Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina kysytään, syökö vauva rinnasta vai pullosta?

Vierailija
04.06.2021 |

Esikoisen äitinä hämmästyttää, että jokainen, jonka kanssa olen tuoreesta vauvasta keskustellut, on kysynyt, syökö vauva rinnasta vai pullosta. Pullosta syömisellä tarkoitetaan myös aina korviketta, vaikka toki vauva voisi syödä pullosta ihan pumpattua äidinmaitoakin. Mutta miksi ihmeessä muita kiinnostaa näin paljon vauvani ruokinta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiinnostaahan ihmisiä tietää, että kasvaako vauvasta terve vai monisairas.

Mulla on lähipiirissä pari 5-kymppistä, joista toinen sai pullosta itse lehmänmaidosta tehtyä korviketta ja toinen vuoden rintamaitoa.

Täysin terve, ilman allergioita on korvikeihminen. Ekat paikat hampaisiin 4-kymppisenä.

Toisella allergioita, pienenä koevatulehduskierre ja myöh. syöpä. Hampaat jatkuvassa remontissa pienestä asti.

Jos ravinnosta riippuvaista, niin kumpaako suosittelisit?😅

Sairauksille ei vaan löydy yhtä syytä.

T.tutkija

Tiedätkö, mitä ne nykyajan korvikkeet sisältää? Rasvatonta maitoa, siemenöljyjä, lisäaineita. Sekö on lapselle hyvää ravintoa??

Vierailija
22/24 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä korvikevauvoistakin aikuisia tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän tuon fanaattisuuteen. Siskoni oli imetysfanaatikko. Kyseli multa jopa kavereideni imetysasiat ja kotonaolon pituudet... Kun eräs ystäväni meni töihin ja vauva (3kk) jäi isänsä hoitoon pulloeuokintaan, soitteli mulle monta kertaa päivässä ja luetteli ystäväni valinnan ongelmia ja yritti painostaa mut "puhumaan tälle järkeä". Sisko itse oli se, joka ois järkeä tarvinnut. Ihan sairasta käytöstä häneltä.

Vierailija
24/24 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta siitä vauvasta sitten voisi kysellä kuin mitä syö tai miten nukkuu? Onko se nähnyt hyviä oopperoita viime aikoina?