Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua enää seksiä mieheni kanssa, kysymyksiä?

Vierailija
02.06.2021 |

Mielipiteitä?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette kehitä seksielämäänne siten että se olisi nautinnollista molemmille ja kumpikaan ei tahdo olla ilman? Kostoksi? Onnea terveen parisuhdemallin siirtämisestä lapsille 👏

Kerro minulle miten? Mies ei ole valmis olemaan läsnä minulle. Hän ei ole valmis kuuntelemaan minun toiveita tai haluja. Olemme olleet terapiassakin, mutta mies oli se joka halusi lopettaa, koska hänen mielestään siitå ei ollut apua, vaikka itse olin eri mieltä.

Miehelle on liikaa se että hän lähtisi minun kanssani kahdestaan kävelylle tai katsoisi elokuvaa kanssani. Aina on puhelin kädessä tms. Jos elokuva on minun valitsemani niin se on tylsä ja vääränlainen, hänelle mieluisat leffat hän katsoo itse omalta kannettavaltaan, joten minulla ei ole edes mahdollisuutta katsoa niitä hänen kanssaan.

T. Ap

T. Ap

Vierailija
22/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako huomenna keravan kalevassa sataa?

Tietäisin laitanko lapselle kurahousut päiväkotiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen niin väliä kunhan annat miehellesi.

Piti tähän laittaa että, ai siltikin vaikka mies ei ole valmis itse antamaan minulle läsnäoloaan tai hoitamaan osuuttaan kotitöistä ja lasten asioista? Kai minulla olisi yhtä lailla oikeus saada näitä asioista? Miksi aikuisen miehen seksihalut ovat tärkeämpiä? Eikä miehellekään kuitenkaan kelpaa se että vastahakoisesti vaan annan. Miksi kenenkään pitäisi edes suostua sellaiseen?

T. Ap

Ei sinun mihinkään tarvitse suostua. Mutta jollain kotitöillä, lasten hoidoilla, ja imurounneilla ei ole mitään tekemistä seksin määrän kanssa. Eikä sinun halujesi kanssa. Vaikka se miehesi imuroisi hulluna aamusta iltaan, et silti häntä haluaisi sen enempää. Ainut mikä saa haluamaan miestäsi on uusi mies. Ja sekin vain hetken aikaa, kunnes hänestä löytyy vikaa.

Seksi on selkeästi sinulle vallankäytön väline, eikä hauska asia, jota haluaa harrastaa. Vai jos teillä olisi yhteisenä harrastuksena vaikka sulkapallo, josta pitäisit todella paljon, niin lopettaisitko sen, jos mies ei imuroi?

Seksi merkitsee minulle ehkä enemmän kuin sulkapallo. Olet oikeassa, ei yksittäinen asia, esim imuroimattomuus siihen vaikuta, mutta se että mies ei näe eikä huomioi minua, ei näe sitä tarpeelliseksi vaikuttaa haluihini. Pitäisikö suostua seksiin vaikka se inhottaa ja tuntuu suorastaan r*iskaukselta? Miksi minun pitäisi vaan antaa, jos mies ei anna minulle mitään?

T. Ap

Vierailija
24/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi olla kohta jonkun toisen mies. Onnea ja menestystä.

Vierailija
25/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijat kirjoitti:

Meillä löyty haluttomuuteen (miehen haluttomuuteen) ratkaisu anaaliseksistä. Suosittelen lämpimästi, omatkin halut lisääntyy kun huomaa että toinen haluaa ja himoitsee. Vaginaseksi on monen miehen mielestä umpitylsää suorittamista. Ja niinhän se periaatteessa onkin.

Kai niitä on muitakin vaihtoehtoja kuin vaginaseksi ja anaaliseksi? Mielikuvitus? Varmaan aika löysänä naisen anaali jos aina vaan sinne pannaan.. Kiva

Vierailija
26/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän se on niin. Hän tekee itse sen valinnan. T. Ap

Vierailija
27/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että sinunlaisia naisia on paljon? Oletko ajatellut, että siksi monet pettävät?

Vierailija
28/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten kustannat miehesi käyttämät ammatilliset seksipalvelut? Se kun oikeastaan pitäisi sisältyä parisuhteeseen.

Vierailija
29/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että halusi palautuisivat, jos miehesi alkaisi huomioimaan sinua, olisi emotionaalisesti läheisempi ja läsnä? 

Millaiset halusi olivat, kun aloititte parisuhteen? Kun menitte naimisiin?

Vierailija
30/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti tähän laittaa että, ai siltikin vaikka mies ei ole valmis itse antamaan minulle läsnäoloaan tai hoitamaan osuuttaan kotitöistä ja lasten asioista? Kai minulla olisi yhtä lailla oikeus saada näitä asioista? Miksi aikuisen miehen seksihalut ovat tärkeämpiä? Eikä miehellekään kuitenkaan kelpaa se että vastahakoisesti vaan annan. Miksi kenenkään pitäisi edes suostua sellaiseen?

T. Ap

Ei sinun mihinkään tarvitse suostua. Mutta jollain kotitöillä, lasten hoidoilla, ja imurounneilla ei ole mitään tekemistä seksin määrän kanssa. Eikä sinun halujesi kanssa. Vaikka se miehesi imuroisi hulluna aamusta iltaan, et silti häntä haluaisi sen enempää. Ainut mikä saa haluamaan miestäsi on uusi mies. Ja sekin vain hetken aikaa, kunnes hänestä löytyy vikaa.

Seksi on selkeästi sinulle vallankäytön väline, eikä hauska asia, jota haluaa harrastaa. Vai jos teillä olisi yhteisenä harrastuksena vaikka sulkapallo, josta pitäisit todella paljon, niin lopettaisitko sen, jos mies ei imuroi?

Seksi merkitsee minulle ehkä enemmän kuin sulkapallo. Olet oikeassa, ei yksittäinen asia, esim imuroimattomuus siihen vaikuta, mutta se että mies ei näe eikä huomioi minua, ei näe sitä tarpeelliseksi vaikuttaa haluihini. Pitäisikö suostua seksiin vaikka se inhottaa ja tuntuu suorastaan r*iskaukselta? Miksi minun pitäisi vaan antaa, jos mies ei anna minulle mitään?

T. Ap

Kumpi loppui ensin. Seksi vai tuo huomioiminen?

Itse en jaksa enää huomioida ollenkaan, kun vaimo vaan istuu naulattuna puhelin kourassa keittiön pöydän ääressä. Meillä siis loppui seksi ja sen jälkeen minulta mielenkiinto ko. ihmiseen. Minulle ei ole tästä mitään hyötyä, hän taas ei rahallisesti pärjäisi omillaan kulutustottumuksillaan. Katotaan kun tulee kolmas vuosi täyteen, niin lähden pois. Ei auta puhuminen ei mikään. Vaan eipä se yksin sen paremmaksikaan muutu, muuta kuin rahaa jää sit paljon enemmän itelle.

Vierailija
31/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että sinunlaisia naisia on paljon? Oletko ajatellut, että siksi monet pettävät?

Ja varmaan minun miehen kaltaisia miehiä on paljon, joille elämä on pelkkää ottamista.

T. Ap

Vierailija
32/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän parisuhteenne on täysin solmussa. Seksistä kieltäytyminen on toki sallittua, mutta mitä se ratkaisee teidän suhteenne suhteen? Jos suhteen ongelmat ovat jo kummankin tiedossa (kuten ilmeisesti on, kun terapiassakin on käyty) ja muutosta ei ole näkyvissä, niin eikö se ole parasta erota? Millaisen kuvan te annatte lapsillenne?

Vierailija
33/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Itse en jaksa enää huomioida ollenkaan, kun vaimo vaan istuu naulattuna puhelin kourassa keittiön pöydän ääressä. Meillä siis loppui seksi ja sen jälkeen minulta mielenkiinto ko. ihmiseen. Minulle ei ole tästä mitään hyötyä, hän taas ei rahallisesti pärjäisi omillaan kulutustottumuksillaan. Katotaan kun tulee kolmas vuosi täyteen, niin lähden pois. Ei auta puhuminen ei mikään. Vaan eipä se yksin sen paremmaksikaan muutu, muuta kuin rahaa jää sit paljon enemmän itelle.

Hyvä kysymys. Mies ei ole oikeastaan koskaan kyennyt olemaan läsnä sellaisella tavalla jolla toivoisin. Hän ei ymmärrä mitä on läheisyys, hellyys. Se on hänelle=seksi. Minulla ollut poikaystäviä ennen kenen kanssa ei ole ollut samanlaista ongelmaa. Tämä ei ole ollut niin vaikeaa.

Mieheni on jotenkin tosi rajoittunut ja kaikki lähtee aina siitä mistä hän tykkää ja mikä hänelle on mieluisaa. Hänen on hirveän vaikea tehdä toisen mieliksi asioita. Esim jos vaikka minusta olisi ihanaa käydä miehen kanssa kahdestaan kävelyllä, ravintolassa syömässä, katsoa leffaa.. Ihan siis mielestäni normaaleja asioita, en mielestäni vaadi paljoa.. Jos hän ei koe kaipaavansa tämäntyyppisiä asioita, niin sitten hän väheksyy näitä toiveitani.

Hän on varmasti aina ollut samanlainen, itse olin vaan nuorena niin rakastunut häneen kaikesta huolimatta, että seksiä oli aluksi kyllä jopa niin että itse halusin enemmän. Hänellä oli joku haluton jakso siinä välissä, kun häntä ilmeisesti ahdisti kun seksikin oli sellainen asia josta hän halusi päättää milloin sitä on ja minkälaista se on. En siis seksinkään suhteen voi olla oma itseni vaan hänen halujen mukaan mennään. Jossain aiemmassa suhteessa olen esim ollut tosi halukas ja aloitteellinen seksin suhteen ja se on ollut ihanaa, niin sellainen en yksinkertaisesti vaan voi olla oman mieheni kanssa. Tämäkin varmaan on yksi syy haluttomuuteeni.

T. Ap

Vierailija
34/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Hyvä kysymys. Mies ei ole oikeastaan koskaan kyennyt olemaan läsnä sellaisella tavalla jolla toivoisin. Hän ei ymmärrä mitä on läheisyys, hellyys. Se on hänelle=seksi. Minulla ollut poikaystäviä ennen kenen kanssa ei ole ollut samanlaista ongelmaa. Tämä ei ole ollut niin vaikeaa.

Mieheni on jotenkin tosi rajoittunut ja kaikki lähtee aina siitä mistä hän tykkää ja mikä hänelle on mieluisaa. Hänen on hirveän vaikea tehdä toisen mieliksi asioita. Esim jos vaikka minusta olisi ihanaa käydä miehen kanssa kahdestaan kävelyllä, ravintolassa syömässä, katsoa leffaa.. Ihan siis mielestäni normaaleja asioita, en mielestäni vaadi paljoa.. Jos hän ei koe kaipaavansa tämäntyyppisiä asioita, niin sitten hän väheksyy näitä toiveitani.

Hän on varmasti aina ollut samanlainen, itse olin vaan nuorena niin rakastunut häneen kaikesta huolimatta, että seksiä oli aluksi kyllä jopa niin että itse halusin enemmän. Hänellä oli joku haluton jakso siinä välissä, kun häntä ilmeisesti ahdisti kun seksikin oli sellainen asia josta hän halusi päättää milloin sitä on ja minkälaista se on. En siis seksinkään suhteen voi olla oma itseni vaan hänen halujen mukaan mennään. Jossain aiemmassa suhteessa olen esim ollut tosi halukas ja aloitteellinen seksin suhteen ja se on ollut ihanaa, niin sellainen en yksinkertaisesti vaan voi olla oman mieheni kanssa. Tämäkin varmaan on yksi syy haluttomuuteeni.

T. Ap

Ahaa. Jos kyseessä siis ei ole trolli, on tämä viesti avaava kirjoitus ap:n tilanteesta.

Ymmärrän, ja miehenäkin pystyn samaistumaan. Ei ihmissuhde toimi niin, että mennään aina toisen ehdoilla. Itse olen ollut myös suhteessa, jossa oli pakko mennä toisen ehdoilla, ja tämä suhde tosiaan on ollutta ja mennyttä. En voinut lopulta itsekään tuntea halua ihmiseen, jolla oli halu sanella ja päättää aina kaikesta, mitä teemme ja kontrolloida koko elämäämme, myös minua. Jos kaikki lähtee siitä, mitä miehesi haluaa / ei halua tai mitä miehesi ajattelee, ei suhteellanne ole tulevaisuutta.

Nyt olet tilanteessa, joka tekee sinulle pahaa.

Itse vastaavassa tilanteessa keräsin vihaa, kiukkua ja katkeruutta niin paljon, että en pystynyt enää olemaan ihmisiksi, vaan minusta tuli räjähdysherkkä pommi. Onneksi se ei purkautunut sellaisessa räjähdyksessä, joka olisi aiheuttanut lainvastaisia tekoja. En sano, että itse olisit tunne-elämältäsi senkaltainen, mutta joka tapauksessa tilanne kerää sinuun varmasti negatiivista energiaa ja koet ikäviä tunteita.

Päästä tästä tilanteesta irti, päästä miehestäsi irti ja lähde elämään omaa elämää. Se voi tuntua vaikealta, mutta se helpottaa itseäsi. Pystyt löytämään paremman miehen, joka osaa aidosti ottaa sinut huomioon, osaa helliä ja rakastaa sinua.

Vierailija
35/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Vierailija
36/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Täällä mennään myös kolmatta vuotta minimaalisella seksillä. Viime vuonna 3 kertaa ja tänä vuonna tähän mennessä kerran. Ollaan sentään alle 40-vuotiaita, mutta vaimoa "ei vain kiinnosta". Asiasta ei saa myöskään puhua, koska tuloksena on tiuskiminen "miks pitää puhua koko ajan seksistä". Joskus suutuspäissään sanoi, että voisi olla koko loppuelämänsä ilman seksiä. Tämän vuoden katselen vielä ja 2022 lähden omille teilleni, jos homma ei muutu, ja miksi se muuttuisi, koska ei ole tähänkään mennessä muuttunut.

Vierailija
37/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas mies koska ei voi erota

Vierailija
38/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että halusi palautuisivat, jos miehesi alkaisi huomioimaan sinua, olisi emotionaalisesti läheisempi ja läsnä? 

Millaiset halusi olivat, kun aloititte parisuhteen? Kun menitte naimisiin?

Kyllä näin uskoisin, mutta hän ei ole valmis tekemään sellaista tai sitten hän ei vaan kykene siihen. Mutta hän ei ole myöskään valmis opettelemaan sellaista, varmasti esim terapiassa voisi tätä asiaa käsitellä. Toisaalta voiko ihminen edes muuttua niin paljoa?

Välillä hän uhkailee että menee vieraisiin. Olen vaan että jaa no sitten sille ei varmaan voi mitään. Ehkä se on helpompi tapa ratkaista ongelma hänelle, mutta ei se meidän suhdetta pelasta. Hän on kuitenkin ollut se joka ei halua erota.

T. Ap

Vierailija
39/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Täällä mennään myös kolmatta vuotta minimaalisella seksillä. Viime vuonna 3 kertaa ja tänä vuonna tähän mennessä kerran. Ollaan sentään alle 40-vuotiaita, mutta vaimoa "ei vain kiinnosta". Asiasta ei saa myöskään puhua, koska tuloksena on tiuskiminen "miks pitää puhua koko ajan seksistä". Joskus suutuspäissään sanoi, että voisi olla koko loppuelämänsä ilman seksiä. Tämän vuoden katselen vielä ja 2022 lähden omille teilleni, jos homma ei muutu, ja miksi se muuttuisi, koska ei ole tähänkään mennessä muuttunut.

Onko vaimo sanonut syytä siihen miksi ei halua seksiä? Oletko kuunnellut häntä?

Itse olen sanonut monet kerrat mikä voisi auttaa asiaan, antanut ihan yksinkertaisia esimerkkejä, mutta mies ei vaan ole valmis tekemään näitä asioita. Että olisi esim yhden illan ilman puhelinta tai tietokonetta, ihan vaan läsnä minua varten. Jos hän tällaisen valtavan uhrauksen tekee, niin sitten jos minua ei heti halutakaan niin sitten alkaa mököttäminen. Tämä ahdistaa minua jo valmiiksi.

T. Ap

Vierailija
40/98 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi hyvä. Ap kertoo ketjussa yrittäneensä aiemmin erota, mutta mies esti sen.