Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kelpaa naisille ollenkaan.

Vierailija
06.06.2021 |

Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut. Ihme paskanjauhantaa.

Vierailija
202/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritän hommata harrastuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaa nainen halua munkaa treffeille?

Vierailija
204/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaa nainen halua munkaa treffeille?

Olet pelkkä trolli. Ja hyvin huomionhakuinen sellainen. 

Vierailija
205/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen ja kyllä olen huomionhakuinen.. kaipaan seuraa.. ei ole kavereita elämäs koen olevani yksinäinen.

Vierailija
206/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ei tykkää musta

Veeti 14v

Vierailija
207/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on näköjään sitten sama ongelma kuin mulla. Tässä sitä on itsekin ihmetellyt, että miksi en kelpaa naisille.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4280232/miksi-en-kelpaa-naisille

No tehän voisitte ryhtyä ystäviksi. Puratte metsälenkillä toisillenne näitä asioita, niin ei tarvitse nettiä täyttää näillä samoilla jankutuksilla.

Kyllä se varmaan kävisi minulle, kun tuolla mun ketjussa sanottiin, että on tärkeä että on kavereita.

Vierailija
208/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä ku en kelpaa ollenkaa.. ja vihaan olla sinkkuna.. inhottava tilanne jotenkin.

Se inhottava olo hellittää aikanaan. Joskus tulee päivä jolloin olet sinut asian kanssa ja et enää muutosta haluakaan.

Vierailija
209/230 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä vain hyväksyn pitkän ikisinkkuude. kyllä joskus seksiä kaipaan, niin menen maksullisiin sitten.

Vierailija
210/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiljaseks veti sivun yhtäkkiä. Eikö ihmiset jaksa kirjottaa?

Vierailija
211/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte moikka.

Vierailija
212/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolognassa on brasilialaisia, jotka metsästävät suomalaisia ​​miehiä FB: ssä ja IG: ssä. Voit valita ne helposti.

Vierailija
213/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta helvetti ulkomaalaiset.

Vierailija
214/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu nykyään että monet naiset ei eti oikein mitään.. viihtyvät sinkkuina. on kavereita sosiaalista elämää. Mä oon taas ihan vastakohta.. en omista kavereita ja just kaipaisin elämänmuutoksia isoja.. parisuhdetta ja kaikkee.. oon ihan töissä käyn urheilen ja ihan kivan näkönen.. mutta ei naisia kiinnosta.

Meillä on töissä tuollainen sinkkumies, mutta ajattelen että hän on vaativa naisten suhteen ja siksi sinkku.

Vierailija
215/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu nykyään että monet naiset ei eti oikein mitään.. viihtyvät sinkkuina. on kavereita sosiaalista elämää. Mä oon taas ihan vastakohta.. en omista kavereita ja just kaipaisin elämänmuutoksia isoja.. parisuhdetta ja kaikkee.. oon ihan töissä käyn urheilen ja ihan kivan näkönen.. mutta ei naisia kiinnosta.

Meillä on töissä tuollainen sinkkumies, mutta ajattelen että hän on vaativa naisten suhteen ja siksi sinkku.

Nuo sinkkumiehet on tarkkoja siitä minkälainen nainen kelpaa, ei niille kelpaa minkälainen nainen tahansa ja urheilua harrastavat sinkkumiehet on vielä tarkempia.

Vierailija
216/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luule mitään. Mutta miksi mulle pitäs kelvata kuka vain? No ei kelpaa sori vain. Kyllä mä tykkään laitetuista ja näteistä tavis naisista. MIksi ottaa väkisin jotain naista ku ei kiinnosta. No en jaksa enää tätä. Se on hyvä olla varmaa ihan yksin.

No OLE sitten. Lopeta tuo jankuttaminen ja tee päätös olla yksin, jos niin kerran on parempi. Sen saman päätöksen on tehnyt moni nainenkin, eikä se ole ollenkaan huono päätös. Elämästä poistuu se hirveä stressi ja taakka harteilta kun ei mieti tätä yhtä asiaa 24/7 vaan voi keskittyä ihan muihin asioihin.

Vierailija
217/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan kukaan lähestykö tätä herraa. Täälläpäin todella tunnettu eikä mistään hyvästä syystä.. jos naiset viihtyy lukittuna komerossa niin ehdottomasti ottakaa yhteyttä!

Vierailija
218/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja komeat pelottavat tavallisia tallukoita.Kiira Korpi kertoi aikanaan, ettei kukaan pyydä häntä treffeille tai flirttaile hänelle. Aviomiehensäkin, siis ex, Kiira tapasi ystävien järjestämillä sokkotreffeillä. Minä olen nykyään vanha tavallinen nainen ja nykyisin onnellisessa avioliitossa. 25_vuotiaana seurustelin vähän aikaa huippukomean miehen kanssa, joka on nykyisin ylilääkäri. Minä olin silloin koko ajan hämilläni siitä, että vahingossa olin joutunut täydellisen kanssa suhteeseen. Epätäydelliset ovat paljon kivempia ja voi olla rennosti oma itsensä. Jokainen löytää kumppanin. Laita kumisaappat jalkaan ja pyydä puolukoille jotakin, keitä kahvia termospulloon. Ja ole ihan vain itsesi ilman karismoita. Tylsyys on ihanaa.

Vierailija
219/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reflektoinnin paikka.

Mieti hetki, lähtisitkö sinä itsesi kaltaisen ihmisen kanssa treffeille.

Joka puhuu kuin sinä ja ajattelee kuin sinä.

Kysyt miksi et kelpaa naisille.

Minä en "kelpuuttaisi" sinua juuri tuon asenteen vuoksi.

Se paistaa tekstistäsi valitettavasti läpi: vaikutelma katkeruudesta ja epätoivosta.

Tosin se voi olla kohdallasi ainoastsan vaikutelma, ei totuus, mutta riittää pitämään naiset loitolla.

Vierailija
220/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sulle tuotais nais versio itsestäsi niin et varmasti huolisi