Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojasta ei vieläkään oo kuulunut mitään. Puhelin sammunut.

Vierailija
06.06.2021 |

Hirveä huoli. Ei eilen neljän jälkeen kun lähti juhlimaan niin oo kuulunut mitään.. Toivottavasti jonkun kaverin luona nukkumassa.

Kommentit (429)

Vierailija
261/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia oon tolkuttanut omille, että en pidä siitä, jos he juo alaikäisinä, mutta ihan sama mihin kuntoon itsensä juo niin kotiin voi tulla ilman pelkoa, että alan huutaa ja soittakaa hakemaan älkääkä toikkaroiko yksin humalassa yöllä pitkin kyliä ja vähintään soittakaa, jos jäätte yöksi tai muuten minä alan soitella poliiseja etsimään. Tulisin aivan hulluksi, jos ne vaan ilmoittamatta jäis johonkin välille.

Onneksi ne tuntuu opineen. Mun 20-vuotias vielä kotona asuva tytärkin vielä ilmoittaa, jos jää yöksi johonkin ihan vaan etten huolehdi, kun se ei tule kotiin ja tiedän, että on jossain majapaikassa eikä hukkuneena järvessä.

Eli painostat aikuisen ihmisen hoitamaan sinun ahdistustasi ja tanssimaan sinun pillisi mukaan. Hyi kuinka itsekästä.

Olehan katkera maho ihan hiljaa vain asioista joita et ymmärrä. Vaikket sinä äidinrakkautta (johon suuri huolikin kuuluu) itse tule koskaan kokemaan, se ei ole äitien vika.

Eri kelle vastasit

Nyt osui selvästi kommentti kovin lähelle maalia, kun reaktio on tuollainen. Suoraan henkilökohtaiseen loukkaukseen, ilman mitään asiasisältöä.

Olen eri kenelle vastasit.

Vierailija
262/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun samassa taloudessa asuva ei tule sovitusti kotiin ja häneen ei saa yhteyttä ollenkaan, niin on aiheellista soittaa poliisille. Ajankohdalla ei ole väliä, poliisi neuvoo asiassa eteenpäin kun sinne soittaa.

Nyt on toki sellainen ajankohta, että on juhlittu, mutta se ei mitenkään poissulje sitä, etteikö jotain olisi voinut sattua.

Jos on eka kerta kun näin tapahtuu, asia otetaan vakavammin.

Poliisi ei ole mikään ehdoton laitos, mikä antaa sakot jos nuori tuleekin sitten omia aikojaan kotiin. Ihan turha pelätä poliisia sen suhteen, he ovat auttamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen huolestuu läheisestään, jopa lemmikistään. Sikamaista puhetta, että 18-vuotias lapsi saa mennä,  eikä perään kysellä. Älkää hankkiko lapsia,  jos olette oman elämänne kanssa noin sekaisin.

Rakas aikuinen lapseni on aamulla ensimäisenä mielessäni ja illalla viimeisenä. Kun hänellä on kaikki hyvin, on minullakin.

Vierailija
264/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun samassa taloudessa asuva ei tule sovitusti kotiin ja häneen ei saa yhteyttä ollenkaan, niin on aiheellista soittaa poliisille. Ajankohdalla ei ole väliä, poliisi neuvoo asiassa eteenpäin kun sinne soittaa.

Nyt on toki sellainen ajankohta, että on juhlittu, mutta se ei mitenkään poissulje sitä, etteikö jotain olisi voinut sattua.

Poliisi ei ole mikään ehdoton laitos, mikä antaa sakot jos nuori tuleekin sitten omia aikojaan kotiin. Ihan turha pelätä poliisia sen suhteen, he ovat auttamassa.

Jos soitat hätänumeroon, koska aikuinen ihminen on yöllä poissa kotoa, niin se tieto ei edes mene poliisille saakka. Älkää häiritkö viranomaisia turhalla soittelulla!

Vierailija
265/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisilla on päättäjäisviikonloppuna han oikeitakin tehtäviä hoidettavana sen sijaan että alkaisivat selvittää miksi se 18-vuotias Elias ei ole soittanut äidilleen. Nyt järki käteen siellä.

Ja äiti joka avaa ketjun av-palstalle heti kun täysikäinen lapsi ei ilmoittaudu hänelle... tehköön kukin omat päätelmänsä kenellä tässä on ongelmia. Mielestäni todennäköisesti ei sillä pojalla. Paitsi se äiti.

Vierailija
266/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo yleensä kotiin löytää yhtenä kappaleena. Olen kyllä itsekin ollut huolissani reissuista.

Vierailija
267/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen huolestuu läheisestään, jopa lemmikistään. Sikamaista puhetta, että 18-vuotias lapsi saa mennä,  eikä perään kysellä. Älkää hankkiko lapsia,  jos olette oman elämänne kanssa noin sekaisin.

Rakas aikuinen lapseni on aamulla ensimäisenä mielessäni ja illalla viimeisenä. Kun hänellä on kaikki hyvin, on minullakin.

Mielessä ja sydämessä kyllä, narun päässä ei. Ainut missä hän nyt on mokannut, on se, että jos sanoi tulevansa kotiin, ei ilmoittanut suunnitelman muutoksesta. Jos taas ei lupaa mitään, siihen vaan on tottuminen, että koko ajan ei tiedä missä se aikuinen lapsi on. Sitä tarkoittaa lapsuuden kodista irtautuminen.

Vierailija
268/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo yleensä kotiin löytää yhtenä kappaleena. Olen kyllä itsekin ollut huolissani reissuista.

Olen kyllä paikannutkin moottoripyöräpoikia.

Ihan laastari ei riittänyt.

Vierailija
269/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörällä saa pahaa jälkeä aikaiseksi. Mopolla ja kevarillakin onnistuu. On hyvä olla isompia haavalappuja lääkekaapissa. Myös haavaliimaa pitää olla ja desinfiointiainetta.

Vierailija
270/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes samanlainen oli joku aika sitten ja oli keski Ruotsissa, oliko virta loppunut akusta. Taitaa olla rolli taas. 

Vierailija
271/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vetänyt pojan jalkaan ison haavalapun maalarinteipillä kiinni.

Kaikki vaatteet oli kaatumisen takia riekaleina.

Se lähti sitten illalla mopolla kaupungille😂.

Vierailija
272/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri näin!

Vierailija
273/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuli himaan? Ap olet velvollinen meille kertomaan nyt koska koko päivä on tätä jauhettu.

Vierailija
274/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vetänyt pojan jalkaan ison haavalapun maalarinteipillä kiinni.

Kaikki vaatteet oli kaatumisen takia riekaleina.

Se lähti sitten illalla mopolla kaupungille😂.

Mun lapselta murtui kädestä luu, kämmenselän kohdalta. Kipsi laitettiin. Illalla sitten avasi sitä kipsiä sen verran, että sai mopoa kaasutettua ja lähti kaupungille. Vähän kuulemma sattui.

Toivottavasti ap:n poika on jo palannut. Olen itsekin lukenut ketjua koko päivän ja toivonut, että kaikki on hyvin.

Vierailija
275/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli kotiin, kertoi että "kaverin luona" oli ollut. Kaikki hyvin. Huono olo mutta oon niin onnellinen kun on taas kotona. Ap

Vierailija
276/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika tuli kotiin, kertoi että "kaverin luona" oli ollut. Kaikki hyvin. Huono olo mutta oon niin onnellinen kun on taas kotona. Ap

Ihana uutinen ❤️

Vierailija
277/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Tiesin että kaikki on hyvin, mutta elin silti huolta vahvasti mukana.

Vierailija
278/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun tuli ehjänä kotiin.

Vierailija
279/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään myöntänyt panohommia vaikka on noin tissip*ski?

Vierailija
280/429 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ollu kumit mukana ettei järjestä mutsille lisää järkytyksiä? 😂