Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin kesätöihin siivoojaksi sairaalaan. Miten voisin iskeä itselleni sieltä lääkärin?

Vierailija
02.06.2021 |

Kertokaa nyt vinkkejä! Olen toistaiseksi saanut vasta vastauksen tervehdykseeni.

Lähestulkoon kuka tahansa lääkäreistä kelpaa mutta kunhan on mielellään alle 55v ja hygienia kunnossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit avioituvat usein toisen lääkärin kanssa.

Lääkiksessä on naisenemmistö.

Tämän kaiken selitti mulle mun entinen poikaystävä. Yritti kai tehdä mustasukkaiseksi. Tai siirtymään samalle alalle (sitäkin vaati, kuulemma edes sairaanhoitajaksi)

Olen eri alan akateeminen.

Vierailija
22/23 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan kastijärjestelmässä laitsari on se alin sylkykuppi. Hoitajille lääkärit sentään huutaa, mutta siivoojat eivät saa sitäkään huomiota.

Lähäri on vielä laitsarin alapuolella. Laitoshuoltajina on paljon ensimmäisen ja toisen vuoden lääkäriopiskelijoita, joilla on vähän samanlainen asema kuin upseerikokelailla armeijassa, ts hoitajat suhtautuvat heihin pelonsekaisesti ihaillen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan kastijärjestelmässä laitsari on se alin sylkykuppi. Hoitajille lääkärit sentään huutaa, mutta siivoojat eivät saa sitäkään huomiota.

Lähäri on vielä laitsarin alapuolella. Laitoshuoltajina on paljon ensimmäisen ja toisen vuoden lääkäriopiskelijoita, joilla on vähän samanlainen asema kuin upseerikokelailla armeijassa, ts hoitajat suhtautuvat heihin pelonsekaisesti ihaillen

En ole koskaan tavannut ketään yliopistotason ihmistä, joka vähättelisi tai katselisi laitoshuoltajan työtä nenänvartta pitkin. Hoitajissa taas näitä riittää, on se AMK-tutkinto noussut hattuun ja luulevat olevansa kaikkien yläpuolella, joskus jopa tietävät mielestään enemmän kuin lääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi