Koronarokote pelottaa
Haluisin ottaa sen, mutta jostain syystä sen mahdolliset haittavaikutukset pelottaa. Mä oon hirveessä univajeessa lapsen valvomisen takia, niin pelkään että rokote "iskee" jotenkin johonkin heikkoon kohtaan, kun olen uupunut ja väsynyt, jolloin keho on stressitilassa. Tiedostan että toki minulla on mahdollisuus sairastua vakavaan koronaankin, mutta myös rokote mietityttää. Muuten olen kyllä saanut kaikki rokotusohjelman rokotteet paitsi influenssarokotteita. Oon muutenkin lääkeaineyliherkkä.
Kommentit (33)
No on se vakava, jos omat keuhkot ei enää toimi koronaan sairastuttuaan.
Pelko ja huoli on ihan luonnollista. Muakin jännitti etukäteen mutta menin, koska luotan kuitenkin tieteeseen. Kaikki ystäväni ja tuttavani ovat jo rokotuksen ottaneet eikä kenellekään tullut mitään sivuvaikutuksia.
No, itse olin vähän epäonnekkaampi ja sain oireita. Myös erikoisia. Mutta - mikään niistä ei osoittautunut vaaralliseksi. Olen täysin kunnossa ja osaltani auttanut pandemiasta selviämistä. Olen siis täysin tyytyväinen ratkaisuuni ottaa rokote, vaikka sen jälkeinen viikko menikin huonovointisena. Korona vammautti ilmeisesti pysyvästi kahta nuorta ystävääni, joten rokote on näistä paljon pienempi riski.
En minäkään sitä aio ottaa. En muutenkaan syö lääkkeitä kovin mielelläni vaan äärimmäisessä hädässä vain. Koska rokote ei edes tarjoa kovin varmaa suojaa, jätän sen väliin.
Tää saa varmaan hirveesti alapeukkuja, mutta seuraa omaa intuitiota. Ehdit ottaa sen rokotteen myöhemminkin, jos tule sellainen olo että haluat ottaa.
2 rokotetta otettu. Ekasta tuli kuume ja käsi kipeeksi. Ei muuta! Korona se vasta on vakava ja pelottava joten menkää ihmeessä rokotuksiin. Itselläni elinsiirto vaikka nuori oon ja rokotuksia ei ole edes tutkittu elinsiirto-potilailla ja menin silti. Ihan verrattavissa muihin rokotuksiin eli samoja oireita kuten käsikipu..
Vierailija kirjoitti:
korona ei ole vakava
Ei se ole sen vakavampi, kuin mukaan influenssa, mutta kaikkea tosi ikävää tehdään sen varjolla.
Älä ihmeessä ota rokotetta, se on hengenvaarallista myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Pelko ja huoli on ihan luonnollista. Muakin jännitti etukäteen mutta menin, koska luotan kuitenkin tieteeseen. Kaikki ystäväni ja tuttavani ovat jo rokotuksen ottaneet eikä kenellekään tullut mitään sivuvaikutuksia.
No, itse olin vähän epäonnekkaampi ja sain oireita. Myös erikoisia. Mutta - mikään niistä ei osoittautunut vaaralliseksi. Olen täysin kunnossa ja osaltani auttanut pandemiasta selviämistä. Olen siis täysin tyytyväinen ratkaisuuni ottaa rokote, vaikka sen jälkeinen viikko menikin huonovointisena. Korona vammautti ilmeisesti pysyvästi kahta nuorta ystävääni, joten rokote on näistä paljon pienempi riski.
Kaksi ystävääni kuoli joitain aikoja sitten otettuaan koronarokotuksen, olivat vielä nuoria, joka on niin äärimmäisen surullista.
Vakavasti varoitan ottamasta näinä aikoina enää mitään piikkiä itseensä, kavahtakaa ajatustakin.
Koronan sairastaa vain 1 %:lle ihmisistä ja niillekin se tulee hyvin lievänä.
Tämä kaikki on vaan koronan varjolla tehtävää aivopesua, älkää uskoko kaikkea, vaan kyseenalaistakaa kaikki, sillä se on tervettä ja järkevää.
Vierailija kirjoitti:
korona on vaaraton[/quote
No ei se ole, mutta kovin harva sen saa ja nekin saa oireet kovin lievinä - monet tavalliset influenssat ovat olleet paljon tappavampia, kuin tämä.
Niin monet eivät ymmärrä miksi juuri tästä Covid-19 tekemällä tehtiin tällainen koko maailman pelkäämä kauhea mörkö. Rapsodiasta ja Tokentubesta videoilta voi kuunnella näistä lisää.
Jos sivuvaikutukset olisivatkin vain käsi vähän kipeä ja lyhyt kuume, voisin rokotteen ottaa, mutta entä vasta myöhemmin ilmenevät sivuvaikutukset? Mitä niistä tiedetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 rokotetta otettu. Ekasta tuli kuume ja käsi kipeeksi. Ei muuta! Korona se vasta on vakava ja pelottava joten menkää ihmeessä rokotuksiin. Itselläni elinsiirto vaikka nuori oon ja rokotuksia ei ole edes tutkittu elinsiirto-potilailla ja menin silti. Ihan verrattavissa muihin rokotuksiin eli samoja oireita kuten käsikipu..
Koronarokote ei edes ole rokote, vaan täynnä myrkkyä, mutta useimmilla rupeaa vaikuttamaan vasta parin viikon tai muutaman kuukauden kuluttua.
Asiantuntijat ovat määritelleet, että kaikki k-rokotteen ottaneet kuolevat viimeistään kahden vuoden kuluessa.
Tämä on k a n s o j e n murrha, jonka suorittajina ovat maailman rikkaimmat ihmiset - jotain ihmisiä he sentään säästävät orjareservikseen.
Ne orjat tulevat olemaan jotain tyhmemmänpuoleisia, jotta eivät tajua ryhtyä kapinaan tai ainakin rokotettuja, joita voidaan ohjelmoida tekemään halutut tehtävät.
Vierailija kirjoitti:
Jos sivuvaikutukset olisivatkin vain käsi vähän kipeä ja lyhyt kuume, voisin rokotteen ottaa, mutta entä vasta myöhemmin ilmenevät sivuvaikutukset? Mitä niistä tiedetään?
-> Tokentube, Rapsodia.
Syöpäsairaalle vanhalle isälleni ei tullut mitään oireita rokotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote ei edes ole rokote, vaan täynnä myrkkyä, mutta useimmilla rupeaa vaikuttamaan vasta parin viikon tai muutaman kuukauden kuluttua.
Asiantuntijat ovat määritelleet, että kaikki k-rokotteen ottaneet kuolevat viimeistään kahden vuoden kuluessa.
Tämä on k a n s o j e n murrha, jonka suorittajina ovat maailman rikkaimmat ihmiset - jotain ihmisiä he sentään säästävät orjareservikseen.
Ne orjat tulevat olemaan jotain tyhmemmänpuoleisia, jotta eivät tajua ryhtyä kapinaan tai ainakin rokotettuja, joita voidaan ohjelmoida tekemään halutut tehtävät.
Sanattomaksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korona on vaaraton[/quote
No ei se ole, mutta kovin harva sen saa ja nekin saa oireet kovin lievinä - monet tavalliset influenssat ovat olleet paljon tappavampia, kuin tämä.
Niin monet eivät ymmärrä miksi juuri tästä Covid-19 tekemällä tehtiin tällainen koko maailman pelkäämä kauhea mörkö. Rapsodiasta ja Tokentubesta videoilta voi kuunnella näistä lisää.
Jos haluaa tieteellistä tietoa, niin suosittelen mm. The Lancetin ja Johns Hopkinsin yliopiston julkaisujen lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ystävääni kuoli joitain aikoja sitten otettuaan koronarokotuksen, olivat vielä nuoria, joka on niin äärimmäisen surullista.
Vakavasti varoitan ottamasta näinä aikoina enää mitään piikkiä itseensä, kavahtakaa ajatustakin.
Koronan sairastaa vain 1 %:lle ihmisistä ja niillekin se tulee hyvin lievänä.
Tämä kaikki on vaan koronan varjolla tehtävää aivopesua, älkää uskoko kaikkea, vaan kyseenalaistakaa kaikki, sillä se on tervettä ja järkevää.
En usko sanaakaan.
Piikki otettu 3 viikkoa sitten.
Ei mitään ongelmia ole ollut.
En ota koronarokotetta, koska pelkään enemmän sen riskejä eli autoimmuunireaktiota tai aivoverenvuotoa kuin ottamatta jättämisen riskejä eli että sairastan koronan. Korona kuitenkin on todennäk. hyvin lievä, jos sen saa. Jos kuolen koronaan, niin sitten kuolen.
Ainakaan et pelkää turhaan, eli se hyvä puoli ettet oo tehny turhaa työtä pelätessäsi
Miljoonia sairasti koronan ilman yhtään rokotetta.
korona ei ole vakava