Miten kerron mun äidille että mulla on ulkomaalainen mies?
Äitini ei tykkää ulkomaalaisista. Mies on tulossa tapaan mua kesällä.
Kommentit (15)
Oma lapsi seurustelee ulkomaalaisen henkilön kanssa eikä se ole meille mitenkään kummallista. Englanniksi keskustellaan, kun nähdään, välillä lapsi tulkkaa, kun oma kielitaito on vähän ruosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkä maalainen se mies on.
ameriikkaa
Vierailija kirjoitti:
Itse nussin thaimaalaista tyttöystävääni äitini edessä. Kutsuin äidin mökille. Tiesin tasan monelta hän paikalla ja ajoitin rakastelusessiomme mökin lattialle, ulko-oven eteen juuri sopivasti. Tulipahan selväksi :D en tiedä olinko ehkä hieman tahditon, kun isäni lähti kuitenkin filippiiniläisen matkaan jättäen äitini? Noh :D
Se on eri asia.
Amerikkalainen mies on just hyvä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse nussin thaimaalaista tyttöystävääni äitini edessä. Kutsuin äidin mökille. Tiesin tasan monelta hän paikalla ja ajoitin rakastelusessiomme mökin lattialle, ulko-oven eteen juuri sopivasti. Tulipahan selväksi :D en tiedä olinko ehkä hieman tahditon, kun isäni lähti kuitenkin filippiiniläisen matkaan jättäen äitini? Noh :D
Seuraamme hyväntahtoista esimerkkiäsi. T. Mies afrikkalais-aasialaisen lihan perässä
"Äiti, mulla on ulkomaalainen mies. Hän on amerikkalainen"
Onko kandalainen rakennusinsinööri, vai meksikolainen huumediileri? Amerikkalaisia löytyy monesta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ameriikkaa
Intiaani, hispaano, europidi vai afrikaano?
Paljonko on pyytänyt matkarahoja?
No jos ette ole edes tavanneet vielä niin miksi vielä edes kertoa asiasta? Eihän sinulla siis vielä ole mitään miestä kun ette ole edes tavanneet.
Oletko itsekään vielä tavannut häntä? Kohta tulee viesti, että vielä 20 000 euroa pitää hänelle lähettää, jotta pääsee tulemaan.
Minulla on burundilainen tyttöystävä. Äiti ei tykännyt.
Oleto itse:
Mies
Nainen
joku muu?
Sanot vaa suoraa, et tasos ei riitä suomalaisiin miehii, nii joudut tyytyy ulkomaalaisiin. Hyvin se menee! :)