Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kova on keskiverto erektio?

Vierailija
21.08.2006 |

Olen hämmentynyt. Erosin pitkäaikaiseta miesystävästäni, joka oli siihen asti ollut ainoa seksikokemukseni. Erektio oli aina ollut selkeästi KOVA ja tomera. Tuntumaltaan jonkun perus jellydildon luokkaa. Eron jälkeen olen harrastanut seksiä muutamia kertoja uusien miesten kanssa ja kaikilla kerroilla SE on ollut täydessä erektiossakin pehmoinen ja jotenkin taipuisa. Kaikki muu on kyllä toiminut hyvin ja tuntunut hyvältä, mutta mietin nyt vaan olenko alunperin oppinut liian hyvälle, olenko nykyään niin rupsahtanut ettei miehillä kunnolla seiso, tai vaikuttaako känni miehiin pehmentävästi? Onko erektion kovuuksissa eroja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yleensä sanotte ekaksi lauseeksi seksin jälkeen, entä kun spermainen kondomi tulee näkyviin peniksen päässä?

Tv: miehen tekniikasta kiinnostunut AP :-P

Vierailija
2/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitoksia vaan". Olen lainannut sen elokuvasta Pohjanmaa ja hyväksi todennut.

Kortsusta en sano mitään.

Mitä yleensä sanotte ekaksi lauseeksi seksin jälkeen, entä kun spermainen kondomi tulee näkyviin peniksen päässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin liian herkkä siemensyöksy ei tunnu orgasmilta, pitkä kova erektio tuo orgasmin ja lentävän siemenen, joskus on tullut löysänäkin vain sitä siemen nestettä.

Vierailija
4/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Jos miehet vastailee) Tuntuuko se miehestä yhtä hyvältä vaikkei erektio oliskaan ihan super sillä kertaa. Entäs tuleeko orgasmi yhtä helposti?

Vierailija
5/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin allekirjoittaneella erektio syystä tai toisesta muuttuu toiminnan aikanakin. Eli alkuun voi olla hyvinkin timmissä, sitten touhutippojen myötä vähän löysistyy ja loppupuolella toimintaa voi mahdollisesti innostua vielä, ei välttämättä.

Ja tuntemuksissa on melko suuri ero. Eli täysin kovalla erektiolla orgasmi on huomattavasti voimakkaampi kuin löysemmällä. Tämä lienee myös yksi syy siihen miksi suihinotto-orgasmi tai käteen vetely tuntuu ehkä orgasmin osalta paremmalle kuin varsinainen yhdyntä.

Loviotsa

Vierailija
6/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omastakokemuksesta voisin sanoa, että kyllä se oikein kova erektio tuntuu parhaalta.

Siemensyöksy ja orgasmin tunne ovat kyllä vähän eriasia. Orgasmin tullessa tuntuu kuin osa selkärangasta sulaisi ja tulisi siemensyöksyn mukana ulos, mutta joskus siemensyöksy ei tunnu paljon miltään.

En tiedä olenko väärässä, mutta luulen että orgasmi ja siemensyösksy ovat eriasiat, siemensyöksyn saaminen ei automaattisesti tarkoita, että olisi saanut orgasmin.