Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisustatko aktiivisesti? Kiinnitätkö huomiota kotisisi viihtyvyyteen?

Vierailija
08.08.2008 |

Oletko suunnitellut ja toteuttanut kotisi ilmeen?

Mietitkö miten saisit kodistasi viihtyisämmän?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa myöskään siivota enkä järjestellä, vaikka kärsin sotkusta ja sekamelskasta. Kotimme siis ei ole kovin viihtyisä. Jos saan jonkun nurkan "nätiksi", ihailen sitä kyllä kovasti ja nautin lopputuloksesta.

Vierailija
42/46 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin ostin jotain vain ex tempore mutta nykyään katselen tarkkaan ennen kuin ostan. Mitään merkkejä en ostele, voin ostaa halpaakin jos näyttää kauniilta. mutta esim. oikeita värejä pitää olla. Nyt meillä talo rakenteilla ja jokaiseen huoneeseen tulee vähän eri värejä, KIVAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan herätty siihen ja kaikki juoksevat niiden samojen ällö-tila-harmaatummanruskea-teräs-pähkinä juttujen perässä.

Kamalin koti on suoraan sisustusliikkeestä haettu.

Kodissa pitää olla toimiakseen kerroksellisuutta ja elämää. Katalogien sivuilta haettu asunto ei ole koti.

Samoin tuo tietyn merkin perässä juokseminen on alkeellista. Jos meille ei yksikään Artekin kalu istu, niin sitten ei istu. Eikä Vallilan verho, niin sitten etsitään kirpparilta. Osoittaa kypsymättömyyttä jumittua johonkin brändiin.

En mä tunne yhtään ihmistä, joka sisustaisi just niin kuin Inno-Paananen sanoo! Veikkaanpa ettet itsekään tunne. Kummallista ylemmyyden tuntoa pitää ihmisten kehitellä.

Vierailija
44/46 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iEn mä tunne yhtään ihmistä, joka sisustaisi just niin kuin Inno-Paananen sanoo! Veikkaanpa ettet itsekään tunne. Kummallista ylemmyyden tuntoa pitää ihmisten kehitellä.

En mäkään tunne ketään joka katsoisi suoraan lehdestä jonkin huoneen ja sisustaisi sen just sillai. Kaikki kai poimivat jotain sieltä ja jotain täältä. Useimmilla MUN mielestä persoonallinen maku ja erilaiset kodit!

Vierailija
45/46 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin pelkistetyn

sellaiseksi olemme sen myös rakentaneet, viileää tyylikkyyttä

Vierailija
46/46 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustan aika maltillisesti ja tavallaan "hion yhden huoneen kerrallaan täydellisyyteen": pikku hiljaa kaikki sopii kaikkeen ja mieleni lepää huoneessa. En juurikaan vaihtele esim. huonekalujen järjestystä tai verhoja sen jälkeen kun olen mielestäni löytänyt sen "täydellisyyden". Paitsi sitten kun koko koti/huone alkaa kaipaamaan uudistusta ja aloitan uuden tyylin hiomisen alusta...tai kun muutamme.

Minua hiljaa hymyilytti kun ystäväni täti kerran kysyi minulta, olenko sisustusihmisiä? Mielestäni olen kovastikin ja olen esimerkiksi töissä sisustusalalla, joten hyvinkin "sisällä alassa"... Kerroin tavastani sisustaa ja kuvailin millaista meillä on & hän oli sitä mieltä, että sisustaminen on nimenomaan sitä, että kerran viikossa kuumeisesti vaihtaa huonekalujen paikkaa kodissaan, kerää tavaraa sieltä sun täältä sellaisella vauhdilla, että siihen melkeinpä hukkuu, tilaa kerran kuussa uudet verhot ja sohvatyynyt Ellokselta ja alati vaihtaa kotinsa ilmettä, koskaan olematta kuitenkaan tyytyväinen työnsä tuloksiin. Ja tavaravuori vain kasvaa...pian kodissa on 4 sohvakalustoa ja muutakin sälää sen verran, että ensimmäinen ajatus on "varastomyynti". Minulle kyseinen sisustaminen on lähinnä jotain hamsterimaniaa...ja minusta se on yllättävän yleinen tapa "sisustaa" .