Mitä ajattelisit jos kaikilla lapsillasi olisi ulkomaalainen kumppani?
Kommentit (51)
Hyvät rasismit tulilla taas, ihan kun ulkomaalainen = musta tai muslimi.
Haloo ihmiset.
Ei olisi, tai no länsimaalainen ja sellainenkin vain tietyistä maista.
Olen vajaa 30-vuotias, itsellä ja ystävillä on ollut seurustelukumppaneita eri maista, esim.:
Sri Lanka
Englanti
Norja
Viro
Puoliksi virolainen
Puoliksi turkkilainen
Alankomaat × 3 (eri tyypeillä)
Irak
Pakistan
Englannissa syntynyt sudanilaiseen perheeseen
Kaikenlaista löytyy, eikä yksikään mikään kummosen muslimi, ei esim. nuorta irakilaisista kiinnosta Suomessa sitä harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi, tai no länsimaalainen ja sellainenkin vain tietyistä maista.
Miksi
Mitä väliä, ei ne suomiurokset mitään ylintä priimaa ole. Tehköön mitä haluaa.
Mun vanhemmilla on 3/4, nuorin veljeni ei ole vielä pariutunut pysyvästi eli voi tulla vielä jättipotti.
Yhden veljen vaimo on alunperin Pohjois-Kiinasta, toisen vaimo on brassi Riosta. Olen ainoa tytär (sarjan vanhin) ja avopuoliso on ns. afro-arabi, syntyjään Casablancasta.
Aika sekalaista porukkaa siis silloin kun ollaan kaikki koossa, veljet vielä jälkikasvuineen. Jos nuorimmasta pitäisi jotain veikata niin veri vetää Korea-Japani-akselille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ensimmäinen ajatus olisi, että kunpa heistä ainakin yksi jäisi kuitenkin asumaan Suomeen.
Sinänsä mulla ei ole mitään "ulkomaisia" kumppaneita vastaan, kaikkihan me ollaan ulkomaalaisia kaikkialla paitsi kotimaassamme. Ja suomalaisten pieni geenipooli kaipaa kyllä vaihtelua.
Olen tuo viimeinen kommentoija ja esikoisena kyllä mietin, että jos muut jää maailmalle niin tulen sitten itse Suomeen, vaikka ihan Euroopassa asunkin. Kuitenkin molemmat veljet asettui vaimoineen Suomeen, lopulta päätyivät vielä kotikaupunkiin ja ovat siellä avioituneet ja saaneet lapset. Eli lapsenlapset on ihan lähellä.
Omat vanhempani eivät koskaan odottaneet suomalaista puolisoa. Tiesivät vinkeeni. Koskaan en ole näytille tuonut suomalaista miestä ja ihan hyvästä syystä...ja joka kerta ovat olleet tyytyväisiä, että en naista ole tuonut näytille.
Pojilla se ois ok, tyttärillä ei missään nimessä.
Toki onhan niitäkin tarinoita että venäläisnaiset on siepannu lapsen rajan taakse.
Ei olisi järkytys. Lasten serkuilla on ulkomaalaisia kumppaneita: australialainen (maori), espanjalainen, venäläinen ja hollantilainen. Näin veljenpojan venäläisen vaimon toisen veljenpojan ylioppilasjuhlissaviime lauantaina. Myös vaimon veli oli mukana juhlissa.
No ottaen huomioon, että oma puolisoni on alankomaalainen ja lapset 50/50, niin ei todellakaan. 😂