Gallup: Miten hyvä autoilija olet?
Vastaa seuraaviin kohtiin, jos et vastaa molempiin niin tiedämme että sinulla salattavaa:
1. Yhteenlasketut ajokilometrit autolla? Siis koko elämäsi aikana. Laske yhteen vaikka keskiverto ajomäärät/vuosi niiltä vuosilta kun sinulla ollut auto
2. Aiheuttamiesi vahinkojen lukumäärä. Näihin lasketaan mm:
-jos liikennevakuutuksestasi korvattu jotain toiselle osapuolelle tai oma kolarointiturvasi korvannut jotain sinulle
-olet omasta ajovirheestäsi ajautunut ulos tieltä niin ettet omin avuin päässyt jatkamaan
-olet omasta ajovirheestäsi aiheuttanut autoon merkittävän vaurion muussa tapauksessa
-EI lasketa jos jonkun toisen liikennesääntöjen rikkominen on vaurioittanut autoasi tai olet väistänyt ojaan
Kommentit (23)
Ajettuja kilometrejä varmaan +500000
Yhen kerran oon ajannut tienyli kaatuneen puun ali autolla.Auton katto 30cm sisään.Ei mennyt lunastukseen.Yhen kerran metsäautotiellä oli kivi silleen et meni öljypohja.En vaan nähnyt sitä heinikon keskeltä.
Yhen kerran nuor kolli peruutti parkkipaikalla takaovesta sisään kun olin pysähtynyt katsomaan mistä pääsen ulos.Tuli niin kovaa et ovi tuli sisään ihan kunnolla.Poliisit kysy mistä asti otit vauhtia....oli kuulemma kiire tenttiin.No se kiire loppu siihen.Onneks soitin polissit koska hää ei tehny koskaan vakuutusyhtiöön ilmotusta ni pystyin tekemään itse ja oli sit poliisin paperit todisteena.
Hirvikoira hyppäs auton etupuskuriin.Mulla vauhtia 70km/h ja koiralla tutka oli näyttänyt 25km/h.Oli hirvien perässä.En kerinny mitään tehä ja koirakin kuoli siihen paikkaan.Se siis hyppäs ojan yli pöpeliköstä just samalla hetkellä ku mä olin kohalla.Onneks oli tosi mukava koiranomistaja ja kun pahoittelin että en mitään pystynyt tekemään oli heti et ei tää sun syy ollut tää riski on aina ku koiran päästää irti.
Mielestäni olen kohtuullinen kuski.Varmasti mokia sattuu.Pyrin kuitenkin ajamaan maltillisesti ja ottamaan muut tienkäyttäjät huomioon.
Noin 1,7 milj. Kaksi kertaa ajanut ojaan. Nimenomaan ajanut kun oli eka vaihtoehtona traktorin keula ja toinen oli poikittain tuleva auton peräkärry. Traktorin väistössä puskuri vääntyi kärry väistössä jäin penkkaan.
Kilsoja ehkä 100 tuhatta.
Nolla kolaria/vahinkoa.
Keskiverto kuski, enemmän varovainen kuin rohkea.