Kuuntelen Kate Bushia, on hyvää musiikkia.
Entä muut tykkäättekö vai oletteko koskaan kuunnelleet?
Kommentit (69)
Olen kuunnellut jo teininä 80-90-luvulla ja on todella hyvää musiikkia.
Kuunneltiin koko perhe Aerielia iltapäivällä. Tykätään kaikki. Aloin kuunnella 90-luvun alussa Bushia.
Kate Bush on yksi lahjakkaimpia muusikkoja.
Tykkään erityisesti kappaleista And So Is Love ja You're the One. Ihastuin häneen oikeastaan silloin kun kuulin Placebon coverin kappaleesta Running Up That Hill. Molemmat versiot hyviä.
Se 50 shadows of greyn kappale jossa on kirkonkelloja on erityisen ihana.
Kate Bush on upea. Olen aina pitänyt hänen musiikistaan.
Kate on ihana. Mun lempibiisejä on Wow, L'amour Looks Something Like You ja Kite.
Minä en voi näissä alkavissa vaihdevuosissani kuunnella Katea kun alkaa itkettämään joka kerta! Jopa Babuska.
Varmaan liittyy jotenkin nuoruuteen,jolloin Katea tuli kuunneltua jatkuvasti. Ja nyt olen siis 5kymppinen uupumaisillaan oleva nainen,jota ketuttaa ja ahdistaa kaikki.Ihan kaikki.
Mutta Kate on täydellinen ja tekee täydellistä musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Se 50 shadows of greyn kappale jossa on kirkonkelloja on erityisen ihana.
Sensual world?
Taidemusiikin suurena ystävänä: Snowflake
Wuthering Heights oli tullessaan liian paljon kun itselläni oli ikää jotain 9 vuotta ja Hurriganes pikkupoika olin. No, onhan tuota laulua tullut kuunneltua ja katsottu videona. Koskaan en ole sentään laulanut karaokena ja toivon, etten siihen sotkeudu koskaan.
Don't give up Peter Gabrielin kanssa saa kunnon nyyhkytyksen aikaiseksi. Nykymusiikkihan on täti-ihmisen mielestä humpuukia ja höpötystä, mutta Gotyen Somebody that I used to know yltää samalle itkeskely-levelille Don't give Upin kanssa. Ja se videokin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Wuthering Heights oli tullessaan liian paljon kun itselläni oli ikää jotain 9 vuotta ja Hurriganes pikkupoika olin. No, onhan tuota laulua tullut kuunneltua ja katsottu videona. Koskaan en ole sentään laulanut karaokena ja toivon, etten siihen sotkeudu koskaan.
Wuthering Heights ei taida olla mikään karaoken lauletuin biisi. Toisin kuten Tinakenkätyttö ja Mandoliinimies☺
Olin aivan hulluna joskus 70-luvun lopulla "Wuthering Heights"iin. Niin hulluna, että luin sen Shakespearen teoksen englanniksi. Ja olihan se hieno ja tuo biisi oli oivallisesti vanginnut sen tunnelman. Vieläkin hienoja molemmat: biisi ja kirja.
Kate kirjoitti tän biisin 13-vuotiaana. Live-veto vois olla laulamisen ja soittamisen puolesta suoraan levyltä. Yksi minun lempibiisejä.
Kyllä aina välillä. "Breathing" yks lempparibiisi.