En voi uskoa miten idiootti vanhin veljeni on
Hän ei ole oikein ikinä päässy naisten kanssa kunnolla tekemisiin, eikä siis seurustellut, vaikka ikää on jo melkein 30 vuotta.
Vanhempaninkin ovat jo ns. luovuttaneet hänen suhteen, eivätkä enää kysele että josko olisi miniäehdokas kiikarissa. Vapaa-aikoinaan vain pelailee tietokoneella ja treenaa salilla. Ei edes enää käy missään missä naisia voisi tavata.
Nyt eräs kaveriporukamme tuttu, hieman päälle 30v mukava nainen, hiljattain erosi pitkästä liitosta josta oli myös 2 lastakin siunaantunut (nykyään yhteishuoltajuus). Me olimme kaveriporukassamme jo pidempään pohtineet, että tuossa olisi veljelleni juuri sopiva nainen. Ja kun tämä nyt vapautui, niin yritimme saada tätä veljeni kanssa yhteen heti kun tiesimme että tämä nainen on valmis deittailuun.
Mutta mitä tekee veljeni? Ei yhtään mitään!
Olemme antaneet hänelle tämän naisen numeron, ja lisäsivät he toisensa facebookissakin kavereiksi.
Mutta veljeni suunnalta ei minkäänlaista aktiivisuutta!
Jotenkin suututtaa, eikö hän ymmärrä että tämä on luultavimmin hänen elämänsä tilaisuus saada kunnon nainen itselleen? Elääkö hän jossain haavemaailmassa ja haluaisi vain jonkun 20v silikonimissin?
En vain voi ymmärtää...Haluaako hän todella jäädä ikuisesti vanhapojaksi ja vain räplätä tietokoneellaan puntteja nostellen?
Miten tuollaisen miehen oikein saa toimimaan?
Kommentit (44)
Sori nyt systeri, pitää sitten vääntää rautalankaa.
Mä olen homo. Ja kyllä mulla miesystävä on, vaikka en oo sitä sulle esitellytkään.
Vierailija kirjoitti:
30+ kahden lapsen äippä ja pitäisi kiljua onnesta?
Eihän kyseessä edes ollut yksin- vaan yhteishuoltajuus. Eli todennäköisesti viikko/viikko.
Kyllä siinä on aikaa tutustua mieheenkin
Anna setämiesten olla setämiehiä.
Se että niiden puolesta joku muu käy siivoamassa ja tekemässä ruoan, ei tarkoita sitä että heille pitäisi vielä nainenkin hankkia.
Jepjep.Juttu vaan on niin,että naisen tulisi miellyttää veljeäsikin,eikä vain sinua.
Lapseton nainen on parempi vaihtoehto tällaiselle miehelle. Eikös joku YH-äippäkin siitä mekastanut, että hänellä alkaa hälytyskellot kilkattaa jos miehellä ei ole lapsia?
Varmaan peräkammarista helppo hypätä isäksi uusperheeseen. Valoja päälle ap.
Vierailija kirjoitti:
Anna setämiesten olla setämiehiä.
Se että niiden puolesta joku muu käy siivoamassa ja tekemässä ruoan, ei tarkoita sitä että heille pitäisi vielä nainenkin hankkia.
Ei veljeni luona kukaan käy siivoamassa tai tekemässä ruokaa. Jos olisi tuollainen uusavuton, niin en minä häntä edes yrittäisi parittaa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyseessä edes ollut yksin- vaan yhteishuoltajuus. Eli todennäköisesti viikko/viikko.
Kyllä siinä on aikaa tutustua mieheenkin
Yhteishuoltajuudella ei ole mitään tekemistä luonapidon kanssa. Voi olla yhteishuoltaja vaikka näkisi kerran vuodessa toista vanhempaa. Yksinhuoltajuuteen vaaditaan painavat syyt. Tsi täysi välinpitämättömyys sen toisen osalta.
Ihminen saa olla ikuinen vanhapoika jos niin haluaa. Sun pitää vaan hyväksyä tilanne ja olla puuttumatta veljesi elämään.
Ehkä veli ei vain piittaa naisista. Vaan jostain ihan muusta.
Ei kaikki miehet halua sitoutua, eikä yleensäkään suhdetta naisiin.
Voihan veljesi pitää miehistä, mutta on edelleen kaapissa.
Miksi hänelle pitäisi hankkia nainen, jos hän ei itse suhdetta halua? Anna toisen elää elämäänsä niin kuin itse haluaa.
Uskomatonta touhua.
Mitä mieltä tämä ystävä on koko asiasta? Sekä miksi te yritätte parittaa ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Millähän nämä nyky naiset saisi tajuamaan, että EI kukaan mies tahdo itselleen "second hand" naista, varsinkaan kun sillä on jo ne rasitteet mukana.
Ei ~30v äippä ole oikeasti hot! Paremminkin Jaigs..
En ole äiti itse mutta kaverini on juurikin 32 vuotias kahden lapsen äiti ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin minä lapseton pullukka 26v. Miksi niin usein parjataan äitejä?
Vierailija kirjoitti:
Voihan veljesi pitää miehistä, mutta on edelleen kaapissa.
Jepjep, perus naisten jutut:
Heti kun ei vanhempi 2 lapsen yh kelpaa, mies on homo.
Kyllä kyllä, jatkakaa samaa rataa
yh ottaminen naiseksi on kuin alottaisi pelaamaan toisen tallennuksesta. oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän nämä nyky naiset saisi tajuamaan, että EI kukaan mies tahdo itselleen "second hand" naista, varsinkaan kun sillä on jo ne rasitteet mukana.
En ole äiti itse mutta kaverini on juurikin 32 vuotias kahden lapsen äiti ja fyysisesti paremmassa kunnossa kuin minä lapseton pullukka 26v. Miksi niin usein parjataan äitejä?
Ei se parjaus ulkonäöstä johdu tai luonteistakaan. Lapset vain muuttaa elämää niin paljon ettei kaikki sinkut siihen kuvioon sopeudu.
No mitä helvettiä!! Kaksi lasta saanut 30v nainen ei TODELLAKAAN houkuta!! Kenenkään saatanan muiden pentujen huoltajaksi ei OIKEA mies ryhdy koskaan! Pelle sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Ihania tällaiset provot. Tuleeko shokkina ettei kaikki äidit lakkaa pitämästä huolta itsestään? Tai isät. Ei äidiksi tuleminen tarkoita tanhupalloksi muuttumista.