Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnistunut katkaisemaan negatiivisuuden kierteen? Miten?

Vierailija
03.06.2021 |

Tuntuu ettei perheemme elämässä ole tapahtunut vuosiin mitään positiivista. Työelämässä jatkuvasti ongelmia, lapsella mt-ongelmia, ei mitään onnistumisia pitkään aikaan. Tuntuu siltä, että mikään, mihin ryhtyy ei onnistu. Puhumattakaan. että joskus kävisi jotenkin ylimääräinen tuuri jossain asiassa.

Olen muuttunut ihmisenä niin raskaaksi ja ikäväksi, että ystävänikin karttavat jo seuraani.

Sivusta katson, kun toisilla tuntuu aina käyvän tuuri. Meillä vaan ei.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kokonaan facebookin käytön.

Siellä ei muuta tehdäkään kuin valitetaan ja vittuillaan.

Elämänlaatu parani huimasti.

Vierailija
2/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Siellä on minun tällä hetkellä ainoa "sosiaalinen elämä". Pitäisi varmaan luopua siitäkin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Siellä on minun tällä hetkellä ainoa "sosiaalinen elämä". Pitäisi varmaan luopua siitäkin. ap

Mitäs jos siirtyisit fb:stä tänne Vauvalle? Itse tein niin. Mutta kannattaa valita niitä positiivisempia ketjuja.

Vierailija
4/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin exän. Harmi lasten kannalta, mutta se negatiivisuus meinasi tappaa sielun.

Vierailija
5/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ilosanomaa Jeesuksesta, eli evankeliumit. Totuutta vastaan ei voi edes itse itselleen valehdella

Vierailija
6/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin lopeta itsesi vertaaminen muihin. Toiseksi tee sellaisia tavoitteita, jotka on helposti tavoitettavissa. Kolmanneksi käy terapiassa, edes sen kerran. Saatat käyttää ystäviäsi ilmaisina terapeutteina ja siksi karttavat seuraasi.

Vierailija
7/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, kokeile tai älä, mutta kiitollisuus. Joka päivä.

Pahimpina aikoina löysin kiitollisuutta vaikka siitä että kraanasta tulee juomakelpoista vettä. Että on sänky, johon käydä nukkumaan.

Sulla on perhe-voisit olla täysin yksin.

Ehkä kuulostaa lässytykseltä, mutta kiitollisuus on yksi tehokas keino alkaa muuttaa elämää, kääntää kurssia.

Mitä enemmän näet hyvää, sen enemmän saat voimavaroja, sen enemmän näet mahdollisuuksia.

Kuten sanoin, usko tai älä. Se toimii silti.

Vierailija
8/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä se on varmaan se etttä negatiiviset asiat on enemmän ns järjellisiä haasteita kuin masennukseen taipuvaisuuutta.

Vierailija
9/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä se on varmaan se etttä negatiiviset asiat on enemmän ns järjellisiä haasteita kuin masennukseen taipuvaisuuutta.

Etttä tavallaan voihan sitä ns jäävätä itsensä vaikka loppuiäkseen saakka kaikesta mutta se etttä jos siellä rusinassa jotain punoittaa niin käyttää sitä edes jollain lailla.

Vierailija
10/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some pois kuten jo ylhäällä viisasti sanottiin. Lisäksi ehdottaisin ”uutisten” lukemiselle täydellistä stoppia.

Vierailija
11/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vastata tässä. Oletko lasta kohtaan kuitenkin ystävällinen, ymmärtävä ja ei vaativa, ettei hänen ongelma pahene. Onko joku muu työpaikka jossa olisi vähemmän ongelmia ja sähellystä, jossa olisi miellyttävämpi ilmapiiri. Onko se alue hyvä asua vai liian kiireinen, tai harmaa - vai onko viihtyisyyttä, luonnon elementtejä ja kivaa maisemaa. Oletko kokeillut meditaatiomusiikkia, nykyään on usea vaihtoehto mistä etsiä, mitään epämiellyttävää kilkutusta ei tarvitse kuunnella. Se voi vaikuttaa mielialaan kohottavasti, aivoaallot menevät eri "taajuudelle". Tai suitsukepihka ja tuuletus, raikastaa huoneilmaa. Oletko kirjoittanut paperille listoja mistä pidät ja mistä et, miten saisi sitä positiivista elämään enemmän, voiko häiritseviä negat. asioita jättää pois tai käsitellä niitä pois ajatuksissa. Oletko ajatellut käyväsi joskus ulkomailla länsimaissa matkalla tai vaikka messuilla, löytyisikö niistä uutta inspiraatiota. Entä inspiroivat puhevideot tai tietokirjat. Mitä itse todella haluat elämässä? Mistä löydät seuraa jota ei tarvitse kadehtia, mutta joka on positiivista sinulle, sinun tyyppisiä ihmisiä jollain tavalla. Yritin keksiä kysymyksiä jossa olisi uusi johtolanka jonnekin, huonot kysymykset voi unohtaa.

Vierailija
12/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, kokeile tai älä, mutta kiitollisuus. Joka päivä.

Pahimpina aikoina löysin kiitollisuutta vaikka siitä että kraanasta tulee juomakelpoista vettä. Että on sänky, johon käydä nukkumaan.

Sulla on perhe-voisit olla täysin yksin.

Ehkä kuulostaa lässytykseltä, mutta kiitollisuus on yksi tehokas keino alkaa muuttaa elämää, kääntää kurssia.

Mitä enemmän näet hyvää, sen enemmän saat voimavaroja, sen enemmän näet mahdollisuuksia.

Kuten sanoin, usko tai älä. Se toimii silti.

Joskus jopa ainoa kiitollisuuden aihe on ollut se, että kaikki rakkaat läheiset ovat hengissä.

Vierailija
13/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa red pill.

Vierailija
14/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Kyrsii aamusta iltaan, maanantaista-sunnuntaihin. Jos itse saan onnistumisia, alkaa joku bersereikä heti heittää kapuloita rattaisiin. Olen kuin hiilihanko, tulikuuma hellan koukku, punaisena kekäleenä hohdan, lähelle ei ole tulemista.

Vierailija
15/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita mietimmällä mitkä asiat tuovat negatiivisuutta elämääsi ja ala karsimaan niitä. Pois negatiiviset ja ilkeät 'ystävät',  ikävä työ, ruma taulu seinällä, sotkuinen koti jne. Sitten alat muuttamaan noita asioita yksi kerrallaan.

Vierailija
16/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditointi on mulla auttanut kaikista eniten. Affirmaatiot ja mindfulnessharjoitukset auttaa myös.

Vierailija
17/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddhalaisuuden avulla.

Ymmärtämällä, että elämä on kärsimystä, eikä sen ehkäisemiseen kannata tuhlata liiaksi voimavaroja.

Vierailija
18/18 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin exän. Harmi lasten kannalta, mutta se negatiivisuus meinasi tappaa sielun.

Eksä tajuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme