Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et onnittele facebook-kaveriasi syntymäpäivänään?

Vierailija
04.06.2021 |

Onko isokin vaiva? Kumma että halutaan listoille sadoittain kaverita, joiden kanssa ei olla ikinä minkäänlaisessa kommunikoinnissa siellä facessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisin olla onnittelemassa joka päivä jotain. Onnittelen vain ihmisiä, joilla on minulle oikeasti jotain merkitystä.

Mikä on niiden ”kavereiden” tarkoitus siellä listoilla?

Niinpä! Siihen olisi alun perinkin keksiä suomeksi parempi sana kuin kaveri.  Nehän ovat usein tuttuja, puolituttuja, työkontakteja yms, joita ei normaalisti miksikään  omaksi kaveriksi mielletä eikä kutsuta. 

Vierailija
22/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnittele, koska en halua että minuakaan onnitellaan. Olen piilottanut syntymäpäiväni, mutta silti jotkut onnittelee. Yksi erityisesti ärsyttää, koska haluaa onnitteluissaan aina kuittailla että paljonko tuli ikää. Siitä tulee enemmän huono kuin hyvä mieli. Tietyn iän jälkeen naiset ei halua kuuluttaa ikäänsä koko maailmalle, mutta tuo tekee sen mun puolesta joka vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy facebokissa välttämättä joka pävä, silloin saattaa mennä ohi. Muuten kyllä onnittelen kaikkia kavereita. Mulla on vain n.60 kaveria siellä ja ne on oikeasti ihmisiä, joista pidän ja jotka tunnen hyvin. Mä en ymmärrä näitä, jotka haalii sadoittain jotain hädin tuskin tuttuja kaveriksi sinne ja sitten ei olla missään tekemisissä muuten, paitsi kiukutellaan kun joku ei onnittele.

Oma synttärini ei edes näy facessa. 

Vierailija
24/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kenenkään synttärit.

Vierailija
25/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ennen kaikki onnitteli kaikkia, mutta yhtäkkiä se jotenkin muuttui.

Vierailija
26/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidätte listoillanne puolituttuja?

Vierailija
27/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama että käytän Messengeriä mutta Facessa käyn ehkä kerran kuussa. On parempaakin tekemistä kuin siellä roikkua. Av:kin lasketaan paremmaksi tekemiseksi. 😂

Vierailija
28/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En onnittele, koska en halua että minuakaan onnitellaan. Olen piilottanut syntymäpäiväni, mutta silti jotkut onnittelee. Yksi erityisesti ärsyttää, koska haluaa onnitteluissaan aina kuittailla että paljonko tuli ikää. Siitä tulee enemmän huono kuin hyvä mieli. Tietyn iän jälkeen naiset ei halua kuuluttaa ikäänsä koko maailmalle, mutta tuo tekee sen mun puolesta joka vuosi.

Älä yleistä! Vanheneminen on kunnia-asia.

Vierailija
29/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadoittan kavereita? Mulla on fasessa vain kaikkein lähimmät kaverit, 5kpl. Ja muistan jokaista heidän syntymäpäivänään.

Jotenkin tulee mielikuva että aplla ollut synttärit tänään ja harva onnitteli fasessa ja nyt purkaa pahaa oloaan.

Vierailija
30/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy joka päivä fb:ssä vaikka se on puhelimella ns. auki koko ajan. Onnittelen kyllä jos huomaan jonkun synttärit.

Vierailija
31/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä vaan ole nähnyt mitään syytä poistaa heitä. En laita puolitutuille kaveripyyntöä, mutta hyväksyn heidän kaveripyyntönsä jos niitä tulee.

Vierailija
32/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo itsekään saavani onnitteluja vain siksi, että Facebook kertoo syntymäpäivästäni (eikä enää kerrokaan, piilotettu). Ne, joita oikeasti kiinnostaa, onnittelevat muutenkin, eikä sekään ole mitenkään välttämätöntä.

Vierailija
33/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Joka päivä on monella "kaverilla" synttärit. Läheisiä ihmisiä onnittelen puhelulla tai tekstarilla.

Vierailija
34/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pitää hengissä jonkinlaista yhteyskanavaa etäisempiinkin tuttuihin, mutta se ei tarkoita että haluaisin aktiivisemmin olla tekemisissä.

Vierailija
35/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näh, ei kiinnosta. Olen itseltänikin poistanut sen synttärimainostusautomaatin. 

Vierailija
36/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asetukset niin ettei oma syntymäpäiväni näy ja muidenkin joudun kaivamalla kaivamaan. Eivät siis osu heti silmään. Toisekseen aika monet ovat laittaneet feikkisynttäripäivän, joten tuntuu hölmöltä onnitella 4.6. jos oikeasti tyyppi on syntynyt 6.7.

Vierailija
37/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on typerää. Onnittelen yksityisesti. Itse en edes pidä näkyvillä syntymäpäivääni Facebookissa.

Vierailija
38/38 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso ostaa fb kavereita sadoittain et olisivat muka cooleja lol ressukat.

Jos joku änkeää kavwriksi jota ei liiemmin tunne tuskin onnittelen.

Feikkiä