Kurustako ei saa kirjoittaa täällä
Kuru on Suomen entinen kunta, joka kuuluu nykyään Ylöjärveen. Pirunpelto-sarjaa on kuvattu siellä.
Kommentit (10)
Ilmeisesti saa kun just kirjoitit. Hassu pieni kulmakunta, kesällä varmaan ihan kaunista siellä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin vaan äsken käyntiin keskustelun, jossa kannustin persuja hieman tarkistamaan linjaa ettei Kurun joukot tuu ohi.
Ehkä persujen olisi aika ottaa kokkareen muna pois perseetä ja juutalaisen muna pois suusta, ja aloittaa kantasuomalaisten etujen ajaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt siellä.
Minä olen kulkenut Kurun korvet ja hyppinyt Oriveden virrat.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että tarkoitit laivaa.
Purran pohjakosketuksen saanutta.
Hyvin sanoi Kuru tänään yhes podis, kun sanoi, että suurin ero heillä ja persuilla on, että kurun porukalla suomalainen työelämän ulkopuolella oleva on tärkeämpi kuin töissä oleva ulkomaalainen. Hyvin sanottu.
Voisitko äänestää kurua? Vetoaako tuollainen puolue, joka on persuja enempi vasemmalla taloudellisesti ja tiukempi sen suhteen ketä suomalaiseksi hyväksytään?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko äänestää kurua? Vetoaako tuollainen puolue, joka on persuja enempi vasemmalla taloudellisesti ja tiukempi sen suhteen ketä suomalaiseksi hyväksytään?
Uu.snatsej.ahan ne on vaikka kuinka valkopesisi. Talouspolitiikalla ei ole mitään merkitystä kun nuo ei ikinä pääse sitä eduskuntaan toteuttamaan
Laitoin vaan äsken käyntiin keskustelun, jossa kannustin persuja hieman tarkistamaan linjaa ettei Kurun joukot tuu ohi.