-palstalla kirjoittelu auttaa asiaa miten...? Ei tulisi mieleenikään kuluttaa aikaa tänne kirjoittelemalla, jos oma poika on kadoksissa. Hiukan haisee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjua alusta asti. 18-vuotias ei ole tullut yöksi kotiin ja jo klo 9.30 ap on soitellut 18-vuotiaan kavereille. Varmaan jonkun herättänytkin. Ja sitten asiasta av:lle avautunaan.
Ei ole ap:lla ihan kaikki kotona, sorry.Voikohan tähänkin ketjuun olla voinut eksyä Ap:n identiteetin varastaja?
Joku tyyppi on ainaskin monissa muissa ketjuissa esiintynyt Ap:na, vaikka ei ole sitä.
Mahdollista,
ainakin kävi kerra itselle kun tein ketjun niin joku esitti minua. Ja provosoi ja teki niin että saa mahdollisimman huonon kuvan,
trollit
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että AP:n ja pojan kohdalla kaikki on hyvin.
Tämä ketju jos mikä osoittaa sen että ihmisten sanavarasto on supistunut ja osa tähänkin ketjuun kirjoittaneista on sekoittanut huolehtimisen ja holhoamisen.
Kyllä samassa taloudessa asuvista ihmisistä on huolissaan. Mulla asuu molemmat lapset jo omillaan toinen opiskelee eri kaupungissa, mutta kun on täällä käymässä niin ilmoittaa vieläkin jos ei tule yöksi kotiin.
Mun mies on aina ilmoittanut jos keikka on mennyt pitkäksi ja on joutunut jäämään johonkin yöksi. Autolla kun liikkuu niin on hyvä tietää ettei ole sattunut mitään. Normaali tapa meidän perheessä ilmoittaa ettei muiden tarvitse miettiä että onko jotain sattunut.
Sullakin meni huolehtiminen ja huolissaan oleminen sekaisin.
Jos ihminen huolehtii toisesta, hän ei mm. päästä tätä tilanteeseen, jossa tälle voisi tapahtua jotain pahaa (tai ainakin pyrkii siihen).
Ennemmin tai myöhemmin kuitenkin tämä toinen ihminen katsotaan riittävän kypsäksi ottamaan vastuun itsestään ja päästetään toimimaan yksin. Vielä tässäkin vaiheessa voi yrittää huolehtia toisesta ja sopia yhteenotoista yms. mutta käytännössä tässä kohtaa huolehtiminen muuttuu huolissaan olemiseksi. ”Poissa silmistä, koko ajan mielessä”
Puhelimesta ei vieläkään oo kuulunut mitään. Poika sammunut.
ekkö voi kräpätä sitä puhelinta?
Et voi olla tosissas. Poikas on täysi-ikäinen ja silti noin kamala kyttääminen. Itse ainakin ahdistuisin tommosesta. Anna poikas elää ja juhlia.
Ennen oli helpompaa, kun ei ollut kännyköitä. Ei voinut huolestua siitä ettei kyennyt tavoittamaan joka hetki.
Niin, eli viimeistään 3 minuutin päästä siitä, kun viimeksi kosketti puhelinta.