Entäs 1978-1980 syntyneet? Elämäntilanne?
Kommentit (28)
Aviomies
tutkinto
vakituinen työpaikka
taloudellinen tilanne hyvä
lapsettomuushoidoissa :(
mukavasti, kolmas lapsi olisi haaveissa...
Aviomies (7½ vuotta yhdessä, joista 2½ naimisissa)
Tytär 03/05 ja toinen tulossa lokakuussa
Gradua pakerran, etenee hitaasti mutta epävarmasti.
Elokuun alkuun asti olin hoitovapaalla, nyt teen gradua minkä kerkiän ennen lokakuuta ja lapsi aloitti päiväkodin. Arjessa on tapahtunut suuria muutoksia, ja muutos jatkuu kun toinen lapsi syntyy.
Valmistumisen jälkeinen työnhaku hieman pelottaa, kun ehdin olla niin kauan poissa työelämästä ja alallani jo opintojen aikaista työkokemusta arvostetaan suuresti. Toisaalta minulla onkin hyvä selitys... =)
Vierailija:
Mies? Aviomies
Lapsia? 1 kpl 1.5 v
Ammatti/opiskelut? Vakipaikka ( akateeminen loppututkinto)
Muu elämä?
pankin kaksio
mies: aviomies, ihana, 9 vuotta yhdessä 2v naimisissa
lapsi: poika -05 syntynyt
Työ: vakipaikka unelmien työpaikassa
muu elämä: hyvin menee, oma talo, ystäviä, terveyttä ja rakkautta
- Naimisissa vuodesta 1998
- 2 lasta ( s. 03 ja 06 )
- Vakituinen työ vaatteiden parissa, töihin paluu loppuvuodesta
- Mies mainosalalla
- Opinnot aika vähäisiä, ammatillinen tutkinto löytyy.
- Oma kiva asunto Pirkanmaalla
Mitähän nitä muita kysymyksiä sitten olikaan. Elämä oikein mukavaa ja mallillaan. Olen tosi onnellinen ja minulla on työ josta pidän ja jonne jo vähän ikävä, mutta nautin myös tästä kotona lasten kanssa olemisesta.
Mies? KYLLÄ
Lapsia? KYLLÄ
Ammatti/opiskelut? KORKEAKOULU
Muu elämä? SOSIAALINEN ELÄMÄ LÖYTYY =)
Vierailija:
ok