VittuVittuVittu. Kyllä sapettaa. Neuvokaahan mua!
Poikani aloitti ekaluokan ja vielä tänään hänet saatoin,kun matka on aika pitkä.
Juttelin opettajan kanssa pojan asioista ja satuinpa näkemään,että pojan luokkalainen heti poitsun nähtyään huusi paskapää tulee ja ryntäsi repimään vaatteista,esti pääsyn kun poikani oli viemässä viestivihkoa open pöydälle. Ivasi ja pilkkasi huutelemalla pojalleni,että kikkelipää,paska,paska,paska.
Ärähdin opelle,että " Jaa,onkos tätä tapahtunut täällä koko viime viikon"
Opettaja häkelty ja sanoi LÄSSYTTÄMÄLLÄ " Voi petri kulta,mene omalle paikallesi" ja yritti väkisin nauraa. Mua ei naurattanut.
Soitin rehtorille,ei vastannut jätin vastaajan viestin ja soittopyynnön,ei vastaa..
Mitä nyt teen?
Tuo haukkuminen ja kiusaaminen loppuu NYT,mutta kuinka saan tehostettua kun menen hakemaan poikani koulusta otan opettajan ja rehtorin kanssa asian käsille.
Pakko hillitä itseni,että en räjähdä.
Pojalle aijon sanoa,että pitää näppinsä erossa.
Tämä koulu on tässä kaupungissa TODELLA huonossa maineessa,eikä syyttä.
Asumme nyt pakosti kaupungin " slummissa" koska emme saaneet muualta vuokra-asuntoa talon rakennuksen ajaksi.
Täällä asuu pakolaiset,juopot,Yh:t yms
Kommentit (22)
opettajan kanssa kannattaa ottaa asiallinen linja, räyhäämisellä et saa mitään aikaan. Juttele myös lapsesi kanssa ja kysele, kuinka yleistä tuo on jne.
terveisin yh, joka asuu eliittialueella velattomassa talossa (anteeksi, oli pakko sanoa tämä, sen verran otti jälleen kerran päähän tuo yleistys)
Vierailija:
Asumme nyt pakosti kaupungin " slummissa" koska emme saaneet muualta vuokra-asuntoa talon rakennuksen ajaksi.
Täällä asuu pakolaiset,juopot,Yh:t yms
Että yh:t kuuluu samaan kastiin pakolaisten ja juoppojen kanssa??
Toivottavasti se poikaasi kiusaava poika on jonku yh:n poika ja antaa pojallesi opetuksen ja sinulle myös!
paljon yksinhuoltajia kuten myös asuu paljon pakolaisia ja alkoholisteja
En todellakaan verraanuut teitä juoppoihin. Miksi olisin? Onhan paras ystäväni yh,joten tiedän mitä se on,ei aina niin helppoa!
Pahoittelen väärää sanamuotoani!
AP
Tämäkin urpå kannattaa kiusaamista. Vittu mikä kusipää!
Toivottavasti se poikaasi kiusaava poika on jonku yh:n poika ja antaa pojallesi opetuksen ja sinulle myös!
[/quote]
Vierailija:
Tämäkin urpå kannattaa kiusaamista. Vittu mikä kusipää!Toivottavasti se poikaasi kiusaava poika on jonku yh:n poika ja antaa pojallesi opetuksen ja sinulle myös!
Onko lapsesi keski-Espoon koulussa?
Vierailija:
paljon yksinhuoltajia kuten myös asuu paljon pakolaisia ja alkoholisteja
En todellakaan verraanuut teitä juoppoihin. Miksi olisin? Onhan paras ystäväni yh,joten tiedän mitä se on,ei aina niin helppoa!Pahoittelen väärää sanamuotoani!
AP
Vein pojan sivummalle ja sanoin että " koske kerrankin vielä mun lapseen niin revin sulta pään irti" ja katsoin niin vittumaisesti silmiin kun ikinä pystyin.
Poika lähti itkien. Eikä ole kiusannut enää mun lasta.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sä taidat olla ihan omiesi kanssa siellä pakolaisten ja spurgujen seassa.
Vierailija:
Sä taidat olla ihan omiesi kanssa siellä pakolaisten ja spurgujen seassa.
Vierailija:
Että yh:t kuuluu samaan kastiin pakolaisten ja juoppojen kanssa??
Mulla on mies ja 3 lasta ja se miten me lapsemme kasvatetaan ei kuulu teille!
Ihan pakko kertoa, että olen yh ja asun lapsineni arvostetulla asuinalueella, lisäksi päiväkodista satelee jatkuvasti palautetta siitä, että lapseni ovat hyvin kasvatetut (on ihmetelty, mistä äidiltä löytyy yksin näin paljon voimavaroja) ja lapseni ovat aina siisteissä, puhtaissa vaatteissa.
Onpa kumma, että onnettomassa, ehkä väkivaltaisessakin parisuhteessa elävät ihmiset ovat " parempia" kuin me yh:t.
Oma asenteesi kertoo kamalasti!
[/quote]
Taidat tosiaan suosia koulukiusaamista. Oletko kenties itse sortunut siihe ollessasi koulussa?
Minusta ketään ei saa kiusata oli vanhemmat sitten yh,tummia tai mitä tahansa.
Mutta kaikkien aivokapasiteetti ei kykene käsittelemään tätä=(
Vierailija:
Vierailija:
Taidat tosiaan suosia koulukiusaamista. Oletko kenties itse sortunut siihe ollessasi koulussa?
Minusta ketään ei saa kiusata oli vanhemmat sitten yh,tummia tai mitä tahansa.
Mutta kaikkien aivokapasiteetti ei kykene käsittelemään tätä=(
Vierailija:Nyt poistun palstalta ihan oikeisiin töihin.
olen yh ja asun myös ns arvoalueella. Lapseni ovat iloisia ja positiivisia lapsia, omaavat hyvät käytöstavat ja saavat jatkuvasti kehuja niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
Tarha otti juuri tänään puheeksi, että kannattaisi harkita esikoisen koulun aikaistamista vuodella, on sen verran kehitystään edellä.
Ei siinä kyllä ole oltu paikalla,kun on järkeä jaettu.
Mua ihan säälittää ton ihmisen mielen köyhyys.
Olet alhaisimpaan kastiin kuuluva öliö.
Nyt poistun palstalta ihan oikeisiin töihin.
[/quote]
Minä tein lopun eskarikiusaamisesta,kun pidin sellaisen palopuheen eskarin opettajille. Eka he vähättelivät ja sanoivat,että lapseni valehtelee,mutta joutuivat taipumaan ja myöntämään,että kiusaamista tapahtuu.
Se kyllä tohon sitten loppuikin.