Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minut leimataan rokotevastaiseksi, jos sanon etten halua ottaa enkä antaa lapsilleni koronarokotetta?

Vierailija
02.06.2021 |

Minut on rokotettu vesirokkoa vastaan, samoin lapset. Ei oltu sairastettu ja otin tottakai lapsille heti kun tarjottiin, omani maksoin itse. Samoin lapset on saaneet kaikki rokotusohjelmaan kuuluneet piikit.

Mutta en halua heille tai itsellei hätäisesti kyhättyä rokotetta, joka saattaa aiheuttaa aivohalvauksia ja ties mitä. Esikoiselleni tyrkytettiin aikoinaan astman takia sikapiikkiä vaikka oli vasta 2v, en ottanut ja olen ollut tästä jälkeenpäin todella kiitollinen!

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aloittajan kanssa samoilla linjoilla, sillä himppasella erolla että lapsi on jo täysi-ikäinen, päättää itse ottaako piikin vaiko ei. Tähän asti ollaan rokoteohjelmaa seurattu, osallistuttu rota-kokeiluun ja yleensäkin huolehdittu perheenjäsenten ja lemmikkien rokotteet ja boosterit ajallaan. Nyt kun olen muutaman tuttavan kanssa koronarokotteesta tullut puhetta, mut on leimattu hopeavettä litkiväksi foliohatuksi ja rokotevastaiseksi kun olen sanonut odottavani vielä mitä tuleman pitää, ennen kuin päätän otanko piikin vaiko en. Edelleenkin sen rokotteen ottaminen on vapaaehtoista, ja tuo tuntuu rokotemyönteisiltä usein unohtuvan.

Vierailija
42/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei ole rokotteen puolesta (itselle), ei tarkoita, että on sitä vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laite Ismola kirjoitti:

Tarkoittaa ettei koronapiikki olekaan vapaaehtoinen vaikka sillä lupauksella saatiin piikitykset alkuun. Nyt kun ihmiset luulevat tehneensä hyvin ja lepyttäneensä jo  suuren "70 prosentin kattavuus"-jumalan, ilmenee että tuo jumaluus haluaa lisää uhreja, tai se ei anna vapauksia takaisin. Piikki onkin nyt vaihtoehto, ei enää vapaaehtoinen valinta, kiristyksen väline

Aika kaukana ollaan 70% vielä. Ja tieto lisääntyy ja itse asiassa tuo 70% on koko ajan tiedetty olevan se minimi.

Unta nähny ,kuka määritelly,kyseenalaistan .Kaikki keinot vaan kiristykseen.

Vierailija
44/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi, että olet rokotevastainen. Mikö olisi parempi nimitys? Rokotekriittinenkö? Sama asia sun kohdallasi, koska et esitä kritiikkiä ja vastaanota vastakritiikkiä (lue:tutkimustietoa)[/quote Tutkimustietoahan tässä on luettu sivukaupalla ja nobelpalkittujen asiantuntijoiden kannanottoja että pääsee samaan tulokseen. :D

Laita ihmeessä mullekin luettavaksi ne, joista voi päästä tuohon lopputulokseen. Molemmat annokseni olen jo saanut, mutta ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
45/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepassi vaan voimaan. Esim merkintä kelakorttikin mikä on jokaisella mukana. TÄMÄ EI MUUTEN LOPU KOKO MAAILMASTA. ÄNKYRÖIDEN TAKIA KAIKKI KÄRSII RAJOITTEISTA. HÄVETKÄÄ.

Vierailija
46/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hm, mietitäänpäs. Vastustat rokotetta itsellesi ja lapsillesi, perusteluina se, että rokote olisi hätäisesti kyhätty. Rokote ei ole hätäisesti kyhätty.

Orange man bad, but his vaccines gooooooood!

Trump ei kylläkään koronarokotteita kehittänyt. 😁 Ja ainakin Yhdysvalloissa ne ovat lähinnä Trumpin vannoutuneita faneja, jotka julkisesti vastustavat koronarokotteita.

Vierailija
47/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotepassi vaan voimaan. Esim merkintä kelakorttikin mikä on jokaisella mukana. TÄMÄ EI MUUTEN LOPU KOKO MAAILMASTA. ÄNKYRÖIDEN TAKIA KAIKKI KÄRSII RAJOITTEISTA. HÄVETKÄÄ.

kaikki eivät halua jouduttaa joutumista kohti sellaista yhteiskuntaa jossa täytyy kohta valita pedonmerkin ja mestauksen väliltä

Vierailija
48/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa olisi uskonut että täällä Suomessa on niin paljon rokotevastaisia ja salaliitto hömppään hurahtaneita. Myötähäpeää heille.

Vierailija
49/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeuksiin taitaa kuulua, että ihminen saa vapaasti päättää, mitä lääkkeitä ottaa ja mitä kertoo muille omasta terveydestään tai on kertomatta. Painostus rokotteen ottamiseksi on kova, mutta sitä ei ole pakko ottaa.

Jos yksi tuhannesta keskimäärin kuolee koronaan ja kuolleiden keski-ikä on yli 80 vuotta, niin voidaan puhua laumahysteriasta koronan suhteen.

Vierailija
50/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki eivät halua jouduttaa joutumista kohti sellaista yhteiskuntaa jossa täytyy kohta valita pedonmerkin ja mestauksen väliltä

Tuleeko se pedon Erkki rokotteesta vai mistä.

Vierailija
51/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsu kotiini ketään joka ei ota rokotetta. 

Minä taas en ota kotiini ketään rokotettua, koska hän on potentiaalinen varianttien levittäjä.

Ajatteletko siis, että rokottamaton ei voi levittää variantteja? Vai onko niin, että et itse asiassa voi ottaa yhtään ketään kotiisi?

Vierailija
52/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa olisi uskonut että täällä Suomessa on niin paljon rokotevastaisia ja salaliitto hömppään hurahtaneita. Myötähäpeää heille.

Annapa linkki jossa joku kehuu rokotteen  suotuisia vaikutuksia terveyteensä

Vierailija
53/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laite Ismola kirjoitti:

Tarkoittaa ettei koronapiikki olekaan vapaaehtoinen vaikka sillä lupauksella saatiin piikitykset alkuun. Nyt kun ihmiset luulevat tehneensä hyvin ja lepyttäneensä jo  suuren "70 prosentin kattavuus"-jumalan, ilmenee että tuo jumaluus haluaa lisää uhreja, tai se ei anna vapauksia takaisin. Piikki onkin nyt vaihtoehto, ei enää vapaaehtoinen valinta, kiristyksen väline

Aika kaukana ollaan 70% vielä. Ja tieto lisääntyy ja itse asiassa tuo 70% on koko ajan tiedetty olevan se minimi.

Kyseenalaista vaan, mitä väliä? Kuka määritellyt prosentin vai? Oletko turkijoista koskaan kuullut?

Vierailija
54/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä minä pitäisin ihmistä, joka sanoo noin. En minä kasvotusten alkaisi paasaamaan enkä nimittelemään, mutta mielessäni ajattelisin noin.

Vierailija
55/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja mikä on pedon merkki. Kuka sen antaa.

Vierailija
56/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laite Ismola kirjoitti:

Kyseenalaista vaan, mitä väliä? Kuka määritellyt prosentin vai? Oletko turkijoista koskaan kuullut?

* tutkijoista Entäpäs muista maista kuin Suomi?

Vierailija
57/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa YLE suostui paljastmaaan että tuplapiikatut saavat helposti intiamuunnosta. Miksi pitäisi siis rokote ottaa?

Vierailija
58/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro siitä pedon merkistä kun aloitit

Vierailija
59/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisia pelkää niin äkkiä luottokortit, kännykät, GPSt ja tietokoneet palasiksi. Niiden kauttahan voidaan jokaista seurata

Vierailija
60/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja mikä on pedon merkki. Kuka sen antaa.

Siihen tämä vaikuttaa olevan menossa. Todistus  ja passi ovat mielestäni aimoharppeja kohti sitä merkkiä. Sellainen kun on kuitenkin tulossa joka tapauksessa, niin mihin muuhunkaan tällainen näin hämärä hössötys muka voisi johtaa.  muutkin merkit maailmassa jo ilmoittavat että Antikristukselle alkaa olla tilausta. Eivät kaikki ollenkaan usko että tässä olisi kyse mistään viattomasta taudinpoispanemisesta avulla ystävällismielisten tiedemiehistöjen luoman rokotteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän