Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* 3-Kuumeilijat *~* vko 34 *~*

21.08.2006 |

Ajattelin näin yövuoron kunniaks... aikaa kun on.. laittaa viikon pinon pystyyn=)

Täällä rintamalla ei uutta, paitsi viikon kestänyt mahan vääntö, vatta vikkelällä, kaikki hajut oksettaa ym. Jos en paremmin tietäis voisin luulla olevani raskaana, mutta kun en ole.. täti sen todisti.. vaikka kyllä joillakin tulee menkat vaikka onkin raskaana, mutta testit puhuu mun puolesta.

Viimenen yövuoro töissä menossa ja kyllä muuten väsyttää. Voi kun vois vaan heittää maate johonkin noihin tyhjiin huoneisiin (vanhushoitoalalla) ja laittaa kello soittaan seuraavan kierron aikaan...

Meillä meni pojat ensimmäistä kertaa yöksi vuorohoitoon.. saas nähä miten on yö sujunu, kun huomenna haetaan päikkäreitten jälkeen.. olihan se hieman sääli jättää toiset sinne, mutta ei voi mitään.. ekasta kertaa meillä osu isännän kanssa yöt samaan aikaan.. no kohta tääkin jobi loppuu =) ei kyllä jaksais enempää kun tän puoli vuotta.. ei oo mun " ala" .. kaipaan kyllä jotain akuutimpaa touhua...

Jeps mutta nyt alkaa jo tekstistäkin näkee että joku taitaa olla hieman väsyny, kun tulee vaan päläpäläpäläpälä... plaah!!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille mun puolesta ja onnee piinailijoille * lähettää plussatomua*

kp 11/34

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää olis viikkoja 6+5, ja näin se vaan totta on, että masu näkyy jo, joko on sit kunnon turvotusta, tai olisko useampi tulossa...ei mulla aikaisemmissa raskauksissa oo näkyny näin aikaisin masu, no kolmas kerta toden sanoo ;) hirveetä väsymystä ollu ja yöks mitä kuvotusta, oksentaa en ole joutunu, mutta hyi kamala mikä olo, jos ei aamulla ole nopeaa saanu jotain suuhunsa. Viime yönäkin tuli mieletön nälkä, pakko oli hakea vähän syömistä...sai unen päästä kii :)

Eka neuvola olis to 31.8 klo 8:15, joten eipä sinnekää kovin pitkää aikaa ole, nopeaa se nää viikot vierii, ja odotan jo innolla, että pääsisi sinne ultraan, että näkee kaiken olevan pikkuisella hyvin.

MaSa79 rv 6+5

Vierailija
22/34 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti kurvaisi meille äsken. Kierto ei ollut kuin 24 päivää, eli ovulaatio oli ihan alussa kun en edes tajunnut testata. Tässä kierrossa pitää testata varmaan jo viikonloppuna, jos meinaa.

No, totuus on, ettei mua edes harmita...miehestä puhumattakaan. Se vaan odottelee ensi kesäksi pidennettyä lomaa... Seuraavassa kierrossa voi alkaa jo vähän harmittaakin, jos täti vielä kehtaa kurvata tänne.

Mutta plussaonnea tämän viikon muille piinailijoille! Seurailen tilanteen kehittymistä...

vuma yk 2, kp 1/24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuma: voi kökkö, nyt piinailen solo! Lykkyä seuraavalle kierrolle! =)

AIHA on vissiin palstapimennos tämän viikon, näin muistelen eli täl viikol ei ainakaan hän päivittele listoja.

Yrityksistä: ekaa tärppäs neljännestä kierrosta, toka toisesta. Nyt toka rundi menos, eikä fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Ehkä hiukka pessimistinen ote, mut eipähän sit pety niin rajusti jos täti pyrähtää paikalle! En ajatellu testata ennenkuin kp35, jos siis tarvii edes testata. Viime kierros törsäsin 5 testiä, nyt pitää tasoittaa tilastoa! =) Saattaa vaatia hieman tiukempaa itsekuria, mut jos torstaihin asti maltan olla pois kotitestit.comista, ollaan jo voiton puolel.

Onko muuten kukaan kuuhullu? Eli meneekö unet täydenkuun aikaan pipariks? Mä olin joskus, nyt on vaiva kääntyny päälaelleen eli unet sotkee nyt uusi kuu, en ymmärrä miten täs näin kävi?!

gigi kuutamolla

yk2, kp 24/28

Vierailija
24/34 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut olo niin kuin ois ov-päivä. Odotin sitä kyllä vasta viikon lopulla tai alkuviikosta. Aikaisemmissa raskautumisissa en ole seurannut itseäni näin päivä päivältä.

Jospa se AIHA jaksais tulla sitten vielä lomalta meitä päivittelemään...

OM yk1 kp13/??

Vierailija
25/34 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyön takia en ehdi niin säännöllisesti käydä täällä kurkkimassa. Ihmettelin jo, että mihin kauas tää ketju on tipahtanut. :)

Meillä eka lähti ekasta yrittämästä, tokaa piti ootella 7kk.

Mä taidan kanssa olla jonkinasteinen " kuuhullu" , kun näen täydenkuun aikaan aina yhden tietyn unen, jota oon nähny aina lapsesta asti.

Nyt kärvistelen flunssani kourissa ja vauvakuume vähän taka-alalla sen ansiosta. Mut aina kun tätä palstaa lukee, niin väkisinhän se palailee mieleen. :)

Vierailija
26/34 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi vanha kuumeilija hyppää mukaan.Eli kolmosta ollaan toivottu jo 1/05 lähtien saldona tähän mennessä keskenmeno rv 9 10/05 ja 9kk kovan yrittämisen jälkeen taas plussa mut kuinka ollakkaan tuulimuna rv 9 taas 8/06. Nyt sit heti uutta yritystä putkeen ja oviskin on jo pongattu katsotaan kuin pitkään tätä tehdään ennen tärppiä.Kauhea pelko hyvin pitkästä yrittämisestä on kun esikkoa yritettiin 6 vuotta hoitoineen päivineen.

Nyt sit odottelen ensiviikon lääkäriä ja samalla kuulostelen miten jatkot tästä kun minulla myös alla yksi keskenmeno epäily.Jos vaik sais clomit helpottamaan tilannetta kun ennen raskautta söin 6kk terolutteja pitääkseni kierrot suht tasaisina ja epäilen et en ovuloinut laisinkaan useammassa kierrossa.

Vierailija
27/34 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla heti hehkuttamaan. Olen ollut netti pimennossa, sairaiden muksujen kanssa kotona joten en viitsinyt sitä aikaa surffailuun käyttää. Lupasin ja vannoin etten testaa ennen kuin menkkojen pitäisi tulla mutta ruokiksella ostin pari testiä. Ja haalea viiva sieltä pamahti....Maanantaina testaan uudelleen kun menkkojen pitäisi alkaa (toivottavasti ei sitten ala ja mene kesken) jos vaikka saisi hieman vahvemman aikaiseksi =) Hauskinta tässä on että minua ja miestäni on kolme ihmistä onnitellut vauva-uutisista,(joku oli laittanut sellaisen juorun liikkeelle, törkeetä!) ja minä olen vakaasti kieltänyt olevani raskaana ;D

JB72 kp 28/30-32

Vierailija
28/34 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee oikein hyvin!

Vierailija
29/34 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut heti plussasta vaikken nyt ihan muista kelle nimimerkille kuului.

JA tuota jokos AIHAa voidaan alkaa huhuilla, jokohan se reissu oli ohi?

Eipä siitä mulle iloa ole jos AIHA plussastaan ilmottaa, lähen nettipimentoon viikoksi. Samaten siinä reissussa kuluu joutuisasti piinaviikko.

Taidan jotenkin suojella nyt korvien väliä, kun olen jo nyt asennoitunut niin ettei mitään jännättävää edes ole. Tosiasiallisesti nyt vasta (nimenomaan tässä kierrossa jos missä) onkin täydet edellytykset tärppäämiseen, ja mahdollisten kuukautisten alkuun viikko joten aikasta heittaa kirvestä kaivoon, mutta silti tuntuu että niin olen jo tehnyt. Ihan mälsä olen, meuhkaan kuin olisin just tiirannut negatestiä, mutta minkäs teet, siltä vaan tuntuu. Taitaa olla onneks toi reissu, en pääse märehtimään oloani. Pakkaan vaan rätit mukkaan jos vuoto alkaa reissun päällä ja jos ei niin sitten heit kotiintultua testaamaan. Sit taas olenkin netin ulottuvilla joten kaipa saatte kuulla sitten siitä aika nopeaan.

En muista gallupeja, tai joo, kuuhullu en ole, mutta nyt on ilmennyt viime kierroissa kuukautishulluutta joka ilmenee siten, että väli oviksesta kuukautisiin on iskenyt tehokkuusvimma jolla on pesty niin matot kuin perustettu kukkapenkkikin. On pitänyt pitää korvienväli pois miettimästä raskautta, ihan kuin muka siivoaminen siinä auttaisi.

Toinen tais olla tärppäämisestä... Ekaan meni vuosi, mutta sihen eedsauttoi se että mies työskenteli viikot toisella paikkakunnalla ja kuinka usein ovis nyt viikonlopun tuntumaan sitten osui. Jälkeenpäin laskin että oikeita mahiksia oli kuutena kuukautena. Eli ekaan 6 kk, meni kesken, siitä toivuttua (henkisesti) meni 3 kk:tta kun esikoinen tärppäsi. Toka tuli eka yrittämällä ja kertalaakista, tais miehellä nousta ylpeys hattuun kun niin helpolla naksautti vaimon paksuksi, siten ainakin käyttäytyi...Nyt tätä on tahkottu 8 kk:tta mutta mulla ei imetyksen takia ole välttämättä sitten ovulaatio aina pelittänyt tossa alkuvaiheessa vaikka vuoto tulikin.

No joo, pakkaamaan menen, kuulumisiin, aika hiljasta muuten on ollut pinossa.

yk8, kp 20?, kääk, en edes muista tota, niin olen sulkenut ajatukset jo pois tästä kierrosta/25-41

Vierailija
30/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takasin maisemissa! Tultiin viime yönä. Hohhoijaa... Mutta pakko oli tulla teitä heti moikkaamaan!

Kyllä mä päivittelen näitä listoja mielelläni. Koitan tänään saada kaiken kondikseen, kun saan tavarat purettua :)

Ja tulen sitten lukemaan teidän kuulumisia!

Itselläni tilanne on se, että täti tuli sitten kuitenkin :( raskausoireet oli todella vahvat, mutta menkat alkoi kp 31/28. No tällaista tämä on. Mutta kesävauvaahan me toivottiin...

Eli mukavaa viikonloppua kaikille ja palailen koneelle kun kerkiän!!

AIHA

Yk 3, kp5/28

Vierailija
31/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan siis alkuviikosta testasin liian aikaisin (kp 25). Muttei ole tätiäkään näkynyt... Ajattelin ma-aamuna testata jolloin olisi kp 31 jos ei ala kuulua vierailijaa. Kertaalleen viime su oli kunnon ällötyskohtaus, siksi testasin jo liian aikaisin. Tänään ollut tässä vähän mahankiertoa, mutta taitaa olla vaan jännitystä milloin täti tulee :)

Kuullaan taas!

tölökki kp 29

Vierailija
32/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmatta nyyttiä kovasti toivotaan, pian vuosi yritystä takana, tuloksetta ja alkaa jo olo olla kuin tulisilla hiilillä....

Me olemme suomalainen perhe täältä Sveitsistä. Perheeseemme kuuluu minun lisäkseni mies ja kaksi tyttöä, Esikoinen 4v ja kuopus pian 2v.

Plussaonnea kaikille ja mukavaa viikonloppua!

Duracel kp 16/30-34

Vierailija
33/34 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois tavarat purettu ja koneelle ajattelin hetkeksi istuutua.

Hienoa, että on monta uutta saatu taas mukaan joukkoon! Tervetuloa kaikille tasapuolisesti. Käykääpä laittamassa teidän tietoja tuonne 3-kuumeilijat-esittäytyy listalle!

Eipä tällä erää muuta.

AIHA

Vierailija
34/34 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut JB72! Toivottavasti viivat vaan vahvistuu.

Nyt on kyllä oma olotila aika outo. Olikohan se nyt tiistaina, kun laitoin viimeksi viestiä tädin vierailusta. Vuotoa tuli suht reilusti illalla ja aamulla vähän ruskeeta, mutta sitten se loppu. Eikä yhtään mitään sen jälkeen. No, sen jälkeen alkoi vatsanippailut, aivan selkeet. Jäin seuraileen tilannetta, ja eilen aamulla oli vähän ehkä kuvotusta ja tänä aamuna suorastaan etoi! Jä nänninpäät kipeytyy päivä päivältä. Mutta niinpä nuo kipeytyy ennen menkkojakin...

Testasin viimeksi tänä aamuna, RFSU:n testi näyttää vaan viivan paikkaa ja perjantainen aconin kasettitesti niin hentoa viivaa, että vois senkin tulkita viivanpaikaksi. Eli ei mitään selkeetä. Tänään luultavasti 13 päivää oviksesta.

Oletin ihan varmaksi, että kierto tasoittuu mulla taas johonkin 25 päivään, mikä oli ennen poikien syntymää. Esikoista yritettiin aikoinaan 2 kiertoa ja kuopusta 6 kk. Nyt ollaankin varauduttu pidempään odotteluun. Ajattelin kans että alkaisin keventää ruokavaliota tässä projektin ohessa. Olis voinu pudottaa painoa muutaman kilon, kun tiedän, et raskausajan diabetes on kuitenkin edessä.

Nyt tulikin vähän omaa napaa liikaa. Mitähän kuuluu muille piinaajille?

Gigi?

vuma, en tiedä mikä kiertopäivä, vanhassa varmaan 30