Uusi astianpesukone hankinnassa enkä osaa päättää että valkoinen, musta vai teräs
Keittiön kaapistot ovat valkoisia. Avokeittiö. Olis kiva jos siinä olis joku "väri"läikkä keskellä vai olisko kokovalkoinen keittiö kuitenkin parempi? Vuokra-asunto.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Rosteri on hirveä materiaali! Sormenjäljet ja roiskeet näkyy. Jos pyyhit rätillä, kuivunut vesikin näkyy. Pitää putsata erikoisaineella, että saa siistiksi. Viikon olin kahvilassa tetissä ja siinä ajassa päätin, että mitään rosteria en osta ikinä!
Säämiskä ja tilkka ruokaöljyä. Olin muinoin keittiöhommissa ja kokeneemmat tämän neuvoivat. Tarvitsee hieman vaivaa, mutta pintana rosteri on tyylikäs verrattuna johonkin vitivalkoiseen.
Valkoinen. Niin kuin täällä on jo mainittu niin mustassa ja rosterisessa näkyy kaikki lika ja ainakin minulla on muutakin elämää kuin tasojen hinkkaaminen.
Mieti ensin, millaisen koneen haluat. Suosittelen sellaista, joka kokonaan terästä, eli se alakaukalo ei ole muovia. Lisäksi kannattaa tutkia energialuokka ja käytännöllisyys.
Muiden kodinkoneiden mukaan valitsisin, eli minkä värinen liesi ja jääkaappi, samaa linjaa jatkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa päättää ota valkoinen. 99% keittiökoneista on valkoisia. Kun myyt asunnon et joudu sitten selittämään että miksi eri värinen.
Jos ap kerta menee vuokralle, niin ei kai hällä ole sitä asuntoa oikeus myydä, vai luitko edes otsikkoa pidemmälle?
Peset käsin vaan, kun on noin vaikeaa.
Osta valkoinen ja muuta väriä halutessasi kontaktimuovilla. Samalla voit päällystää kaapin ovetkin, jos yhtenäistä ilmettä haluat.