Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ovat ujoja? Millainen lapsuus siihen vaikuttaa, tai elämänkokemukset?

Vierailija
03.06.2021 |

Joskus ihmetyttää, kun jotkut vieraat ihmiset eivät yhtään uskalla jutustella, jos tulee tilanne, jossa vaihtaa pari sanaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jumalalle ujoista ja hiljaisista ihmisistä. Teidän hienovaraisuuden ansiosta tämä maailma on edes jonkun verran siedettävä paikka. Töissänikin on usein vastassa vain moottoriturpia ja älämölö-kansaa - no ei jaksa...

Vierailija
22/27 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ujo ja hiljainen. Äitinkin on, joten osittain on kyse varmaan perimästä, mutta sen lisäksi minulla oli nuoruudessani huutava isä ja koska en halunnut sanoa mitään väärää ja tulla huudetuksi, opin että on turvallisempi olla hiljaa.

Vierailija
24/27 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heitä ei ole pakotettu sosiaalistumaan. Jokainen voi oppia puhumaan ja käyttäytymään, oli diagnooseja tai ei. Jokaiselle pystytään myös kehittämään joku dg, jos halutaan, ja nehän on nyt muodissa.

Minua ainakin kannustettiin ja kehotettiin menemään tilanteisiin ja epämukavuusalueille, ja kun sitä jatkuvasti tekee, ei enää jaksa olla ujo tai ahdistunut. 

Että lakki kauniiseen käteen ja harjoittelemaan.

Vierailija
25/27 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Jumalalle ujoista ja hiljaisista ihmisistä. Teidän hienovaraisuuden ansiosta tämä maailma on edes jonkun verran siedettävä paikka. Töissänikin on usein vastassa vain moottoriturpia ja älämölö-kansaa - no ei jaksa...

Tattista

Vierailija
26/27 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena alistettu siihen että minun työni on olla hiljainen ja en saa häiritä muita. Olen ollut pienestä asti normaali ujo, mutta tuo huono kasvatus pahensi vielä sitä. 

Vierailija
27/27 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena piti olla aika hajuton, nauton, hiljainen, kiltti ja näkymätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme