Onko miehen ammatilla merkitystä.
Kertokaa naiset kuinka tärkeänä pidätte sinkkumiesten ammattia. Jos otetaan vaikka tietokonealan insinööri ja metsässä työskentelevä metsuri. Kumpi ammatti nostaisi enemmän pisteitä
Kommentit (181)
Olettaisin että ammatti tulee puheeksi joskus ehkä kolmansilla treffeillä, teurastaja olisi kova pala enkä ehkä voisi sen kanssa jatkaa mutta muuten kunhan mies pärjää omalla palkallaan niin ihan sama.
tuttavan vaimo kuuluu ns.parempiin piireihin.missä kaikki naiset on hyvännäköisiä ja keskimääräistä paremmin koulutettua.joka ikinen mies joka siinä seurassa liikkuu on aina luokkaa lääkäri/lakimies/insinööri tjms.jos huonommin koulutettuja miehiä niin ne on niitä jännä-ammatteja..eli poliisi/palomies/ensihoitaja tjms.
itse olen paskaduunari ja huomannut kyllä että olen heidän silmissään ilmaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on merkitystä. Se kertoo paljon miehen asenteesta ja koulutustasosta. Minua ei kiinnosta rekkakuski tai maajussi. Lääkäri tai tutkija kiinnostaa. Heillä on akateeminen koulutus.
Vävyni on maatilan poika. Hänellä on sekä ammattikoulututkinto että dippainssikoulutus. Mitä olen vävyni ja tyttäreni puheista ymmärtänyt, vävyni edesmennyt, kouluttamaton isä oli erittäin fiksu, innovatiivinen ja monista asioista kiinnostunut henkilö, joka jäi kouluttamattomaksi, koska joutui ottamaan vastuun kotitilan hoidosta. Ihmiset ovat suorastaan naurettavia tehdessään oletuksia toisista ammatin tai koulutuksen perusteella.
Koskaan ei myöskään tiedä, mikä on se seikka, mikä vetää ihmistä jonkin ammatin puoleen. Jos kyseessä on lyhyemmän koulutuksen työ, ainut houkutus ei suinkaan aina ole se, että ihminen ei muunlaisessa koulutuksessa pärjäisi.
Tähän voisi vielä lisätä, että jos mies on lääkäri tai tutkija, joka ylenkatsoo alemman koulutuksen ammattiryhmiä, niin sellainen mies ja asenne tympii, eikä miehelle pisteitä heru. Ns. kertoo kyllä paljon miehen (ja naisen) asenteesta ja arvostuksesta toisia ihmisiä kohtaan. Pelkkä tutkinto ei tee ihmisestä fiksua ja miellyttävää. Lääkäri tai tutkija, joka puolestaan arvostaa yhtälailla muidenkin koulutusta, ammattitaitoa ja elämänvalintoja on fiksu ja miellyttävä ihminen ja kumppani.
Juuri näin. Eri ammattialojen ihmisiä tarvitaan tätä yhteiskuntaa pyörittämään eivätkä ylimielisyys tai ennakkoluuloisuus muita kohtaan ole fiksun ihmisen piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Totuus: on. Kaikki muu on valehtelua.
Ensimmäinen virhe on kysyä naisilta neuvoa naisen saamiseen.
Jos olet sutenööri tai huumekauppias tai gigolo tai muuten rötöstelijä tai epäluotettava hämäräheikki niin ei nappaa.
Ammatilla ei ole väliä kunhan on korkeasti koulutettu. Siivoja saa siis olla kunhan on maisterin laput. T. Average av-mamma
Ammattigigolo on ihan ok, kunhan ei ole luonnehäiriöinen ja väkivaltainen poliisi.
Ammatilla on väliä, mutta on myös miehen luonteella. Ahkera, mukava ja hyväluonteinen mies on usein hyvässä ammatissa ja tienaa enemmän. On tärkeää, että mies on saavuttanut korkean elintason ja on hyvä ja ahkera työssään, koska en voisi olla toimeettoman ja laiskan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ammatilla on väliä, mutta on myös miehen luonteella. Ahkera, mukava ja hyväluonteinen mies on usein hyvässä ammatissa ja tienaa enemmän. On tärkeää, että mies on saavuttanut korkean elintason ja on hyvä ja ahkera työssään, koska en voisi olla toimeettoman ja laiskan miehen kanssa.
Hah oletko mun kollega. Hänellä samanlaiset kriteerit miehelle. Itse on ilkeä ja laiska kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah oletko mun kollega. Hänellä samanlaiset kriteerit miehelle. Itse on ilkeä ja laiska kaikin puolin.
En ole. Autoin tässä pari työtöntä miestä töiden kimppuun, kun olivat olleet pitkään työttöminä. Työn ja vapaa-ajan tasapaino on tärkeää, mutta toimeettomuus ja laiskuus ei, koska en sellaista ymmärrä.
Sinällään ammatilla ei merkitystä. Liian voimakkaista tuoksuista en pidä, minkkitarhurit on pahimpia (ei lähde edes pesussa), lehmänlanta ei myöskään ole kovin kiva, tai sitten autonkorjaajat jotka haisee autotallin lattialta ja sormet on aina pikimustat. Ehkäpä vuoro/yötyöstä saa miinuspisteitä myös.
Vierailija kirjoitti:
tuttavan vaimo kuuluu ns.parempiin piireihin.missä kaikki naiset on hyvännäköisiä ja keskimääräistä paremmin koulutettua.joka ikinen mies joka siinä seurassa liikkuu on aina luokkaa lääkäri/lakimies/insinööri tjms.jos huonommin koulutettuja miehiä niin ne on niitä jännä-ammatteja..eli poliisi/palomies/ensihoitaja tjms.
itse olen paskaduunari ja huomannut kyllä että olen heidän silmissään ilmaa vaan.
Siis myös tuttavasi on joko korkeasti koulutettu tai jännäammatissa. Mikä muuten sinua estää kouluttautumasta vaikka ensihoitajaksi?
Ammatilla on merkitys, myös naisten. Ei ihmiset ole yhtä älykkäitä ja ahkeria ja sopivia kaikkiin ammatteihin vaikka peruskoulu ja nyt 2.aste antavat mahdollisuuden opiskella. Jotkut ovat ihan syystä siivoojia tai kaupungin työllistämiä roskien kerääjiä, toiset lääkäreitä tuomareita opettajia.
Ei ole väliä, kun sitä näkee myös kotona. Enemmän tykkään monitaitoisista miehistä. Huoltomiehistä, rakennusmiehistä jne.. En nörteistä. En tarvitse miehen rahoja. Sen palkalla ei oo väliä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi metsuria, liekö tuollaisella edes lukiota käytynä. Edellytän puolisolta akateemista loppututkintoa, mielellään korkeampi kuin maisterin tutkinto.
Tervetuloa
M35, DI, sinkku
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi metsuria, liekö tuollaisella edes lukiota käytynä. Edellytän puolisolta akateemista loppututkintoa, mielellään korkeampi kuin maisterin tutkinto.
Ei sen korkeampia loppututkintoja olekaan. Tai no, lääkärit valmistuvat lisensiaateiksi. Poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla vaikka siivooja, asenne ratkaisee. Jos siivoojamiehellä on negatiivinen asenne työhönsä, lintsaa ja menee mistä aita matalin, ei kiinnosta oman työnsä tai ammattitaitonsa kehittäminen, naama nutturalla lähtee töihinsä ja tympääntyneenä tulee takaisin ja sama valitusvirsi p***atöistä pyörii viikosta toiseen, niin eihän sellainen vedä puoleensa.
Jos mies on puolestaan innostunut omasta ammattialastaan ja ylpeä omasta ammattitaidostaan, pikkupoikamaisen utelias ja kiinnostunut siivouksen kemiasta, millä aineella mille pinnalle ja lialle, ja siivouskoneiden, -menetelmien ja -aineiden kehityksestä ja kehittämisestä, niin kyllähän siitä pisteitä ropisee.
olen mies ja mun mieskollega on juuri tollainen joka käy töissä vain nostamassa palkkaa mutta ei ole lainkaan asennetta tehdä kyseisen alan töitä. heti kun on kyseessä homma jossa voi tulla hiukan hiki alkaa itku. ehkä jonakin päivänä saan uuden työkaverin kun pomo tarpeeksi kauan katsoo tuota pelleilyä.
Luultavasti joku aivan huuhaa koulutus.