Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 34 *~*

21.08.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 kk vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]Pirpaliina[/b] Itse olen 28-vuotias, mies 26. Lapsia on kaksi, molemmat tärpänneet ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt spontaani km 08/06, todettu rv 8+6, ja toivottavasti jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä erikoista kerrottavaa. ex-haahuissa monilla on viimeset viikot menossa ja sitten jättävät odotuspuolen joten kovasti sinne kaipaisin uusia täältä! Toivottavasti täältä nyt muutama ainakin liikenis sille puolelle! Joka kuukausi muutama niin sillä vauhdilla hyvä tulis =o)

KOALA: Paksustihan täällä voidaan ;o)

Edelleen väsymys ja pahoinvointi vaivaa vaikka kaikissa raskauskalenterissa lukee että nyt on olo helpottunut ja entinen tarmo tullut takaisin! Ja pah! Alan olla väsynyt tähän huonoon oloon, aikansa kutakin. Oottelen kovasti että maha kasvais myös ulospäin ja että liikkeet alkais tuntumaan. Siihen menee vielä tovi. Mutta se kai se on tässä se " seuraava etappi" !

Plussatuulia!

HANNELE + vilpertti rv 14+3

Vierailija
42/89 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta, miten pitkällä sun raskaus jo on... Mäkin muuten olen joka raskaudessani odotellut sitä " ihanaa keskivaihetta" . Ei tainnut koskaan saavuttaa mua. Ja siltikin, enemmän kuin mitään muuta, haluaisin taas olla raskaana. Ihanaa, kohta sä tosiaan saat tuntea liikkeitä...

Kovastihan me kaikki yritetään tulla sinne toiselle puolelle. Katotaan taas miten tässä kierrossa käy. Epäilyttää, mutta toivoaan ei saa menettää ennen kuin täti tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannon: Voi, toivottavasti pian voit paremmin. Ei kai tässä muuta voi, kuin paranemista toivotella.

Helga: tosi inhottava tilannne sinulla töissä. Kannattaa ihmeessä ottaa siihen luottamusmieheen yhteyttä. Aika vääryydeltähän tuo tilanne kuullostaa. On mielenkiintoista kuulla mielipiteitä " tiskin toiselta puolelta" , kun itse olen vain palvelun ostaja. Harmillisen usein tunnen kyllä, että minua on palveltu huonosti, mutta useimmiten tilanne on sellainen, jossa en laske huonoa palvelua työntekijän, vaan yrityksen viaksi. Vaikea sitä on perehtyä jokaisen asiakkaan asiaan, jos on koko ajan kiire, kun yrityksellä on liian vähän työntekijöitä tai liian lyhyt perehdytys työtehtäviin.

on: On nyt jo monta päivää ollut sellainen olo että menkat alkaa, vaan ei ole kuulunut. Kalenterista laskeskelin, että jos normaalisti tulis, niin huomenna pitäis alkaa. Jänskättää, kun vaan päivät kuluisi...

Nyt meen päikkäreille.

-Limetti

Vierailija
44/89 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Kiva kun kävit moikkaamassa. Ihanan pitkällä sullakin on jo noi viikot. Oikein mukavaa loppuraskauttakin! =) Teen muuten samaa kuin vm69 eli käyn välillä lukaisemassa teidänkin kuulumisia siellä exien puolella. Suurin osa tutuista kun on kuitenkin siellä puolen. Tänäänkö Sartsulla käynnistetään vai muistinko oikein??

Tuli tuosta asiakaspalvelutyöstä mieleen eilinen mitä mies kertoi. Se siis on yhdessä liikkeessä töissä ja eilen oli joku vanhempi nainen tullut sinne ja koko ajan valitti, että kun joutui tänne asti tulemaan eikä saanut omaansa siitä liikkeestä, missä on aina käynyt. Ja että miksi siitä ei mitään ollut missään. Tuo liike, jossa on aiemmin käynyt, niin on tämän viikon remontissa ja siellä seinillä ja ikkunoissa joka puolella on isot ilmoitukset remontista ja että mistä voi omansa noutaa. Mutta siis hirveää valitusta piti siitä miehelle, ihan kuin se nyt sen vika olisi että pitää remontteerata ko. liikettä. Niin, ja noiden kahden liikkeen välinen matka on ehkä n. 2 km.

ON: Pakko oli itsekin käydä päikkäreillä tuossa aamupäivästä. Niinpä tuli taas nukuttua parisen tuntia. No, saipa taas siinäkin vähän aikaa kulumaan. Vielä pitäisi miettiä jotain tekemistä melkein neljäksi tunniksi, ennenkuin mies tulee....

Vierailija
45/89 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou hanit!

Täällä taas yksi palvelutiskin ihme ihminen, haloo, salut, kuuluuko?

Aloitetaas kerrankin muista eikä omasta ittestä tää jutustelu sessio.

Möllömahat & Vainukolmikko Ry: Savun hajuja on havaittu myös täälläpäin suomen puoliskoa, sekä ällöä märän pyykin hajua¿. Ok eilen pesin pyykkiä, jotka kuivuu tuossa käytävässä, mut ei ne ennen tuolle oo haissu! Normaalisti haistan vaan huuhteluaineen, mut nyt en haista sitä laisinkaan vaikka mies vannoi laittaneensa sitä koneeseen.

Maha on edelleen vähä turpeen pyöree, ja ärsyttää olla farkut jalassa, kun ne vähä niinku puristaa mahasta. Ja kiva kun tuo maha rupee tosiaan turboileen jo hyvissä ajoin ennen menkkoi yms.

Pirpaliina: Oi, jos saa oikein valita kumpaa lajia nappailen tuulesta niin öö taidan valita öö¿ hih no tietty plussa tuulia!

Limetti: Se on sitä tehotyöskentelyä se. Useimmiten perehdytys kyllä järjestetään, mutta harmittavan usein käy niin, että siihen 4h ympätään kaikkia mahdollinen palkanmaksusta, työpaikan käytännöistä, tavoitteista, budjeteista ja viimeiseksi katsotaan itse harjoittelua työtehtävään¿ Jolle aikaa ehkä n. 30min ja se käydään läpi tyyliin tää on tämä, ja tuo on tuo, ja oliko kysyttävää?

Yleensä ihmisille tuppaa tuleen tyhmä olo siinä vaiheessa, et häh ai mä oon vissiin ainoo, joka ei tajunnu niin emmä viitti kysyä asiaa uudelleen. Tiiä sit kumpi on pahempaa paska perehdytys vai ei perehdytystä ollenkaan.

Ja itt oon kans ruvennu tosi tarkaks, ikävä kyllä¿ Mutta jos huomaan, et palvelu ei pelaa työntekijästä riippumattomista jutuista, jätän nimenomaan palautteen tyyliin, JOS täällä olisi tarpeeksi ihmisiä niin asiat eivät menisi näin jne. Mutta jos vika on tiskin toisella puolella, esim siellä ollaan naama norsun pimpsalla, sanon yleensä, et onko ollu raskas päivä yms. Jos siihen tulee vastaukseks jotain kyllä suuntaista, johdattelen asian niin, et no tsemppiä, et kyllä se siitä. Ja yleensä, huom. _yleensä_ se kassa jaksaa hymyillä sen jälkeen kun se ittekkin tajuaa, et ahaa taitaa naamasta paistaa v-mäinen olotila asiakkaillekkin. Kun huutamalla harvemmin mitään asiaa saa paremmaks.

Nii ja jos tosiaan firmassa yritetään säästää työntekijöitten kustannuksella, palautteeseen pistän kyllä myös maininnan, että se ja se kassa yritti parhaansa, mut eipä hänkään ihmeisiin pysty näillä järjestelyillä. jne.

Ihanaa olla palvelualalla, eikö! Toisinaan mietin itsekin, et minkähän helvetin älynväläyksen sokaistamana määkin tyhmä olen tälle alalle hakeutunu? No kait sitä vielä vaikeemmallakin vois tietty päästä..

Ommoo Nappista: Pyh ja pöh. Tuhrutkii taitaa olla historiikkiii. Ja vihdoin ja viimein ne ovistikutkin löysivät perille asti¿ Taidan aloittaa ihan pokkana tikuttelun kun viimenenkin tuhrutippa on tullu. Katotaan kuinka muijan käy. Sitä *piip* testiä en kyllä tee. Ellei olo muutu radikaalisti (Lue oksenna aamuisin yms. vastaavaa..) taikka jotain muuta ¿hälyyttäviä¿ merkkejä ilmaannu mun näkökenttään. Epäilen¿

Vieläkös se puhbear on reissussa? * Muistelee sen sanoneen jotain reissaamisesta..*

Huomenna alkaa pelottava rumba¿ Tsyppitzäppä netti vaihtoon hep! Kun mä voin melkein vannoo, ettei se vaihto mee noin vaan sormia napauttamalla toimintakuntoon..

Nyt päikkäreille¿ Kauanhan mä hereillä olenkin ollut! Ainakii 11h¿ Siis ihan liikaa ilman unia..

Mut heräilkääs te muut ¿pahvit¿ ja paaaaaaljoooon tekstiä mulle luettavaks, sit kun herään nokosilta.

Vierailija
46/89 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on venäjän venoset ja vehkeet... Koko kööri on ilmeisesti päättänyt pistää mut haahuilemaan ihan yksikseni tänne kuumeilijoiden vetelälle ja hyllyvälle suolle, jonne on helppo upota plumpsahtaa.

*Kahlaa kaulaa myöden siinä suossa*

Ja ihan tiedoks äsken lenkkeillessä haistoin, puusaunan, mädät omenat ja mikä piru se kolomas ol.... No mut mies haistoi vaan mädät omenat.. Ja naureskeli, et no sullapa on nenä taas tarkalla päällä kun ihan pystyt savusta erottaan, et se on puusauna. ( Siis mun mielestä puusaunassa on aivan oma hajunsa ja sen kyllä erottaa..)

Ja tän reippaan taikka vähemmän reippaan lenkkeilyn aikana maha muistutti nipistelemällä, et hiljennetääs tahtia ei tartte juosten sotaan lähtee. Ja nyt välillä ikävästi nippasee taas vasurista. Jokohan tällä sais sen niagaran aikaseks? Harvempi immeinen täällä varmaan toivoo oikkei vetistä ja veristä aamua! *Saa ohjata tätiä tännepäin, huitomista ja heilumista*

Pöh kait mä sit vaan meen hengaileen soffalle ja ootteleen josko joku heräilis. *Huhuilee*

Jos ei huomiseen, niin tiedätte miks!

Vierailija
47/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pinoon on kyllä helppo addiktoitua! Ennen ei ole näin aikaisin ensimmäisenä aamulla hakeuduttu tänne palstailemaan ja piinailemaan muiden tuhruja, oviksia ja plussia. Eipä tarvitse omia jännätä, kun ekoja menkkoja ei ole vielä mailla halmeilla.

Helga: Juu välillä tuntuu turhauttavalta moinen monologi, kun kaikilla muilla tuntuu olevan parempaa tekemistä, kuin jutella v-l:n vauvakuume palstalla. Tiedän tunteen... Nytkin lapset katsoo kiltisti lastenohjelmia ja äiti toivoo, että katsoisivat nyt kerrankin kiltisti! Yleensä sieltä alkaa kuulumaan h***moinen tappelun nujakka ja sitten jompikumpi lähtee jäähylle, ettei kantapäät maata kosketa.

Tuosta työstä, sen tekemisestä ja palautteen saamisesta: Missään muussa ammatissa ei ole varmaan niin tärkeää tehdä kaikki täysin oikein, kuin omalla alallani (terveydenhuolto). Palkka on aivan perseestä ja lisinä haistattelua, fyysistä rasitusta ja jopa nyrkkiä. Ja missään muussa ammatissa varmaankaan ei voi ruokatuntia vain huomaamattomasti skipata, jos ei KERTAKAIKKIAAN OLE AIKAA. Onpa tullut joskus meille palautetta " asiakkailta" , että " kyllä minä näin, että hoitajat istuivat taukohuoneessa ja joivat kahvia" . HEI HALOO! Siis oikein kehdattiin pitää kahvipaussi! Milloin sitä on joku 19vee räkäposkella ja joka toinen sana on vittu, milloin joku yli passiivinen mummo jonka mielestä on MEIDÄN syy, ettei hän kuntoudu. Asiakaspalvelua, asiakaspalvelua, ja mehän täällä jo totesimme, että asiakas on aina oikeassa. Ja se työvoimapula... Ei parane sairastua, koska sijaisia ei yksin kertaisesti saa. Porukka joutuu vetämään alimiehityksellä. Mutta: millään alalla ei ole niin 100% varmuus siitä, että töitä riittää, jos vain tekee hommansa kunnolla!

Tulipas vuodatettua... Että tervetuloa kaikki vaan alalle kouluttautumaan!

Vielä Helgalle, kun se olisikin niin helppoa, että voisi valita ottaako tätin vai plussan! No, seuraavan plussan jälkeen ei kyllä plussaa täällä tarvita, joten sitten alan toivoa, että molemmat pysyisivät poissa vähän aikaan.

Tätistä: Mä joskus vuonna XX kun aloitin vauvakuumepalstalla surffailun kuvittelin, että täti olisi joku Maija Poppanen punaisessa puvussa ja tulisi sateenvarjolla lentäen. :D Voihan se olla, että tätin ferrari on hajonnut, kun niin moni täällä tuhruttelee ensin...

Vierailija
48/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpaliina: toi on niin tuttua, ekana aamulla palstalle kuulumisia lukemaan...

Mites Helga: Oletko linjoilla...? Onnistuiko toimenpiteet?

Mitenhän mä selviän pari päivää ilman teitä? Lähden tänään iltapäivällä reissuun ja palaan kotiin lauantai-iltana. Toivottavasti olisi sillä välin tullut hirmusti plussia...

Hyvää torstaita kaikille.

Vierailija
49/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Hyvää matkaa! Toivotaan tosiaan, että niitä plussiakin alkaisi tulla. On tästä taas jo sen verran aikaa edellisestä, että olisi korkea aikakin tulla.

Möllömahat ry: Pömppöä vieläkin, muttei menkkoja. Tänään kp 30, kun allakasta katoin.

Pirpaliina: Sama juttu täälläkin eli kun saa suunnilleen sähköpostin katottua, niin pitää rynnätä palstalle katsomaan onko mitään uutta. =)

Helga: Kylläpäs sitä ollaankin taas kovin haisteltu eilen kaikenlaista. Aika hiljaista on tosiaan illemmalla. Mäkin kävin vain lukasemassa sun juttusi, mutta ei ollu aikaa enää vastailla.

ON: Menkkoja edelleen odotellaan. Siihen viittaavia oireita olis kunhan nyt vain alkaisivat.

Ihanaa, tuulen suunta on muuttunu yön aikana eikä tarvi haistella niitä savun hajuja. Se on näitä ihmisen pieniä iloja.... =) Toistaiseksi en ole haistanu mitään erityistä muutenkaan.

Aurinkoista päivän jatkoa!

Vierailija
50/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei alkuu täytyy todeta Helga76:lle, että ei sua ole yksin jätetty palstailemaan, ei toki! Eilen oli vain niin väsy päivä, että kävin kyllä lukemassa viestejä, mutta en saanut mitään tekstiä itse aikaiseksi.

vm69: Hyvää matkaa! Täällä ollaa kun tulet takaisin :-)

Pirpaliina: Juu, tuttua tekstiä on. Palstan kuulumiset on ainakin muutaman kerran päivässä luettava. Mitenköhän selviän viikon lomasta ja palstatauosta syksymmällä?

Mitä tulee tuohon työpaikan kireään tahtiin niin kyllä sitä osataan teollisuudenkin puolella kiristää nyöriä tai ainakin sellaisilla osastoilla, millä työntekijät ovat suurimmaksi osaksi naisia.

Mä olen ollut aikoinani vuorotöissä tehtaassa, jossa tilauskannan ollessa heikkoa käytettiin normaalisti yhtä konetta per työntekijä. Kun tilauksia alkoi yhtäkkiä tulla enemmän niin sitten käytettiinkin 2-3konetta/työntekijä. Koneiden piti käydä ilman taukoa ja kahvitauot/ruokatauot vuoroteltiin niin, ettei vahingossakaan päässyt työkavereiden kanssa samaan aikaan kahville tai syömään, kun jonkun piti olla konetta vahtimassa, vaihtamassa siihen uutta materiaalia, ottamassa valmista pois tai remppaamassa jotakin hajonnutta osaa. Tätä siis naiset tekivät. Entä osaston miehet? He linnoittautuivat korjaamopuolen hyllyjen väliin kahvittelemaan ja juoruamaan, ajelivat kilpaa trukeilla ja lähtivät lämmittämään saunaa kun vuoroa oli jäljellä 1 1/2 tuntia. Ja sitten vuoroesimies ihmettelee, että miksi konetta ei ole korjattu ja tuotantoa tullut? No, kun se remppamies on jossakin muualla kuin tekemässä töitä...

Helga76: Täällä myös odotetaan menkkoja. Kerrankin kun niitä toivoo niin sitten ei näy mitään merkkiäkään eikä elimistökään anna mitään ennakkovaroitusta tulevasta. Laitan kaiken toivoni siihen, että kyllä menkat alkavat kun jälkitarkastusaika ensi viikolla lähenee...

ON: Ei mitään uutta. Etelä-Karjalassakin kärsitään savuista, jälleen kerran tänäkin vuonna. Ihmettelen vain, että valtakunnan lehdet ja päättäjät kiinnostuvat asiasta vasta sitten kun Esplanadilla ei pysty nauttimaan lattea rauhassa savun vuoksi. En halua mitenkään mollata pääkaupunkiseudulla asuvia vaan päättäjiä, joilla kestää hirveän kauan tajuta, miten laaja ongelma onkaan...Täällä idässä on savusta kärsitty vuosikaupalla, eikä kukaan ole ollut huolestunut, muuta kuin paikalliset.

No, tulipa vuodatus. Ennustaisiko tämä hieman kärsimätön ja pienestä pimahtava olotila saapuvia menkkoja? Ehkä vain haaveilen...

Vierailija
51/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lähden isolla työporukalla ilman perhettä, saan myös rentoutua. Ei tarvitse pitää huolta kuin itsestä. Mutta kyllä mulle tuli aamulla surullinen mieli kun pusutin miehen ja sanoin " nähdään lauantaina" . Milloinkas se teidän matka olikaan... Syyskuussa?

Möllömassy löllyy kovasti... vaikea oli pakata reissuunkin vaatteita, kun ei voi etukäteen tietää kuinka suureksi turvotus taas parissa päivässä äityy.

Mäkään en ole haistellut mitään uutta. Ja myös täältä savut ovat kaikonneet.

Vierailija
52/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Joo, syyskuussa on se meidän matka. Tuossa 21. päivä olis lähtö.

Juuliar: Sama juttu meilläkin ens kuussa, että saa nähdä miten sitä osaa olla nettipimennossa sen viikon ajan, minkä ollaan reissussa. Tosin en sitten tiedä tuleeko mentyä jonnekin nettikahvilaan. Eipä sen käyttö ainakaan kallista ole, kuulemma vähän päälle 1 euro/tunti. Sähköpostit ehkä käyn lukemassa ja poistamassa roskapostit, mutta saa nähdä tuleeko siellä sitten muuta tehtyä... Ja menkkoja täälläkin odotellaan.

Vierailija
53/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pantu viestit samaan aikaan...

Toi on varmasti ihan totta mitä sanoit noista savuhaitoista. Itse asun etelä-suomessa, mutta hyvin ymmärrän mitä tarkoitat.

Mä toivon, että ne menkat löytää teille, jotka niitä odotatte. Ettei ne vaan tulisi mulle. Tosin, vielä on aikaa ennekuin pitäisi tullakaan. Nyt en edes tiedä kiertopäivää, mutta ensi viikolla piinailen. Toivottavasti en turhaan.

Vierailija
54/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ollut taas vilkasta keskustelua. Kivahan se on töistä palstailla:). Minulla jää kirjoittelut lähinnä lapsosen päikkäriaikaan, niinkuin nyt. Mikäs sen parempaa unilaulua, kuin näppiksen naputus. Toki iltaisin olisi myös aikaa, mutta usein myös muuta tekemistä. Mutta Helgalle lähinnä, että kyllä täällä mukana roikutaan.

Eilinen ilta meni kaupungilla, kun Helsingissä on nyt " Art goes Kapakka" -happeningiä, niin sitä tarjontaa piti vähän käydä kurkkailemassa. Hienoja esityksiä kyllä.

Onkos tääällä muita jännäilijöitä, kuin minä? vm69 kirjoitit, että ensi viikolla ois piinaviikko. Minä ajattelin huomen aamuna testailla, jos ei tätiä kuulu, kun ollaan reissuun lähdössä. Uusia oireita: eilen ei viini maistunut, kaveri joi lasin tyhjäksi ja kattoi vähän kummeksuen. Ja rintoja nipistelee. Kovasti toivon -ja samalla pelkään uutta keskenmenoa.

Reissua tosiaan tiedossa: mökkeilyä ja sukulointia, eli tulee varmaan reilun viikon tauko tähän palstailuun. Huomenna vielä kuulumisia kirjoittelen.

Kiitos kun teille saa jännitystä purkaa, mihinkäs sitä muuallekaan?

-Limetti

Vierailija
55/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa mökkeilyä ja sukulointia!! Mulla ei vielä piinailua ole, kun odottelen vasta ekoja menkkoja km:n jälkeen. Mutta seuraavasta kierrosta sitten alkaa ne omatkin piinailut. ;) Täällähän me sitten ollaan, kun reissusta kotiudut. =)

Ja tsemppiä piinailuun!

Vierailija
56/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kuulumisianne luen...

katri72:

Mulla ei vielä piinailua ole, kun odottelen vasta ekoja menkkoja km:n jälkeen. Mutta seuraavasta kierrosta sitten alkaa ne omatkin piinailut. ;)

Täh? Oliko se kirjotus/ajatusvirhe vai ootko saanut uuen keskenmenon tässä vasta?

HANNELE + v

Vierailija
57/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiihaaaaaa!

Alkaahan se p. erkeleen aurinkokin paistamaan tähän risukasan rotiskoon! Tänään sain uutta potkua tähän työsuhdanne onkelmaani ja asiat eteni nyt siihen pisteeseen, et luottamusmiehelle kilautin ja keskusteltiin tovi ja sovittiin, et istutaanpa siihen kivisen pöydän ääreen vähä keskustelemaan¿ Pomolle soitin kun pääsin kotia, että voitkos vilkaista almanakkaas mikä päivä hänelle sopii jne.

Sanotaanko näin ettei hän nyt kauhean onnelliselta vaikuttanut, että mää koeaikalainen haluan selvittää tän sopan viimeistä lusikallista myöten, juu¿

*Käy taistoon Töttöröö¿*

Jaaha ja todellakin olen yllättynyt, kun netti aukes ihan noin vaan simsalabim! Tosin ei oo hajuakaan onko meidän virusohjelma nyt käytössä vai ei¿ Heh.. voi tulla mieheltä hieman huutia, jos pöpöjä tänne hommailen! Klups¿ Ei kerrota sille, et mä oon käyny täällä, eihän?

Ja MÄ tiesin, et lorvikatarrit istuu ja lueskelee siel vaan, ¿mukamas¿ muuta tekemistä¿. ;)

( Mitä, häh? Jollain muka oikeetakin elämää tän palstan ulkopuolella¿ En usko!)

Jaaha lähetääs lunttauskierrokselle, mitä pitikään kommentoida¿

Pirpaliina: Joo Maija P. täällä näkys vaan vissiin sit liihottelevan, kun niin vähä viitti sitä tuhruukin antaa.. *Jupinaa*.. Ja Joo kavereita löytyy myös sun alaltas, ja samaa listaa nekin aina pukkaa kun treffaillaan! Onkohan joku fiksu tehny joskus mitään listaa, mikä ala on kaikista rankin fyysisesti, sekä henkisesti?

O-ou¿. Mies tuli kotiin¿ heh he käry kävi..

Vm: Hyviä nollautumis reissuja, otahan varovaisesti¿ ;)

Vainunenät Ry tiedoksi, että tänään haistoin myös koiran kanssa ulkoillessa homeisen mullan¿ Se haju tunki niin vahvana nenään, et yäk! Ja multaa ei kyl sit näkyny mailla eikä halmeilla¿

Katri: Ja odottavan aikahan ei suinkaan ole pitkä¿ ei ollenkaan!

Juuliar: Ne on ne miehet¿ Miks just äijille tulee mieleen aina kaikenlainen muu mahdollinen aktiviteetti töissä? Oma äijä on esim yövuorossa rakentanut kavereittensa kanssa ihan noin vaan huviks potkulaudan¿ Mä en edes käsitä, tai käsitä ja käsitä, et jos muijat heittäytyis yhtä leväperäiseks töissä, niin mitenköhän kävis?

Limetti: Täällä myös vähä uutta oiretta taikka ruokamyrkytyksen tynkää¿. Hei mutta tiiäs vaikka pläjäytät plussan reissussa! Mut jos ei, niin kivoja ilmoja toivottelen. =)

Sitten tsyppidäppä dää siirrymme vaivihkaa omaan napaan¿.

Mulla oli aamulla huono olo. Sellanen kuvottava fiilis¿ Mutta mutta eipäs nuolaista vielä! Syötiin mihen kanssa broilepullia eilen ja niis tais olla jotain häikkää, koska molemmilta meni myöhemmin vatsa sekaisin. Eli mietoa myrkytystilaa mä veikkaan.

Siitä puheen ollen täytyykin mennä tarkastaan se päiväys niistä ja miettiä suunnitelmia saariosten firman menoks!

Nyt tälläytyy vähä ja sit sidukalle täti tättäräisen kanssa. Katotaan sit kuinkia hyvin se uppoo..

( Ai joo on tupakkakin maistunu taas vähä niinkun pahalle aamuisin, mut ei muuten¿)

Vierailija
58/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 4 viikkoa sitten tuli taas keskenmeno. =( Nyt jo onneksi toipumaan päin ja ajatukset jo uusissa yrityksissä....

Vierailija
59/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että otit luottamusmieheen yhteyttä ja pääsette nyt kunnolla keskustelemaan asiasta pomon kanssa. Toivotaan, että jotain järkeä sentään löytyy!?

Täällähän sitä vainen ollaan. =) Tuossa tuli vähän aikaa sitte herättyä, niin taas jaksaa " kukkua" . Tässä alan kohta puoliin odottelemaan sitä miehenpuolikastakin kotia päin. Saa nähdä millä mielellä tulee. Kiirettä kun on sillä töissä riittäny ihan viimeseen saakka. Tänään pääsi sentään ajoissa eikä tarvinnu jäädä ylitöihin.

Vierailija
60/89 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repesin! Mulla rupes heti ton sun lauseen luettuani mieleen se joku vanha biisi " onko järkee vai eiiiiiii, onko järkee vai eiiii"

Nyt mä hekottelen tääl ja mies on ihan kuutamolla!

P.s Yleistä infoomaatiota vielä... Vessarumba on alkanut, eikä tädin muodossa vaan ihan pissarumbana, tai vaikka sambana.... Taikka salsana... taikka... äääääh nyt vauhtia nainen *hoputtaa itteään, et kerkee tälläytyyn*