Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnanmäen alueelle ei jatkossa pääse ilman lippua, alueelle päästäkseen tulee olla ranneke, laitelippu tai uusi aluelippu

Vierailija
04.03.2026 |

Aluelippu maksaa 5 €

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pitäisi ilmaiseksi päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivomme, että asiakkaat näkevät sisäänpääsyuudistuksen mahdollistavan paitsi huvipuiston kehityksen myös lastensuojelutyön tukemisen" 

Eikö tuo toisaalta vähennä tuloja kun ravintoloiden jne. asiakkaat vähenee? 

Vierailija
4/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ollut Särkänniemessä vuosia. Ehkä sillä halutaan estää, että paikka ei ruuhkaudu ilmaiskävijöistä, jotka haluaa vaan katsella toisten huvittelua.

Vierailija
5/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemminhan rannekkeiden isot korotuksia perusteltiin sillä, että alueelle pääsee ilmaiseksi. Miksi eivät laskeneet hintoja? Miksi hesari ei tarttunut siihen?

Vierailija
6/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ollut Särkänniemessä vuosia. Ehkä sillä halutaan estää, että paikka ei ruuhkaudu ilmaiskävijöistä, jotka haluaa vaan katsella toisten huvittelua.

Pidetään taskuvarkaat ja muut näpistelijät sekä häirikkölaumat ulkona. Saattaa tuoda jopa lisää asiakkaita.

Vierailija
7/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi luulla että estäisi epätoivotun väestön tulevan sinne taskuvarkailemaan, mutta ei se taida riittää, sillä Kela maksaa pääsyliput myös laitteisiin.

Vierailija
8/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sisäänpääsy 5€. Ei tuo nyt paha ole mutta toisaalta olen pitänyt siitä että siellä on voinut vain poiketa ohikulkiessaan.

Vierailija
9/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkkarit riehuu vähemmän jatkossa!

Vierailija
10/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivomme, että asiakkaat näkevät sisäänpääsyuudistuksen mahdollistavan paitsi huvipuiston kehityksen myös lastensuojelutyön tukemisen" 

Eikö tuo toisaalta vähennä tuloja kun ravintoloiden jne. asiakkaat vähenee? 

Eiköhän tuo ole tutkittu juttu etteivät ne ketkä ilmaiseksi tulevat, tuo pennin jeniä ravintoloille vaan vetävät Alepan eväitä ja tuovat roskat mukanaan ja hiekkaa konttorin lattialle.

Vierailija
11/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ei halua laitteisiin mutta lapsi haluaa. Lapsi ei voi mennä sinne puistoon yksin. Aikuinen usein ostaa ravintoloista jotain.

Karkottaa pois ihmisiä jotka olisivat tuoneet tuloja. Itse en ikinä ole käynyt lintsillä ilman että myös syödään esim. hampurilaisateria tai ravintolamaailman ateria.

Luulisi niistä tulevan jo enemmän katetta kuin 5e sen lapsen laitelippujen lisäksi.

Vierailija
12/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin etenkin viileinä syysiltoina käynyt ihan vaan syömässä siellä puolison kanssa. On kaunis etenkin hämärän aikaan kun valot tulevat päälle. Aika hassua olisi maksaa 10€ lisää.

Vierailija
13/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että kun menee sinne teatteriin, niin pitää maksaa myös tuo 5 euroa?

Vierailija
14/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemminhan rannekkeiden isot korotuksia perusteltiin sillä, että alueelle pääsee ilmaiseksi. Miksi eivät laskeneet hintoja? Miksi hesari ei tarttunut siihen?

Se on sama kuin hotelleissa.

Ennen majoitus sisältäen aamupalan, 100€/yö.

Nykyään koska "hinnoittelu on läpinäkyvää, haluamme vähentää ruokahävikkiä ja pienentää hiilijalanjälkeä ja antaa asiakkaille sitä mitä haluavat", niin

Majoitus on 100€/yö ja aamiainen 20€

Hinnat ei koskaan laske, keksitään vain eri tapoja naamioida hyvesignaloinnilla hintojen nousu.

Vierailija
15/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ei halua laitteisiin mutta lapsi haluaa. Lapsi ei voi mennä sinne puistoon yksin. Aikuinen usein ostaa ravintoloista jotain.

Karkottaa pois ihmisiä jotka olisivat tuoneet tuloja. Itse en ikinä ole käynyt lintsillä ilman että myös syödään esim. hampurilaisateria tai ravintolamaailman ateria.

Luulisi niistä tulevan jo enemmän katetta kuin 5e sen lapsen laitelippujen lisäksi.

Meinaatko, että jos se aikuinen maksaa 5 e sisäänpääsystä, alueella ei syödä mitään?

Vierailija
16/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä. Ei lasten ilmaislaitteet ole mikään maksuton leikkipuisto. 

Vierailija
17/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas käynyt lintsillä lukemattomia kertoja (ekan kerran vuonna 1992), mutten koskaan ole ostanut sieltä ravintolasta mitään.

Ihmisiä ja ostokäyttäytymisiä on erilaisia.

Vierailija
18/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis kaikilla olla lippu ??? Minusta on väärin että työntekijänkin pitää ostaa lippu päästäkseen pyörittämään karusellia.

Vierailija
19/19 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö siis kaikilla olla lippu ??? Minusta on väärin että työntekijänkin pitää ostaa lippu päästäkseen pyörittämään karusellia.

Lipunmyyjänkin pitää ostaa lippu että pääsee lippuja myymään. 

Ensimmäinen lipunmyyjä menee pummilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä