Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokote pelottaa

Vierailija
04.06.2021 |

Haluisin ottaa sen, mutta jostain syystä sen mahdolliset haittavaikutukset pelottaa. Mä oon hirveessä univajeessa lapsen valvomisen takia, niin pelkään että rokote "iskee" jotenkin johonkin heikkoon kohtaan, kun olen uupunut ja väsynyt, jolloin keho on stressitilassa. Tiedostan että toki minulla on mahdollisuus sairastua vakavaan koronaankin, mutta myös rokote mietityttää. Muuten olen kyllä saanut kaikki rokotusohjelman rokotteet paitsi influenssarokotteita. Oon muutenkin lääkeaineyliherkkä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiseksi on aika tilattu ja sinne on mentävä vaikka pelottaakin.  Onneks aika on illalla, niin pääsee nukkumaan, jos huono olo iskee.  Kaikenlaisia sivuvaikutuksia on tuttaville tullut, jää nähtäväksi mitä minulle

tulee. 

Vierailija
22/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä haluut sen? Kun "kaikki" ottaa sen? Kuuntele sitä sisimpäsi oikeaa ääntä. Eikä "kaikki" ole ottamassa sitä. Joskus se oma sisäinen ääni, minkä saattaa luulla olevan pelon ääni, voikin olla se järjen ääni ja luontainen vaisto, mikä varoittaa mahdollisesti vaarasta. Sitä ei pitäisi ikinä tukahduttaa.

Huolehtikaa mm. C-vitamiinin, D-vitamiinin ja sinkin saannista, niin aika hyvin jo olette varautuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus ollut rokote vastainen, mutta korona rokotteen kohdalla päätin toisin. Otin rokotteen ja olen tyytyväinen. Olkapää oli vähän kipeä päivän, ei muuta oireita tullut.

Vierailija
24/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko ja huoli on ihan luonnollista. Muakin jännitti etukäteen mutta menin, koska luotan kuitenkin tieteeseen. Kaikki ystäväni ja tuttavani ovat jo rokotuksen ottaneet eikä kenellekään tullut mitään sivuvaikutuksia.

No, itse olin vähän epäonnekkaampi ja sain oireita. Myös erikoisia. Mutta - mikään niistä ei osoittautunut vaaralliseksi. Olen täysin kunnossa ja osaltani auttanut pandemiasta selviämistä. Olen siis täysin tyytyväinen ratkaisuuni ottaa rokote, vaikka sen jälkeinen viikko menikin huonovointisena. Korona vammautti ilmeisesti pysyvästi kahta nuorta ystävääni, joten rokote on näistä paljon pienempi riski.

Nekin luotti varmaan tieteeseen, ketkä sai sikainfluenssapiikistä narkolepsian.

Voiko tuota nyt tieteeseen luottamiseksi edes sanoa. Tiede kun myös osoittaa, että riskejä on. Ja on tuo mainittu tapahtuma lähihistoriassa. Silti pitäisi vaan sinisilmäisesti juosta hakemassa se rokote.

Vierailija
25/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä mene jos vähänkin epäilyttää.

Olen lähemmäs 60 v nainen enkä ole käynyt pitkillä.

Rokote ei suojaa muunnoksilta, jotka näyttävät olevan se pahin uhka. Joten turhaa sikälikin.

Vierailija
26/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin tyyppi sanoi luottavansa tiedemiehiin.

Nyt ei ole kyse siitä.

Vierailija
27/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki melkein on lahjottu hiljaiseksi.

Vierailija
28/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiseksi on aika tilattu ja sinne on mentävä vaikka pelottaakin.  Onneks aika on illalla, niin pääsee nukkumaan, jos huono olo iskee.  Kaikenlaisia sivuvaikutuksia on tuttaville tullut, jää nähtäväksi mitä minulle

tulee. 

Hullu. Muuta ei voi sanoa.

Vierailija
29/33 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt himassa sitten.

Vierailija
30/33 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulee. 

Oletko vielä hengissä

Vierailija
31/33 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
32/33 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan pelkäsin. Nyt vähän hävettää.

Vierailija
33/33 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei sitten muutakuin odottelemaan haittavaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme