Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*SUURPERHEKUUMEILIJAT viikko34*^*

21.08.2006 |

uusi viikko uusi pino

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan saanut unta yli seiskan.Muu talo nukkuu.

Rapujuhlat oli kivat.Äitini sitten päätti kertoa isälle ja veljelle.Ihmeen hyvin ottivat,ehkäpä viinillä oli osansa asiassa.

Tulkaa nyt kirjoittelemaan kuulumisia!

L+5 ja sissi rv10+

Vierailija
42/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juu eilen kerennyt koneelle. Mä olen ollut ylhäällä jo kuuden jälkeen kun nelkku päätti herätä. Hirveesti olisi nukuttanut vielä varsinkin kun kuopus nukkui puoli kahdeksaan asti. Ei auta.

Leanna, eihän tuo tosiaan vakoilua ole, ihan vapaasti saat käydä lukemassa juttujamme siellä toukokuisissakin. Sinne on mukava kirjoittaa nimenomaan tämän kuun yrityksestä, kun sitten taas täällä me kirjoitellaan kaikesta mahdollisesta.

Meillä oli esikoinen eilen pienessä kuumeessa ja kuopuksella on ollut vatsa ihan ripulilla jo monta päivää. Esikoinen nyt kovasti haluaisi parantua nopeasti, kun maanantaina eli huomenna, on koulussa valokuvaus. Onneksi ei ole kuume kovin korkeaksi noussut, joten toivotaan että pääsee kuvaukseen.

Sitten tulee omaa napaa. Edellispäivänä oli jo sellainen olo että kyllä tässä varmaan raskaana ollaan. Jotenkin vain tuntui siltä. No nyt olen taas tipahtanut maan pinnalle ja olen melko varma että ei ole toivoa. Ei oireen oiretta vaikka miten kuvittelisin. Kp on 26/28 joten ylihuomiseksi odotan tätiä kylään. Tosin yksi testi tuolla kaapissa nyt polttelee kovasti mutta yritän vastustaa kiusausta:)

Nyt mun täytyy lukasta uudestaan mitä olikaan ollut juttua.

Medison+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen nyt mitään kummempaa syytä ole, kunhan vain olen jättäytymässä taka-alalle. Meidän vauvaprojekti jää etenemään sille tasolle, että jos ei tule niin ei sitten. Enempiin toimenpiteisiin ei ryhdytä ja päivien laskemisen jätän myös.

Perjantaina tuli pyöreät vuodet(40) täyteen ja niitä vanhempien ja parin tuttavaperheen voimin kaffeteltiin. Lahjat oli komeat, vaikka jo etukäteen sanoin, ettei mitään juhlia ole. Kaffetta saa jos joku tulee. Olen kerännyt Pentikin Vanilja-astiastoa ja siihen sain täydennystä. Se on niin hävyttömän kallista ettei sitä itte ole varaa ostaakaan.

Tautirintama meillä jatkuu edelleen, nyt on kakkonen perjantaista asti ollut kunnolla kipeä, samaa tautia ilmeisesti kuin itselläni ja kuopuksellakin. Häneltä tosin ei ole tullut mistään päästä mitään ulos, vaikka maha kipeä on ollutkin. Kuume oli korkealla ja edelleenkin on melkoisesti, samoin kova päänsärky. Nähtävästi tämä kaikki läpi käy, mukava rumba siis vielä edessäpäinkin. Kihomato-ongelma taitaa olla voitettu kanta, enää ei ole löytynyt ja nyt syödään vielä varmistelulääkkeitä.

Vierailija
44/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leanna:Kyllä Sissi on jo moneen kertaan osoittanut olevansa mitä sitkein taistelija,joten yritä olla hermoilematta(vaik ei se kyl helppoa ole!) ja siihen mitä veljesi ja isäsi ajattelevat raskaudestasi,niin älä välitä,kaikki ei ymmärrä suurperheitä haluvia,mutta se on ihan joka perheen oma asia...jotkut haluaa useita lapsia toiset ei yhtään ja sekin on jokaisen oma henk.kohtainen valinta,joihin toisilla ei ole oikeutta antaa tuomitsevia mielipiteitä.

Mun tavoitteena ei oo ollut ikinä elää niin,et ratkaisut miellyttäisi kaikkia vaan niin,että olisin onnellinen perheeni kanssa.

Omaa napaa:mulle tulee kohta veljen lapset ja hänen tyttöystävän lapset hoitoon,he pääsevät metsästämään muutamax tunnix.Eilen oltiin miehen veljen luona heidän apuna rakentamassa koirien aitauseen portteja.

Nyt kun ollaan hoideltu puolin ja toisin veljen lapsia ja hän meidän lapsia,niin olen entistä varmempi,et toivon vielä todellakin 2 lasta...Toivon mukaan ensi vuonna plussattais keväällä...

Täällä kuumeiloissa aion sitkeästi notkua vaik yritys onkin hetken jäissä.

Meidän lapset aloittaa ens viikol ja osa sitä seuraavalla harrastukset.

Pojat menee vapaapalokuntaan ja 6v tyttö jumppaan,sit yritän saada vielä ton 12v:n Street danceen.

Miehen kans aletaan käymään yhdesssä kuntosalilla ja joka ti mennään englanninkielen kurssille.

Apua,mä unohdin kenellä oli nyt sairasteltu:joka tapauksessa pikaista paranemista toivottelen koko perheelle!!!

Lumina ja lapset

Vierailija
45/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toissa yönä iski ihan hirveä vatsakipu, onneksi sijottui tuonne ylävatsaan, mutta kyllä silti pelotti.. Koko yön heräilin ja eilenkin oli vatsa vielä ihan arka, ilmeisesti joku lievä ruokamyrkytys, samanmoisia on ollut joskus ennenkin (aina muuten raskausaikana, kumma juttu).. Onneksi Helmi on liikuskellut ihan huojentavasti..

Muuten ei kummempia, ensi viikon oppitunteja pitäisi jaksaa suunnitella. Tytöt ovat päivät päästään pihalla ystävineen. Parhaat ystävänsä ovat muuten lestadiolaistyttöjä, todella kauniskäytöksisiä ja sosiaalisia lapsia eli kyllä vaan sisarusparvessa kasvaminen kasvattaa ilmeisesti ihan luonnostaan.

Eipäs kummempia,

Mittumaari ja neititrio sekä Helmi rv 17+3

P.S. Mein kuopus (2v.2kk) on aivan ihana (taisin kirjoittaakin?), kun makailen sohvalla ja kuulostelen Helmin liikehdintää, tulee tytsi ja laittaa suunsa ihan kiinni vatsaani ja huutaa vauvalle: " Herää!!!"

Vierailija
46/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on syndet juhlittu ja ihan mukavathan nuo olivat, tosin osa vieraista ei päässyt tulemaan mutta " uusintoja" en aio järjestää.

Kaikista eniten tympäsi kun osa porukasta laittoi tänä aamuna tekstarit etteivät pääse tulemaan ( ei ollut kysymys mistään sairastapauksesta) ja tarjottavaa olin kuitenkin varannut ihan reilusti. Noh herkutellaan täällä koko alkuviikko voileipäkakuilla ja täytekakulla vaikka yäk tämänkin päivän mässäämisen jälkeen tuntuu jo että riittää..

Sankarit olivat kuitenkin ihan tyytyväisiä juhliinsa ja se lienee pääasia..

Eilen illalla aloitin jo " syksyn vieton " ja hain varastossa olleet kynttiälyhdyt roikkumaan terassille ja sisälläkin polttelin kynttilöitä, ihanan tunnelmallista kun nyt on jo niin pimeetä.

Pientä galluppia laitankin että mikä on teidän lempparivuodenaika ?

Itse tykkään tasavertaisesti ehkä syksystä ( olenhan syyskuun lapsi) ja alkukeväästä kun luonto heräilee eloon talven jäljiltä ..

Huomenna vien heti aamusta keskimmäisen neidin hammaslääkäriin ja sitten kotiin tekemään sapuskaa ja iltavuoroon..

Kaikki muksut ovat vielä pihalla joten lähdenpäs kokoamaan laumani sisälle, iltapalat ja pesut ja sitten rankan päivän jälkeen untenmaille koko porukka !

T. Isotikru

Vierailija
47/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuommoiset viime hetken perumiset aikuisilta ihmisiltä on tosi ärsyttäviä ja lapsellisia... Sairastapaukset on erikseen, mutta muuten vaan ei tulla -jutut hölmöjä.. Mutta herkutelkaa te nyt sitten voileipäkakuilla, harmi kun en pääse osille..

Mittumaari

Vierailija
48/48 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työnteko sitten häiritsee aika pahasti tätä vapaa-ajan viettoa! Tännekään ei enää meinaa keritä kun lukemaan vaan! Töissä on kyllä kivaa ja meidän pikku-ukon päiväkotiurakin on lähtenyt käyntiin ihan mallikkaasti. Illat vaan tuntuvat kovin lyhyiltä verrattuna vanhaan...ja huusholli on ihan rempallaan , kun kukaan ei kerkiä enää siivoilemaan paikkoja!

Flunssa on yrittänyt iskeä minuunkin jo viikon verran; nyt on taas sellainen olo, että saattaisin tosissani olla tulossa kipeäksi. Saapa nähdä.

Galluppia oli vuodenajoista: ihan ehdottomasti kesä on minun aikani! Kevät hyvänä kakkosena, syksy ja talvi saisivat puuttua kokonaan! Syksyn pimeydessä ryydyn minäkin luonnon kanssa kilpaa ja en saa itsestäni irti sitten mitään...ja ne loskat ja räntäsateet: yök!! Ja elokuussa siis olen syntynyt eli kesän lapsi. Meillä näyttää myös perheessä olevan samoin, kesällä syntyneet ovat aivan kesäihmisiä ja loput syksyllä syntyneet taas syys- ja talvi-ihmisiä.

Mutta , mutta ...peti kutsuu, kun on huomenna taas aikainen herätys. Plussatuulia kaikille, palailen taas!!

Suviruusu