*~* HAAHUT viikko 34 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 32 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 kk vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]Pirpaliina[/b] Itse olen 28-vuotias, mies 26. Lapsia on kaksi, molemmat tärpänneet ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt spontaani km 08/06, todettu rv 8+6, ja toivottavasti jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (89)
Töissä taas ihanan viikonlopun jälkeen.
Minäkin olen Katrin lailla miettinyt, että missäs Helga on??
Katri, eilen taas ihmettelin vainuani... Pyykit oli terassilla narulla kuivumassa ja terassin ovi ihan millin rakosellaan. istuin olkkarissa ja nuuhkuttelin pesuaineen tuoksua. Olin vaihtanut toiseen merkkiin ja tämä uusi tuoksu suorastaan tulvi mun sieraimiini.
Mä en tajua mikä mun tikutuksissa meni pieleen. Sain pari kertaa haalean vaaleat viivat ja sitten eilen illalla en enää mitään. Siis menikö multa joku ohi... ovis kenties... Ei olisi pitänyt ryhtyä tikuttelemaan. Yksi stressinaihe lisää.
Hyvää viikonalkua kaikille. Tulkaahan linjoille!!
vm69: Ai säkin huomaat noi pyykinpesuaineiden hajut. Meillä kun on parvekkeen ovi auki ja itse jos istun olkkarissa, niin tiedän kyllä koska naapuri on pessyt pyykkiä, kun sitä hajua tulee tänne sisälle asti. On vielä jotenkin sellanen haju, että alkaa vatsaa vääntää ja tulee kuvottava olo. Kait tuo hajuaistin herkistyminen mulla johtuu osittain siitäkin, kun olen jollain tapaa allerginen tupakan, pakokaasun ja kaikille muillekin voimakkaille aineille, kuten hajuveden hajuille yms.
Ai niin, olikos muilla eilen ongelmia nettiin pääsyn kanssa? Me kun tultiin leffasta, niin ajattelinpa laitella konetta auki jne., mutta netti ei toiminukaan. Vasta joskus puoli yhdentoista maissa illalla alkoi toimia. Jotain ongelmia oli ollut, hesarissakin oli maininta tästä. Miten sitä onkin joskus voinut tulla toimeen ilman nettiä?? Nyt vain ainakin eilen huomasin, ettei meinannu mistään tulla mitään kun ei päässy nettiin. ;)
kotona ollessa en niin kamalan paljon siellä käykään. Täällä töissä tulee vilkuiluta paljon enemmän. Eikä edes hävetä!!
Siis miii, ai äm bäk¿¿..
Aloitetaankos vaikkapa sitten perjantaista? Niin saadaan tää munkin verenpaine taas heivattua päin veetä¿
Töissä pomo päätti sitten antaa mulle kirjallisen varoituksen pari tuntia ennen töitten päättymistä! Ja mistä syystä, siitä etten olisi voinut hoitaa yhtä asiakasta yhtään sen paremmin kuin olin hoitanut. Siis jumalauta, anteeks, ainoa mistä eräs mies asiakas halusi tehdä valituksen oli se, etten palvellut häntä heti kun mulla oli toinen asiakas puhelimessa!! Mulla on kuulemma sen asiakkaan mukaan asennevamma¿ Joo asennevammainenhan antaa pomonsa nimen paperilapulle kirjoitettuna, että olkaa hyvä jos haluatte valittaa niin tälle ihmiselle, kiitos. Ja kysyin pomolta, että mitä mun olis pitäny sit tehdä toisin, niin ei hänkään osannu vastata!!!
Ja sit perään ruvetaan vielä pomon taholta mulle kuittaileen, et kait sä muistat et sulla on vielä koeaika¿ Siis VI*** mitä touhua!
No kun pääsin töistä ja lähdettiin ajeleen jyväskylää kohti, laitoin eräällä vanhalle työkaverille viestiä, et hei vieläkös teillä on työvoima pula. Noo ei vielä oo vastannu mitään, mut katotaan.
*Sormet ristiin kyynärpäitä myöten!*
Mä oon jotenkin oppinu siihen, et en yksinkertaisesti suostu nielemään tuommosta paskaa töistä, pomolta varsinkaan. Mun mielestä pomon täytyy olla ensisijaisesti työntekijöiden puolella, eikä yrittää miellyttää ja nuolla jokaisen persettä, joka sitä vähänkään älyää pyytää. Koska tuo pomo sanoi mulle, et hänellä on se periaate, et asiakas on aina oikeassa. Siis toisin sanoen, hän ei itse uskalla ottaa vastuuta ja kasvattaa omaa selkärankaansa sanomalla asiakkaalle, et hei ¿se ja se teki asiat oikein sääntöjen mukaan ja säännöthän ovat meillä noudattamista varten jne.¿ Noin vapaasti sanottuna.
Niinpä mä alan taas hakea muuta työpaikkaa¿ Mun motivaatio on täysin nolla tuota firmaa kohtaan. Kivaa siis mennä töihin tänään!
Niin ja voitte sit ruveta valmiiks jännittämään, millon mun tuurin, kun ottaa huomioon, tulee yks vaikee asiakas, tekee valituksen niin mä saan potkut.. Ja oikeesti kun mulla on semmonen olo, et se on aivan sama mitä mä teen/sanon niin lopputulos on se mikä asiakkaan mukaan on oikein.
Munkin työpisteessä on mahdotonta todistaa sanoneensa/tehneensä sitä ja tätä, kun siinä ollaan puolet ajasta yksin.
No nyt loppuu tuosta paskasta kitiseminen, aivan sama. * Masentunut huokaus*
Vm69: Heh, mä voin kuvitella lapselles lautasen kokoiset silmät ihmetyksestä soikeena, et mitä ihmettä sä oikein teet¿ Sellaset pikaselitykset on kamalan mukavia keksiä, joista ei sit ittekkää muista puoliakaan seuraavana päivänä, et mitäköhän mä sanoin eilen¿
*Kopauttaa nuijaa pöytään* Täten totean Möllömassut ja Vainukolmikko ry perustetuksi. Sitten toteammekin jäsenluettelon perusteella paikalla oleviksi¿. Kaikki kolme jäsentä!
Sani: Peukutuksia!!!
Shannon: Voi rähmä kylläpä sulla tosiaan oli paska flaksi, noin suoraan sanottuna. Ei varmaan kannata toivotella positiivisia fiiliksiä, ainakaan ihan heti!
Jumppis ¿the böööörautti wanna pee¿: Onnee hääpäivän johdosta!
Katri: No täällähän minä! Ei vaineskaan netti ei suostunu toimimaan eilen kun kotiuduttiin sieltä ralleista, mut onneks nyt sentään aukes niin pääs rauhoittaan tätä addiktia! Höh, ai tätä vikaa oli sit muillakin netin kans ollu.
Limetti: Jep, samassa jollassa istutaan. Mies ei voinu käsittää tuol reissus esim mun mahakipua, jonka syy selviää sit ommoo nappoo osuudessa.
Johon siirrymme nyt:
Niinhän siinä sitten kävi, et koko helvatan la päivän mun mahaan koski aivan äärettömästi ja metsän korvessa taivaltaminen oli kuin piste iin päälle yrittää könytä ja hyppiä siellä risujen joukossa vatta väärällään. Onneks, luojan kiitos tuli ahaa elämys silloin samana aamuna, et pistänpä rättiä pikkareihin, ihan varuiks jos nää vaik menkkoi meinaa nää kivut. No Tätihän se sieltä kaahas sit muina miehinä fordien ja subaruitten välissä paikalle. Mut tää vuoto on todella naurettavaa ruskeeta tuhrua ollu ny pari päivää sit. luulis et näillä vattan väänteillä sais ainakin kunnon niagaran aikaseks! Joten menipä se tikuttaminenkin ihan hyvin, kun ei maksanu vaivaa ruveta tikuttaan!
Mies ei kyl sit taas la oikein osannu sovittaa itteesä, mun mahakipuihin. Hänellä baarijalka vaan vipatti vimmatusti ja eihän voinu käsittää ollenkaan miks mä en ole kilju innosta ajatuksesta meikkaaminen, tukan laitto, baarissa 3h hyvällä tuurilla, jos edes päästään sisälle¿ Yritin siinä sitten vihjaista, et mies hei mun menkat taitaa olla alkamassa, niin hän vaan sanos, et eikös se oo hyvä asia, niin nyt sit ainakin voi vetää viinaa naamariin hyvällä omalla tunnolla¿. Just, niinhän mä sen asian ajattelinkin.
Huokaus¿ Mua todellakin nyt ärsyttää ja vituttaa mennä sinne töihin tänään. Haisenkin pahalle ja pitäis suihkuun kömpiä sen reissuvaate vuoren yli, blääh ja ehkä niitä pitäis myös koneeseen tunkee..
Ajatus pätkii niin poistun hetkeks.
Helga jolla kp 3!!!!
Ensi yöksi pitäisi taas jaksaa mennä töihin. Äsken soitti armas aviosiippani, että voithan sä hakea iltapäivällä lapset hoidosta (hänellä on joku työpalaveri) ja viedä ne mummolaan, niin saat nukkumaan. No, hieno ajatus, mutta eipä hänelle tullut mieleen, että olisin saattanut olla nukkumassa nyt aamulla, kun lapset on hoidossa. Onneksi olin hetkeä aikaisemmin herännyt ja mennyt vessaan (josta sitten syöksyin puhelimeen housut vielä kintuissa... jos nukkumassa olisin ollut niin olisin varmaan syöksynyt lankoja pitkin mieheni kurkkuun kiinni, tai sitten jättänyt kokonaan vastaamatta.)
vm69: Meillä käytettiin vauvapyykille aikoinaan hajusteettomia pesuaineita. Joskus muistan, kun vahingossa olinkin ottanut hyllystä tavallista paketillisen, niin koko kämppä kyllä löyhkäsi.
katri72: Voisiko syynä olla mökiltä palailijat sunnuntai-iltana, jotka olisivat ruuhkauttaneet teidän palvelimen??? Meilläkään ei nimittäin ole mitään vikaa ollut havaittavissa (meillä tosin illalla ennen klo 23 tehtiin makuuhuoneessa jotain ihan muuta kuin surffailtiin netissä...).
Miami Vice? Siis olenko mä jäänyt pahasti jostain paitsi!? Mä en tällaista sarjaa muistakaan. Tai sitten on ollut pyörimässä siihen aikaan, kun mä katsoin vielä pikku kakkosta joka arki-ilta kello kuusi... :P
ON: km:sta on nyt viikko... tai olen miettinyt miten kauan sitten se on kesken mennyt, kun viikko sitten ei enää mitään ollut jäljellä. Ei edes hormoonia. Selkeätä plussaahan (joskin kyllä se oli niitä kuuluisia haaleita plussia, joita olen kahdessa aikasemmassa raskaudessakin ensin saanut, mutta sillon en niitä tajunnut vielä uskoa plussiksi)mä en ollenkaan koskaan saanutkaan, joten olisikohan tämä ns. istukka ollut jotenkin heikko tuottamaan hormoonia, jonka määrä olisi jäänyt pieneksi ja vauva siksi kuollut... En saa varmaan koskaan tietää, mutta kyllä tässä mielessä pyörii kysymys " miten tämä on mahdollista" . Jos joku syy löytyisi, niin ehkä tämä olisikin helppo sulattaa.
Viikonloppu meni hyvin. Pidettiin pojan 2vee synttäreitä, joissa siis juhlakalu sai ihka ensimmäisen kerran täytekakkua! Ilme oli kyllä ihana: " siis mitä sä yrität mulle antaa? Voiks tätä syödä?" Poika oli herätetty kesken päiväunien, kun muuten olisi nukkunut onnensa ohitse ja oli siksi vähän ujoa piimää, kun talo olikin yht' äkkiä pöllähtänyt täyteen mummuja.
Olin just vessassa ja siellä yht´äkkiä pamahti mieleen, että Helganhan pitikin olla nettipimennossa joidenkin muutostöiden takia. No, sit ajattelin vielä ennen ruokista käydä kurkkii onko viestei tullut ja sultahan oli!! Katos kun ihan kaipasin sun mahtavia tarinoitasi, niin että alitajuisesti olen mietiskellyt missähän olet...
Hyvä kun taas yhteydet toimii. Sulle taas oli tapahtunutkin vaikka mitä...
Mutta nyt tää lähtee syömään.
Vm69: Juu muutostyöt pitäis olla käynnissä sit TORSTAINA, et katsotaan kuin käy.. Nyt mä oli vaan huitelemassa reissussa tuolla samalla suunnalla missä noin muutama tuhat muutakin suomalaista oli! ;)
Mä tajusin äsken kun merkkasin mun kalenteriin noita tuhrupäiviä, et gaad däääääm, siis mun ovis oli kuin olikin sillon kun sain haaleet viivat tikkuihin pari viikkoo sitten. Mitä tästä opimme? Luotamme itseemme, jos on limaa kehissä, se on ovis, vaikka tikut ei sitä vahvalla viivalla suostukkaan näyttään.
Ällö osuus alkaa tästä: Mut yök, ikinä ennen ei oo tullu noin paljoa sellaisia ihmeklönttei limakalvoo¿ Taik sit niitä ei vaan oo huomannut, kun on ennen sitä oikeeta vertakin ollut näkyvillä, eikä pelkkää ruskeeta tuhruu mikä jää melkein aina vaan paperiin vessareissulla¿
Ja tosiaan millos sitä ihka oikeeta vertakin sit sais pirulauta?
Selkä ei myöskään kipuile, mikä on varsin kummallista. Tissitkin tuntuu raskailta, meinas mennä takastulo matkalla hermot rintsikoihin, kun tuntus, et ne kalvaa joka puolelta niin peevelisti.
No tjooo-o ehkä voisin illal ottaa ja pissata lirauttaa varuiks yhteen ovistikkuun ja kattoo mitä se ilmoittaa.
Tulin vain kertomaan kuulumisia kun nyt netissä satun olemaan - viimeistä lomapäivää vietän!
Viime viikolla tuli verta ja hyytymää ja huoli oli tietysti suuri. Tänään kävin kuitenkin neuvolassa ylimääräsellä sydänääntenkuuntelureissulla ja jyske sielä edelleen kävi. Eli taas voin sitten lohduttaa niitä jotka joskus sitten raskaana ollessa vuotavat että kaikki voi silti olla hyvin =o) Nythän oon vuotanut itse siis rv 6 ja rv 14.
Peukutukset kaikille - pahoittelut niille jotka täti on taas kerran yllättänyt ja tsempitykset kaikille meneillä olevaan kiertoon!
Huomenna töihin.........
HANNELE + vilpertti rv 14+1
No mut kuitenkin, muistin Helga sit ennakkoon nuo muutostyöt...
Hannele, ihanaa kuulla, että kaikki kunnossa.
Mulla on maha täynnä ruokaa, joten iltapäiä meneekin sitten tässä sulatellessa. Pomokin sattumoisin iltapäivän poissa... joten IHAN RAUHASSA voi täällä pyöriä. No, kyllähän mä töitäkin tässä koko ajan sivussa teen..
Blääää-äääh...
Siis voi elämän kivet ja kännyn mävyt, tai siis männyn kävyt...
Mä venytän ja vanutan tätä suihkuun menoa taas näemmä viime tippaan, jotta saan taas juosta kuin viimestä päivää etten myöhästy töistä.
Ai niin nyt kun muistin, tarttee lähtee hinkkaan lakat pois kynsistä! Etti siitäkin nyt tuu sit sanomista enempää... Laitan kyllä tasan jonkun tosi vaaleen haaleen värittömän lakan... muuten kuuluu nips ja naps ja taas on kaik kynnet poikki.
Minkä herran tähden mulla on sellanen " huono fiilis" mahan pohjassa, sellanen, et " mä tiedän, et tänään tapahtuu taas jotain ikävää" tyylinen olo?
Ja mun noita-akan taidoilla tällänen fiilistely ei oo hyvä juttu!
Höh, no nyt puhelinkin kilkuttaa muistutusta, et mee suihkuun niin kerkeet töihin vielä..
...joten tulin nyt muualta kirjoittelemaan.
katri72: Joo meil eilen ainakin oli nettipimento eilen, mut aattelin et se johtuu siitä virusjutskasta, jonka takia meijän kone tarttis laittaa uudelleen. Eli oiskin voinu olla jotain ihan muuta. Täytyypä koklata tänään suostuuko käynnistämään, muuten en kyl silti sieltä nettaile ennen ku on kaikki ohjelmat asennettu uusiks..
ON: Eilen luulen saaneeni ovisplussan tai sitten se oli aavistuksen verran haaleempi viiva ku kontrolliviiva. Tänään aattelin viel tikuttaa tossa vähän ajan päästä kun oon taas kotona. Toivottavasti eiliset puuhailut riittävät, kun mies lähti yöllä taas Helsinkiin ja tulee torstaina takaisin..
Mut eipä mulla nyt muuta!
T: Liliane kp 16
Tyttö vetää päikkäreitä ja äiti pääsi koneelle :-)
Katri72: Hyvä, että Miami Vice oli ok leffa. Vielä ei olla lippuja ostettuna, mutta eiköhän tästä joku ilta pääsisi leffaan miehen kanssa.
Helga76: En tiedä mitä sanoa. Huonoja pomoja riittää joka työpaikalle ja mäkin olen niistä saanut osani. Jotenkin tuntuu, että eräiltä miespomoilta puuttuu kokonaan tilannetaju ja yleiset hyvät käytöstavat. Ovatko he ylenneet vain sen tähden, että ovat törkeitä ja käyttävät toisia hyväksi? Nykyään meno on sellaista, että kun jotkut ihmiset ovat tottuneet saamaan kaiken ja mielellään heti niin sama homma jatkuu paikassa kuin paikassa. Koulussa näiden ihmisten lapsia pitäisi opettaa eri tahdilla kuin muiden lapsia, ravintolassa pitäisi saada heti palvelua, keittiöremontti pitäisi olla valmis puolessa päivässä ja jos työ/palvelu ei miellytä niin siitä mainitaan suorin sanakääntein heti.
Hymyilytti kaikesta huolimatta tuo sun miehen kommentti alkaneista menkoista. Laajemmalti yleistettynä kaikilla naisilla olisi siis hyvä syy vetää viinaa joka kuukausi. Tosin, siltä olo kyllä toisinaan menkkojen alettua tuntuukin, että jotakin puuduttavaa voisi ottaa ;-)
Hannele: Kerrankin positiivisia uutisia! Hienoa kuulla, että kaikki on hyvin.
Omia juttuja: Nyt on kulunut kolme viikkoa keskenmenosta ja nyt pystyn puhumaan asiasta muille. Jälkitarkastus on jo viikon kuluttua. Jes. Jaahas, neiti heräsi päikkäreiltä. Palaan asiaan myöhemmin, viimeistään huomenna.
Tänään kävin tsekkausultrassa ja sielä se pikkuinen rokkasi kun viimeistä päivää. Heilutteli käsiä ja jalkoja ja teki kuperkeikkaa ja sydän pampatteli iloisesti. =) Pääperämitta oli nyt huikeat 4,4cm eli ihan just niin kun pitääkin...vähän jopa enemmän...sillä tänään päiviä on menkkojen ja sen ekan ultran mukaan 10+3 ja nyt tänään ultran mukaan jo 10+6. Mutta koska olen tikuttanut tuon oviksen niin uskon, että tuo kolme päivää ylimääräistä on liikaa, maksimissaan musta voisi olla tuohon 10+3 päiviin lisää 1 tai korkeintaan 2 päivää. No pääasia, että oli ennemmin kasvussa menossa kovaa kyytiä edellä eikä jäljessä, niin kun kahdessa ekassa on aina käynyt. Lääkäri tosin oli niin kovakourainen sisätutkimusta kun yritti tehdä, että törkkäs sen vempeleen sinnen kohtuun niin, että sinne tuli kohdun suulle joku nihrauma ja sieltä hulahti lusikallinen verta. Kiitti vaan tosi paljon. Ite yrittänyt olla tosi varovainen ja nyt se h******n lekuri sai mut sitten vuotamaan. Mutta ei kai pitäs olla huolta koska veri tuli tosiaan sieltä kohdun suulta, eikä sieltä missä vauva köllötteli. Sielä oli kaikki hyvin.
Toivotaan että tän päivän aikaan tuo vuoto nyt sitten tyrehtyy. Ettei enää tule siitä lisähuolia. Tässä ollaan sitten näillä näkymin menossa jo np-ultraa kohti joka on sitten tasan 2vkon päästä. Tuntuu uskomattomalta, että ollaan edes näin pitkälle päästy.
Teitä muitakin kovasti jo toiselle puolelle odotellaan. Siellä alkaa suurin osa olemaan jakautumispisteessä ja lisää alkumetrin turisijoita kaipaillaan kovasti. Kaikkea hyvää tänne ja plussasäteitä!
titi ja rokkaava kirmeli-irmeli 10+3(elelen edelleen tän alk.per mukaan)
Titi: Hienoa, että kaikki oli hyvin! Onnittelut! =) Nyt varmasti jo tohit alkaa nauttimaan kunnolla tästä raskaudesta! Vai mitä? Onnellista loppuodotusta!! Toivottavasti vielä ex:issä tavattais.. :)
Hannele: onneks pääsit pelkällä säikähdyksellä! Kyllä tuommoset aina säikäyttää, vaikka kuinka tietää, että vuotoa saattaa olla vaikkei mikään ole viallakaan. Mutta nyt sinä kans nauti loppuraskaudestasi! =)
Helga: ootko ajatellut testaavas raskaustestillä, jos vuoto ei muutu veriseks? Mullahan raskaudet on kaikki tuhrutellut ja kuopukselta oon vuotanut myös verta, mutta esikoisen aikaan tuli vaan tuhrua.. Et veikkaisin, jos vuoto ei ala kunnolla, iloista yllätystä... ;) bd bd bd bd
On: kp21/~26. Tänään on vielä tullut pientä tuhruvuotoa, joten kyllä täälä alkaa olemaan tästä kierrosta jälleen kirves kädessä ja käsiojossa tähtäilemässä kaivoa kohti.. ;( Toki kaikkihan on mahdollista, niin kauan kuin vuoto kunnolla alkaa, mutta mutta..
Heippa! Kiva kuulla että monet on plussanneet ja hyvin on mennyt,mukavia uutisia. Uusiakin on tullut, pahoittelut teile keskenmenosta ja toivottavasti haahuaika jää lyhyeksi ja pääsette pian odottajiin.
Mulla on sellainen ongelma, että jostakin syystä en pääse kotikoneelta enää tänne kirjoittamaan koska kone sanoo että meidän IP osoitteesta on häiritty vauva lehden sivuja, ja siksi pääsy on kielletty. Siinä mainitan että useilla käyttäjillä voi olla sama IP osoite eli siis viattomat kärsii, mutta tosi kurjaa kyllä tuommonen. Laitoin webmasterille postiakin aiheesta, mitään ei ole kuulunut eikä asiaan muutosta tullut. Nyt sitten " häritsen" listaa tältä anoppilasta...
Meille kuuluu sellaista että sen tammikuisen kaavinnan jälkeen siis edelleen odottelen kuumeisena plussaa, jota ei näy. Kierto vaihtelee 24-26, pysyi tuossa 26 ainakin 4 kiertoa peräjälkeen. Tikuttelin ovistakin viime kierrossa, mutta ei tärpännyt. Tässä kierrossa ovis on nyt onnellisesti ohi, siis sikäli onnellisesti että nyt pupuiltiin ihan tosissaan 3 päivää peräjälken, ja su tikutin viimeisen testin jossa oli melko vahva se kontrolli viiva, joten ovis sen mukaan olisi ehkä tänään. Limat (ja sen mukana halut) alkoi kylläkin jo perjantaina, joten uskon että ajoitus meni nappiin. Varmisteluun ei ole oikein mahdollisuutta koska mies ei ole viikolla kotona.
En tiedä kauanko mua pidetään boikotissa sitten, mutta käyn kirjoittamassa kuulumisia kunhan ehdin, töist vähän hankalaa kirjoittaa.
T:Pikkutiikeri kp 14/24-26
Raskaushormooniarvo on vaan nousussa. Keskiviikkona pitää mennä uudestaan verikokeeseen ja sit vielä sairaalaan ultrattavaksi. Mä pelkään jo todella. Omaa vointia pitää kuulemma seurata koska tila voi muuttua hengenvaaralliseksi. Nyt vasemmalla puolella on hieman pistona tuntuvaa kipua. Vaikea tietää mistä pitäis huolestua ja mistä ei. Onko kellään muulla ollut vastaavaa, et noi arvot on lähtenyt nousuun? Voiko tää enää päättyä muuhun kuin täydelliseen katastrofiin. Mä en kestä enää tätä tilannetta. Saavat kyllä keskiviikkoisella sairaalareissulla tehdä jotain asian eteen.
Sori nyt tää omanapaisuus, mut tuntuu ettei pysty oikein ajattelemaan muita asioita. Eikä oo muutakaan paikkaa mihin purkaa tunteitaan. Ja kun kukaan muu ihan lähipiirissä ei oo edes kokenut vastaavaa, niin on vähän vaikeaa..
Shannon todella epätoivoisena
Ihan ymmärrettävää, että et jaksa tuossa tilanteessa muita miettiä/kommentoida. Harmin paikka, ettei arvo ollut lähtenyt laskuun! Millä raskausviikolla nyt oisitkaan menossa (sori en yhtään muista)? Kyllä sä huomaat sitten, jos tuut kipeäks, ne kivut on nimittäin h******llisiä. Silloin kannattaa kyllä lähteä varmaan sairaalaan, koska siinä on tosiaan munatorven (jos raskaus on munatorvessa) repeytymisvaara ja verta voi vuotaa vatsaonteloon, mikä tekee tilanteesta hengenvaarallisen. Siskolta huomattiin aikoinaan kohdunulkopuolinen 12-13 raskausviikolla ja se alkoi oirehtimaan silloin kivuilla ja munatorvi repeytyi, onneks sisko pääsi kuitenkin ajoissa sairaalaan ja hän on sen jälkeen saanut vielä kaksi lasta eli yhdellä munatorvella on kyllä mahdollista saada lapsia. Sulla varmaan tehään sitten tähystysleikkaus jos ei arvot laske ja he ovat varmoja kohdunulkopuolisessa tai sitten pyritään lääkkeillä hoitamaan. Sairaalassa ne kyllä osaavat varmasti asiansa ja saat parhaan mahdollisen hoidon! *Jaksuhaleja* ja kovasti voimia!
Pikkutiikeri: mukava kuulla sinustakin! :) Säkin oot jo kauan joutunut oottamaan uutta tärppiä.. Mullakin tuli just vuos täyteen. :( Toivottavasti tästä kierrosta ois viimein tärpännyt! Tai ainakin lähiaikoina tärppää meillä molemmilla! bd bd bd bd bd bd bd +++++++++++++
Kivut on tosiaan vielä semmoisia pieniä eli kyllä varmaan sit tosiaan tiedän jos sairaalaan pitää lähteä kiireellä. Toivon tosiaan et tekevät sit vaikka sen tähystysleikkauksen. Pääsis ainakin sit toipumaan rauhassa sen jälkeen eikä tarvis koko ajan huolehtia.
Ja ei ooo todellista.... Kirjoittelin pätkät taas vuorostaan wöördillä ja nyt vuorostaan ilmeisesti mä onnistuin tekemään jotain toooooosi kummallista koska nyt se pirun wöördi hävitti sen tekstin!!
Paskat sentään....
No sanotaan nyt sit vaika et täällä tavaanrannan alla ei mitään uutta? Tuhruu ja vaan tuhruu.
* Lähtee ettiin kadonnutta tekstiä..*
Taas on uusi viikko alkanut. Niin vain se elokuukin pikku hiljaa lähenee loppuaan. Sitten tuleekin syksy ja talvi (yök!).
Limetti: Kiitos hauskan matkan toivotuksesta. Eiköhän siitä luulisi sellanen tulevan ja varsinkin kun edellisestä matkasta on 12 v aikaa. =)
Missäs se Helga on luurannut, kun ei ole mitään kuulunut?
Jumppis ja Juuliar: Se Miami Vice leffa oli kyllä hyvä. Kannatti mennä katsomaan. Ei kyllä yhtään ehtinyt pitkästyä sen parin tunnin aikana. Porukkaakin oli aika paljon katsomassa, mutta olihan se viikko sittenkin ollu Helsingin ylivoimaisesti katsotuin leffa viikonloppuna. Alussa oli vähän outoa kuulla tuttuja nimiä, mutta nähdä outoja naamoja, mutta kyllä se siitä lähti menemään.
Limetille vielä noista km:n jälkeisistä menkkojen alkamisista, että mulla ainakin ne ekat ovat alkaneet just tasan 4 viikon päästä. Nyt pienellä jännäyksellä taas odottelen, että miten nyt. Muistaakseni huomenna tai ylihuomenna pitäis alkaa.
ON: Kuten tuossa jo Limetille kerroin, niin tosiaan kohta pitäis menkkojen alkaa. Toivottavasti tulevat ajallaan. Kovin on kyllä siihen viittaavia oireitakin jo ollut, mikä on tietysti hyvä juttu. Sen nopeamminhan päästään taas yrityspuuhiin. ;)
Aikamoisia pilviä näkyy taivaalla, saa nähdä milloin alkaa satamaan. Ihan kuin ukkonenkin olisi jyrissyt juuri.
Mutta eipä tässä kummempia, joten oikein hyvää viikon alkua kaikille!