Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entäs 1978-1980 syntyneet? Elämäntilanne?

Vierailija
20.08.2006 |

Mies?

Lapsia?

Ammatti/opiskelut?

Muu elämä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mies? kyllä

Lapsia? viisi

Ammatti/opiskelut? yliopistotutkinto

Muu elämä?

ok

Vierailija
22/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies

tutkinto

vakituinen työpaikka

taloudellinen tilanne hyvä

lapsettomuushoidoissa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavasti, kolmas lapsi olisi haaveissa...

Vierailija
24/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies (7½ vuotta yhdessä, joista 2½ naimisissa)

Tytär 03/05 ja toinen tulossa lokakuussa

Gradua pakerran, etenee hitaasti mutta epävarmasti.



Elokuun alkuun asti olin hoitovapaalla, nyt teen gradua minkä kerkiän ennen lokakuuta ja lapsi aloitti päiväkodin. Arjessa on tapahtunut suuria muutoksia, ja muutos jatkuu kun toinen lapsi syntyy.



Valmistumisen jälkeinen työnhaku hieman pelottaa, kun ehdin olla niin kauan poissa työelämästä ja alallani jo opintojen aikaista työkokemusta arvostetaan suuresti. Toisaalta minulla onkin hyvä selitys... =)

Vierailija
25/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mies? Aviomies

Lapsia? 1 kpl 1.5 v

Ammatti/opiskelut? Vakipaikka ( akateeminen loppututkinto)

Muu elämä?

pankin kaksio

Vierailija
26/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies: aviomies, ihana, 9 vuotta yhdessä 2v naimisissa



lapsi: poika -05 syntynyt



Työ: vakipaikka unelmien työpaikassa



muu elämä: hyvin menee, oma talo, ystäviä, terveyttä ja rakkautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Naimisissa vuodesta 1998

- 2 lasta ( s. 03 ja 06 )

- Vakituinen työ vaatteiden parissa, töihin paluu loppuvuodesta

- Mies mainosalalla

- Opinnot aika vähäisiä, ammatillinen tutkinto löytyy.

- Oma kiva asunto Pirkanmaalla



Mitähän nitä muita kysymyksiä sitten olikaan. Elämä oikein mukavaa ja mallillaan. Olen tosi onnellinen ja minulla on työ josta pidän ja jonne jo vähän ikävä, mutta nautin myös tästä kotona lasten kanssa olemisesta.

Vierailija
28/28 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mies? KYLLÄ

Lapsia? KYLLÄ

Ammatti/opiskelut? KORKEAKOULU

Muu elämä? SOSIAALINEN ELÄMÄ LÖYTYY =)