Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos kaikilla lapsillasi olisi ulkomaalainen kumppani?

Vierailija
05.06.2021 |

Mitä ajattelisit? Olisiko järkytys?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kehitysmaalainen gangsteri-wannabe tai muslimi olisi kumppanina niin toivoisin, että tulisi järkiinsä helvetin nopealla aikataululla.

Vierailija
22/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on hyvä ulkomaalainen kumppani niin ilman muuta on tervetullut. Ennemmin se kuin joku peräkamarin poika korvesta.

kehitysmaat ovat kyllä paljon pahempaa peräkammarikorpea kuin mikään paikka suomessa voisi ikinä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttärillä miehiä, ostaisin tazerin ja pippurikaasun tytöille. Ihan siltävaralta että sieltä tulee sukulaismiehet saaliinjaolle kuten yleensä.

Oho, on ne norjalaiset ja islantilaiset miehet sitten hurjia. En olisi uskonut.

Vierailija
24/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika mukavaakin. Ot. Armi Kuuselan sisaruksillakin oli usealla ulkomainen mies. Kauniita kaikki.

Oliko veljiä ja oliko veljillä ulkomaalaiset naiset?

Vierailija
25/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdella tyttärelläni onkin.  Toinen on naimissa Sveitsissä.  Ja toisella on brittiläinen poikaystävä Englannissa, missä tyttö opiskelee.

Sveitsiläisen miehen tunnen hyvin, käynyt useita kertoja täällä Suomessa ja me heillä.

Brittiläisen poikaystävän olen nähnyt vain valokuvissa ja videoissa.

Mitä kummallist siinä on, että globaalissa maailmassa nuoret löytävät kumppanin opiskellessaan ja työskennellessään ulkomailla?

Miksei palstalla ole koskaan esimerkkiä palstamammojen poikien brittiläisistä ja sveitsiläisistä tyttöystävistä?

Vierailija
26/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika mukavaakin. Ot. Armi Kuuselan sisaruksillakin oli usealla ulkomainen mies. Kauniita kaikki.

Oliko veljiä ja oliko veljillä ulkomaalaiset naiset?

Ei toimi näin. On eri asia.

Vierailija
27/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Miksi ottaa juroa, köyhää suomalaista, kun rikkaampia, miellyttävämpiä, komeampia ulkomaalaisiakin on tarjolla

Vierailija
28/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Itselle se puoliso valitaan kuitenkin. Mun tytär voi vapaasti hakea Suomesta itselleen puolison, se olisi sitten se « ulkomaalainen».

Vierailija
29/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdella tyttärelläni onkin.  Toinen on naimissa Sveitsissä.  Ja toisella on brittiläinen poikaystävä Englannissa, missä tyttö opiskelee.

Sveitsiläisen miehen tunnen hyvin, käynyt useita kertoja täällä Suomessa ja me heillä.

Brittiläisen poikaystävän olen nähnyt vain valokuvissa ja videoissa.

Mitä kummallist siinä on, että globaalissa maailmassa nuoret löytävät kumppanin opiskellessaan ja työskennellessään ulkomailla?

Miksei palstalla ole koskaan esimerkkiä palstamammojen poikien brittiläisistä ja sveitsiläisistä tyttöystävistä?

No kun ne pojat jumittaa siellä kotiseudullaan eikä brittiläiset tai sveitsiläiset tytöt tule hakemaan sieltä poikia.

Vierailija
30/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamentaisin omaisuuteni kuolleiden kissojen yhdistykselle

Vierailija
31/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensimmäinen ajatus olisi, että kunpa heistä ainakin yksi jäisi kuitenkin asumaan Suomeen.

Sinänsä mulla ei ole mitään "ulkomaisia" kumppaneita vastaan, kaikkihan me ollaan ulkomaalaisia kaikkialla paitsi kotimaassamme. Ja suomalaisten pieni geenipooli kaipaa kyllä vaihtelua.

Mutta mulla oli työkaveri (nyt jo eläkkeellä), leski-ihminen, joka jäi hyvin yksin sen jälkeen, kun kaikki kolme tytärtä menivät naimisiin ei-suomalaisen kumppanin kanssa.

Yksi muutti Australiaan, toinen Yhdysvaltoihin. Kolmas asuu Kreikassa, mutta ei sieltäkään ihan joka kuukausi piipahdeta äitiä moikkaamassa.

Työkaveri oli tosi positiivinen ihminen luonteeltaan, mutta kyllä häntä suretti, kun lapsia ja lapsenlapsia näki niin harvoin.

Vierailija
32/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pojalle opettanut pienestä pitäen ettei kannata vakiintua, tyttöjä/naisia voi panna ja käyttää huvituksiin, mutta ei ikinä saman katon alle asumaan.

Esimerkkinä olen käyttänyt pojan äitiä ja minun tekemiä virheitä, hyvin on tajunnut ettei ikinä olisi pitänyt sekaantua ko. Henkilöön.

Samoilla linjoilla omien poikien kanssa. Ollaan vielä aika varakkaitakin, niin olen sanonut, että pidemmän päälle on järkevämpää ja mukavampaa vaihtaa naista säännöllisesti, eikä niille pidä antaa mitään laillista oikeutta meidän omaisuuteen. Suhdetta ei koskaan kannata päästää nalkutusvaiheeseen, silloin on oltu yhdessä jo liian pitkään. Pari kk - max vuosi on hyvä aika yhden naisen kanssa, riippuen siitä kuinka hyvä se on sängyssä.

Vierailija
33/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin huolissani, jos tyttäreni seurustelisi muslimin kanssa. Heillä on sukupuolten tasa-arvoon liittyen niin erilaiset näkemykset. En ymmärrä, että miksi meillä feministit eivät pidä asiasta ääntä.

Vierailija
34/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan rasisti, kun en haluaisi mustia lapsenlapsia. Ehkä tottuisin niihin

Vierailija
35/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pojalle opettanut pienestä pitäen ettei kannata vakiintua, tyttöjä/naisia voi panna ja käyttää huvituksiin, mutta ei ikinä saman katon alle asumaan.

Esimerkkinä olen käyttänyt pojan äitiä ja minun tekemiä virheitä, hyvin on tajunnut ettei ikinä olisi pitänyt sekaantua ko. Henkilöön.

Poika siis tietää, että ei kannata ruveta äidin kanssa parisuhteeseen. Esimerkki se on huonokin esimerkki, poikasi varmaan osaa toimia toisin kuin sinä ja saa hyvän ja onnellisen parisuhteen.

Vierailija
36/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on ulkomaalainen ottaa, jos aikoo lisääntyä eikä halua lapsilleen sairasta geeniperimää.

Vierailija
37/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Mieheni ja lasteni isä on italialainen, että ei kauheasti hetkauttaisi pelkkä ulkomaalaisuus. Enemmän kiinnostaa, että on kunnon tyyppi.

Vierailija
38/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lEIKKAISIN MUTIAISELTA munat

Vierailija
39/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen kysymys! Oletko kysyjä itse peräkylän asukas, kun tuollaisia kyselet! Mitä väliä sillä kansalaisuudella on? Nuoret opiskelevat kansainvälisissä oppilaitoksissa, joissa todellakin on eri maanosista osallistujia, luovat kansainvälisiä yhteyksiä opintojen ja työelämän parissa. Siellä voi tavata myös sen rakkaan, jonka kanssa rakentaa yhteistä elämää.

Vierailija
40/51 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen, jossa kaikilla neljällä lapsella ulkomaalaistaustaiset puolisot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme