Kuuntelen Kate Bushia, on hyvää musiikkia.
Entä muut tykkäättekö vai oletteko koskaan kuunnelleet?
Kommentit (69)
Apua, nyt nolottaa. Kirjahan ei tietenkään ole Shakespearen kirjoittama vaan Emile Brontën.
N57 kirjoitti:
Olin aivan hulluna joskus 70-luvun lopulla "Wuthering Heights"iin. Niin hulluna, että luin sen Shakespearen teoksen englanniksi. Ja olihan se hieno ja tuo biisi oli oivallisesti vanginnut sen tunnelman. Vieläkin hienoja molemmat: biisi ja kirja.
Shakespearen? Eikö Bronten?
Oi kyllä. Jostain syystä Cloudbusting on muodostunut mun voimabiisiksi.
N57 kirjoitti:
Apua, nyt nolottaa. Kirjahan ei tietenkään ole Shakespearen kirjoittama vaan Emile Brontën.
Saat anteeksi,kaikki varmaan hoksasivat että sulla tuli ajatuskämmi😀
Vierailija kirjoitti:
N57 kirjoitti:
Olin aivan hulluna joskus 70-luvun lopulla "Wuthering Heights"iin. Niin hulluna, että luin sen Shakespearen teoksen englanniksi. Ja olihan se hieno ja tuo biisi oli oivallisesti vanginnut sen tunnelman. Vieläkin hienoja molemmat: biisi ja kirja.
Juu, juuri näin. Korjasin sen jo tuonne. Oi, tätä häpeän määrää.
Kare oli maailman kaunein nainen, biisit täydellisiä ja jopa hänen tanssinsa oli maagista. En tiedä, onko opiskellut koskaan tanssia.
Japanissa on muuten todella fanaattisia faneja Katella.
Muistan, että Kate esiintyi muutama kertaa Lontoossa 2000-luvulla. Olisin itse halunnut olla tuolla keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on niinkin hyvä. En ole kirjaa lukenut,mutta jostakin luin että kirjailija ylisti
Katen tajunneet juuri sen mitä hän kirjoitti. No,Katehan onkin nero.
Vierailija kirjoitti:
Kare oli maailman kaunein nainen, biisit täydellisiä ja jopa hänen tanssinsa oli maagista.
En tiedä, onko opiskellut koskaan tanssia.Japanissa on muuten todella fanaattisia faneja Katella.
Muistan, että Kate esiintyi muutama kertaa Lontoossa 2000-luvulla. Olisin itse halunnut olla tuolla keikalla.
Siis tietenkin Kate, ek Kare. Saakelin ennakoiva syöttö.
Mitäköhän Kate tekee nykyään?
Katellahan ei ole ihan pienet keuhkot, yleensä mammat kadehtivat ja halveksivat näitä naisia. Vai onko niin, että jos on ulkomaalainen niin sitten voi salaa ihailla kaukaa ja nyökytellä hyväksyvästi?
Kate farkuissa ja hihattomassa topissa ja lilassa mekossa on syöpynyt mieleen 90-luvulta.
Tykkään kyllä. Tykkään myös Noel Fieldingin tanssiesityksestä.
Kuuntelin ja kuuntelen, ollut fani jo vuodesta 1978 saakka. Muistan, kuinka lumoutunut ja ihastunut olin, kun Wuthering Heights tuli telkkarista eräänä iltana, ainutlaatuinen kappale ja esitys. Oma lempparibiisini on varmaankin Running Up That Hill ja Dreaming. Toki pidän kaikesta Katen musiikista paljon.
Varmaan ennätysketju! Vasta 35. aloitti perseilyn.
N57 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57 kirjoitti:
Täysin ohi ihanan Kate-aiheen, mutta häpeätäsi lieventääkseni; Puhin kerran ajatuksissani Waltarin Tuntemattomasta Sotilaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kare oli maailman kaunein nainen, biisit täydellisiä ja jopa hänen tanssinsa oli maagista.
En tiedä, onko opiskellut koskaan tanssia.Japanissa on muuten todella fanaattisia faneja Katella.
Siis tietenkin Kate, ek Kare. Saakelin ennakoiva syöttö.
Mitäköhän Kate tekee nykyään?
Palannut konsertoimaan3 pitkän, pitkän tauon jälkeen.
N57 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57 kirjoitti:
Älä huoli,me Katefanit olemme lempeää ja leppoisaa väkeä. Yritä päästä häpeästäsi yli,kaikki hoksasivat että sinulla tuli huolimattomuus-ajatusvirhe.
On ihanaa että näin lauantai-iltana puhutaan Kate Bushista Vauvapalstalla. Tämä antaa täti-ihmiselle toivoa siitä että ihmiskunta ei ehkä olekaan matkalla turmioon. Täti otti vielä lasin punkkua tämän kunniaksi eikä olekaan menossa vielä nukkumaan! Tosin tässä tulee kyllä vähän itkeskeltyäkin kun nyt intouduin YouTubesta (kyllä vain,täti osaa käyttää sitä) kuuntelemaan noita teidän laittamia suosikkibiisejä. Mutta siis kaikki Katen biisit nykyään itkettävät minua muutenkin...
Onko joku osallistunut tuohon "The Most Wuthering Heights Day Ever" -tapahtumaan?
https://www.kaleva.fi/heathcliff-its-me-im-cathy-41-vuotta-sitten-tehty…
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nimesin Running Up That Hillin j Dreamingin lemppareiksini, Cloudbusting on kyllä siellä myös, se videokin on aivan ihana, tosin, kaikki Katen laulut ja videot ovat mahtavia . :)
Rupesin heti kuuntelemaan Katea. Ihanaa musiikkia. :)
Viihdeteollisuuden ääripäät: Kate Bush ja Khloe Kardashian