Lue keskustelun säännöt.
Oletko nähnyt näitä kuvia Kesärannasta?
Kommentit (3)
Kateellisuudellakin luulisi olevan rajat, ap....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No tuolla minäkin pääministerinä asuisin. On sitten muisteltavaa, kun palaisin nykyiseen kotiini vantaalaiseen kerrostalokaksioon.
Ja...?