Siskon mies otti KAUHEAN ison palan kermakakkua! Nyt niille ei jää paljon mitään
Kommentit (90)
Miten olet saanut aikaan noin pienen elämän?
Meillä se rohmu oli miehen veljen vaimo. Katsoin sitä kyllä vähän pitkään ja pahasti. Kakusta ei meinannut enää riittää kaikille keille piti.
Tarjottavia pitää olla tarpeeksi, että ei tarvitse kenenkään ottamaa määrää kytätä.
Jos yhden isomman palan ottamisesta muille ei jää mitään, niin kyseessä täytyy olla maailman kaikkien aikojen pienin kermakakku!
Vierailija kirjoitti:
Tarjottavia pitää olla tarpeeksi, että ei tarvitse kenenkään ottamaa määrää kytätä.
Ai, että jokainen voi ottaa puoli kakkua jos mieli tekee?
Pyydä miestäsi tekemään kermapiirakka ja jaa siitä
Vierailija kirjoitti:
Jos yhden isomman palan ottamisesta muille ei jää mitään, niin kyseessä täytyy olla maailman kaikkien aikojen pienin kermakakku!
Mä oon kyllä nähnyt myös älytöntä rohmuamista pari kertaa. Siis sellaista, että isohkosta kermakakusta (halkaisija n. 30cm ja kerroksia useita, eli paksuuttakin riittää) otetaan oikeasti joku viidesosa. Hyvä kun lautaselle mahtui. Siinä piti jo vähän miettiä että montako on tulossa vielä ottamaan, eli minkälaisen palan voisin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhliin kutsutaan yleensä tuttuja ihmisiä. Aikaisemmissa tapaamisissa on nähnyt, miten paljon itse kukin syö. Itse tiedän muutamasta tekemästäni tarjottavasta, että niitä pitää olla paljon, kun kaikki menee kuitenkin, kun ne on niin tykättyjä. Mitä vähemmän eri laatuja on tarjolla, sitä enemmän niitä menee per nassu. Kaikki ei tykkää kermakakuista, joten siksi varaan paljon muutakin hyvää syötävää. Kermakakuista tykkäävät saavat ottaa vaikka sen puoli kakkua, hyvä, jos maistuu.
Oma äitini opetti, että kun rohmuja tulee kylään, ei koskaan laiteta kerralla kaikkea pöytään. Se valtavan palan ahnehtijakin ottaa automaattisesti vähän pienemmän valtavan palan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen myös miksi näihin vastataan aina, että täytyy olla tarpeeksi. Ai jos on 20 vierasta niin täytyy varautua 10 kakulla JOS kaikki saavat päähänsä ottaa "vähän isomman palan".
Tuommoiset rohmut on itsekkäitä, ei mitään muuta.
Onko vaikeaa ottaa juhlissa pieni pala ja ottaa sitten lisää jos kakkua jää. Kotimatkalla voi mennä kaupan kautta ja ostaa vaikka 3 kakkua itselleen jos niin tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Kermakakuista tykkäävät saavat ottaa vaikka sen puoli kakkua, hyvä, jos maistuu.
Kiva, jos sinulle se on ok. Suurelle osalle ihmisistä ei ole. Käsittääkseni tässä on kulttuurierojakin Suomen sisällä, tyyliin itä vs. länsi.
Vierailija kirjoitti:
Miks aina mies? Miksi ei joskus joku nainen?
Vähän mielikuvitusta nyt näihin vihaketjuihin
En mä ole nähnyt kenenkään naisen toimivan noin, mutta varsin monen miehen. Exän veli söi kerran meillä juhlissa puolet voileipäkauksta, ennen kuin muut vieraat edes pääsi paikalle.
KAverin mies rohmuaa ruokaa aina ensimmäisenä ja siten, ettei sitä pätkääkään kiinnosta riittääkö muille. pahimmillaan syljeskelee jotain luunpalasia takaisin kaikille tarkoitettuun ruokapataan.
En tiedä mikä näitä ääliöitä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhliin kutsutaan yleensä tuttuja ihmisiä. Aikaisemmissa tapaamisissa on nähnyt, miten paljon itse kukin syö. Itse tiedän muutamasta tekemästäni tarjottavasta, että niitä pitää olla paljon, kun kaikki menee kuitenkin, kun ne on niin tykättyjä. Mitä vähemmän eri laatuja on tarjolla, sitä enemmän niitä menee per nassu. Kaikki ei tykkää kermakakuista, joten siksi varaan paljon muutakin hyvää syötävää. Kermakakuista tykkäävät saavat ottaa vaikka sen puoli kakkua, hyvä, jos maistuu.
No sä sit väännät jääkaapin kermakakkuja täyteen.
Minusta on vieraaltakin varsin epäkohteliasta ottaa selkeästi isompaa palaa kuin yleensä on tapana. Etenkään kun ei voi tietää keille kaikille sen kakun pitäisi riittää. Ja selvyyden vuoksi lisää, että puhun nyt semmoisista normaaleista ruokalautasen levyisistä kolmikerroksisista täytekakuista mitä ihmiset yleensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen myös miksi näihin vastataan aina, että täytyy olla tarpeeksi. Ai jos on 20 vierasta niin täytyy varautua 10 kakulla JOS kaikki saavat päähänsä ottaa "vähän isomman palan".
Tuommoiset rohmut on itsekkäitä, ei mitään muuta.
Onko vaikeaa ottaa juhlissa pieni pala ja ottaa sitten lisää jos kakkua jää. Kotimatkalla voi mennä kaupan kautta ja ostaa vaikka 3 kakkua itselleen jos niin tekee mieli.
Ei kai ne kaikki juhliin kutsutut ole vieraita ihmisiä? Etkö sinä tiedä, kuka vieraistasi ottaa paljon kermakakkua, kuka suklaakakkua ja kuka skippaa kokonaan makeat tarjottavat?
Minä olen jättänyt ahnehtijat ihan kutsumatta. Ei ole varaa ruokkia perhettä, jossa jokainen syö kahden tai kolmen edestä.
miksi kierrätätte näitä väsyneitä ja kuluneita provojanne? eikö teillä ole mitään muuta tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tarjottavia pitää olla niin paljon, että loppusiivousta tehdessään porukka saa oikein nautiskella rauhassa jämillä. Poikani pääsi neljä vuotta sitten ylioppilaaksi ja on vieläkin 'katkera' pitopalvelulle voileipäkakun määrästä. Juhlakalu ei päässyt edes maistamaan herkkuaan. Juhlien suunniteltaessa kuuluu aina: 'Sieltä ei ainakaan tilata.'
Siis muille ei jää mitään