Lue keskustelun säännöt.
Leikitkö pienenä puukkohippaa?
Kommentit (2)
En leikkinyt. Harmi, että nykylapset joutuvat leikkimään väkisin, kun päiväkoteihinkin otetaan jo mohametteja ja ahmetteja töihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo mertsin ja allanin sekä muiden heimoveljien kanssa.