Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus otti takapakkia kun tajusi että avioeron on vielä kesken. Mitä teen?

Vierailija
02.06.2021 |

Unohdanko hänet ja annan mennä? Vai laitan viestin ja vakuutan että avioliittoni on jo ohi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut tuossa tilanteessa, niin olisin minäkin, jos tolkuissani ja järjissäni olisin ollut, niin  ottanut takapakkia, jos tai kun  olisin kuullut ja varmaksi tiennyt, että ihastuksellani on vielä entinenkin parisuhde loppu käsittelemättä. Kahden kauppa, kolmannen korvapuusti. 

Sinkkumies

Vierailija
22/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitää jättää tähän koko homma? En tiedä olenko laastaria hommassa vai onko hän elämäni rakkaus, mutta tämän haluaisin selvittää. Avioliitto on ohi, mutta ei vielä virallinen.

Jos nyt ajattelen itseni ihastuksesi asemaan, niin kehottaisin sinua jättämään homman sikseen ja keskittymään omaan elämääsi siksi aikaa, että saat omat toiveesi ja tunteesi selvitettyä itsellesi. Minä en haluaisi olla laastari kenellekään, ja kaikesta päätellen sinun kanssasi riski, että sellaiseksi kuitenkin päätyisin, on aika ilmeinen. Jo yksistään se, ettet ole pistänyt avioeroa vireille, vaikka erillään asuttekin puolisosi kanssa, viittaa siihen, ettet ole vielä henkisesti kokonaan eronnut exästäsi. Toki vielä ilmiselvempi merkki on se, ettet itsekään tiedä mitä haluat uudelta suhteelta, mutta sitä sinä tuskin olet ihastuksellesi edes kertonut.

Minä olen tietenkin vain minä, en sinun ihastuksesi, mutta jos hän itse haluaa mennä, älä estele häntä. Selvitä oma erosi ja oma pääsi sen suhteen ensin ja ala vasta sitten etsimään uutta suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko tyrkky jos pyydän uudelleen treffeille ja sanon että sinkkuna tässä mennään?

Ei se sinkkuus ole siinä ratkaisevaa. Jos hän ei halua suhdetta ihmisen kanssa, jolla on eroprosessi kesken, niin sitten hän ei halua.

Vierailija
24/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmeni samantien kun selvisi että emme ole niin pitkällä kun luuli. Olimme menossa treffeille tänään mutta yhtäkkiä vaan hävisi. Halusin kertoa ennen treffejä, oli näköjään virhe.. kun avioliitto on oikeasti ohi, niin tämä tuntuu niin turhalta.

Mikset sitten ole pistänyt eroa virallisesti vireille, jos avioliittonne on oikeasti ohi?

Kuinka kauan olette olleet asumuserossa exäsi kanssa?

Vierailija
25/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitää jättää tähän koko homma? En tiedä olenko laastaria hommassa vai onko hän elämäni rakkaus, mutta tämän haluaisin selvittää. Avioliitto on ohi, mutta ei vielä virallinen.

Jss

Vierailija
26/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko tyrkky jos pyydän uudelleen treffeille ja sanon että sinkkuna tässä mennään?

Saanen sanoa, että kuullostat tai vaikutatat ainakin  hieman epätoivoiselta...

Käy ensin eroprosessisi kunnolla loppuun, niin uusi suhde on todennäköisesti helpompaa aloittaa tyhjältä pöydältä. - On tietysti mahdotonta sanoa milloin on lupa ja oikeus kohdata ja löytää itselleen mahd. kumppani. Mutta toisaalta kokemukseni mukaan sinkkunakin voi elää monin avoin hyvää elämää; miksi siis hosua uuden parisuhteeseen muodostamsien kanssa. 

Olen ollut ymmärtävinäni, että aika moni on eroprosessin aikana usein, niin sekaisin, etteivät aina itsekään tiedosta, mitä ovat tekemässä. Joten eroprosessin loppuun-vieminen on sekä mahd. uuden kumppanin että sinun (eroamassa olevan) parhaaksi on saattaa eroprosessi ensin loppuun ja sitten vasta mahd. aloittaa tai pyrkiä saamaan uusi parisuhde.

- Jos nyt enää ikinä tai ainakaan hetkeen eron jälkeen edes haluaa parisuhteeseen. Vaikka juuri eroprosessin aikana saattanee käydä mielessä pelkotiloja, että saa tai joutuu elämään loppuikänsä yksin, kun eron myötä saattaa menettää myös joukon muita mahd. aiemmin hyvinkin läheisiä ihmisiä. 

Sinkkumies

Vierailija
27/34 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain niin oikeaa ja kaikella on tarkoitus.

Vierailija
28/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole avioero, vaan asumusero. Karkuun juoksisin minäkin.

En minäkään ole vielä eronnut lopullisesti vaikka asumuserossa olenkin. Paperit ovat kuitenkin sisällä ja harkinta-aika menossa. AP:lla voi olla ihan sama tilanne. Tai sitten ei, ei kertonut onko ensimmäisen vaiheen hakemusta tehty jo.

(itse en kyllä edes katsele miehiin päin sillä silmällä vähään aikaan)

Vierailija
29/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on tilanne missä ei halua jäädä yksin.

Ihastui tai suhde lopahti, tunteet laimeni, ei mitään suurempaa. Päätti lähteä "selvittämään ajatuksiaan", toisin sanoen etsii itselleen uutta. Jos ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella, palaa avioliitto elämään. Jos ruoho on vihreämpää, niin vasta kun seuraava hoito on varma nakki niin lähtee avioero vireille. Lennosta vaihto.

Vierailija
30/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen se ihastus tuollaisessa kuviossa. En aio ottaa takapakkia, koska olen rakastunut. Moneen kertaan olen tarjonnut miehelle mahdollisuutta vetäytyä, jos sittenkin haluaisi palata yhteen vaimonsa kanssa. Aina hän puhuu sovittamattomista ristiriidoista, jotka ovat suhteen tiellä. Vaimo näyttää somen perusteella kuvittelevan, etteivät ole eronneet, eikä taatusti arvaa, että miestä on hänen kiukuttelujensa aikana hieman lainattu. Hyvin voin odotella, että saavat asiansa selväksi. Itse olen eronnut viime syksynä.

Vierailija
31/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin seurustella miehen kanssa joka oli reilu kuukausi aiemmin muuttanut erilleen vaimonsa kanssa. Ero oli jo vireillä tuossa vaiheessa, mutta virallisesti mies siis edelleen naimisissa. Virallinen ero tuli sitten muutaman kuukauden päästä.

Ei ollut meidän suhde laastari koska olemme edelleen yhdessä melkein 10 vuotta myöhemmin.

Vierailija
32/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen suhde avioeron jälkeen epäonnistuu 90 prosenttisesti. Mies tajusi tämän ajoissa.

ja tässä tapauksessa ei oltu vielä edes erottu

Vierailija
33/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kyllä itsekin kytkintä jos ei osaa ottaa eroa ennenkuin lähtee uutta etsimään.

M35

Vierailija
34/34 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmeni samantien kun selvisi että emme ole niin pitkällä kun luuli. Olimme menossa treffeille tänään mutta yhtäkkiä vaan hävisi. Halusin kertoa ennen treffejä, oli näköjään virhe.. kun avioliitto on oikeasti ohi, niin tämä tuntuu niin turhalta.

Fiksu likka. Eroa ensin oikeasti ja sitten vasta sinkkumarkkinoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan