Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minut leimataan rokotevastaiseksi, jos sanon etten halua ottaa enkä antaa lapsilleni koronarokotetta?

Vierailija
02.06.2021 |

Minut on rokotettu vesirokkoa vastaan, samoin lapset. Ei oltu sairastettu ja otin tottakai lapsille heti kun tarjottiin, omani maksoin itse. Samoin lapset on saaneet kaikki rokotusohjelmaan kuuluneet piikit.

Mutta en halua heille tai itsellei hätäisesti kyhättyä rokotetta, joka saattaa aiheuttaa aivohalvauksia ja ties mitä. Esikoiselleni tyrkytettiin aikoinaan astman takia sikapiikkiä vaikka oli vasta 2v, en ottanut ja olen ollut tästä jälkeenpäin todella kiitollinen!

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei kukaan ota. Ehkäpä parin vuoden päästä voi harkita asiaa.

Vierailija
22/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on salanimi mm nationalismille, sanan-, mielipiteen- ja sekä kokoontumisvapaudelle , yksityisyrittämiselle ja itsemääräämisoikeudelle. Tuollainen on se  "koronan nitistykseen käy vain rokote ja passi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kutsu kotiini ketään joka ei ota rokotetta. 

Minä en tulisi kotiisi vaikka olen saanut rokotteen.

Vierailija
24/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla järkipuhetta,textiä. Sellasta ajattelua ja kyseenalistamista joka kaikkeen kuuluu.

Vierailija
25/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi vaan voimaan niin moneksi vuodeksi kun tauti maailmasta laantuu. Onhan meillä kelakorttikin aina mukana

Vierailija
26/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkään ei kukaan ota. Ehkäpä parin vuoden päästä voi harkita asiaa.

Sithän se auttaakin 😅

Vierailija
27/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä mielestänne rokotevastainen vai -myönteinen? Olen saanut ensimmäisen pistoksen ja odotan innolla toista ja kolmatta. En ole elämässäni ottanut muita rokotteita kuin jäykkäkouristuksen sekä Calmetten jonka sain jo muutaman päivän ikäisenä synnytyssairaalassa. En ole halunnut muita rokotteita.

Vierailija
28/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälykäinennnn! kirjoitti:

Korona on salanimi mm nationalismille, sanan-, mielipiteen- ja sekä kokoontumisvapaudelle , yksityisyrittämiselle ja itsemääräämisoikeudelle. Tuollainen on se  "koronan nitistykseen käy vain rokote ja passi

Aivan, kyllä joo. Koronaa on hillitty turhaan, täysin turhaan. On valtion etu, että puolitoista vuotta on kaikki ollut sekaisin. Eikäkun 🤔

Vierailija
29/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa ettei koronapiikki olekaan vapaaehtoinen vaikka sillä lupauksella saatiin piikitykset alkuun. Nyt kun ihmiset luulevat tehneensä hyvin ja lepyttäneensä jo  suuren "70 prosentin kattavuus"-jumalan, ilmenee että tuo jumaluus haluaa lisää uhreja, tai se ei anna vapauksia takaisin. Piikki onkin nyt vaihtoehto, ei enää vapaaehtoinen valinta, kiristyksen väline

Vierailija
30/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi, että olet rokotevastainen. Mikö olisi parempi nimitys? Rokotekriittinenkö? Sama asia sun kohdallasi, koska et esitä kritiikkiä ja vastaanota vastakritiikkiä (lue:tutkimustietoa)

Vierailija
31/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaako politiikalta eikä lääketieteeltä?

Vierailija
32/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laite Ismola kirjoitti:

Tarkoittaa ettei koronapiikki olekaan vapaaehtoinen vaikka sillä lupauksella saatiin piikitykset alkuun. Nyt kun ihmiset luulevat tehneensä hyvin ja lepyttäneensä jo  suuren "70 prosentin kattavuus"-jumalan, ilmenee että tuo jumaluus haluaa lisää uhreja, tai se ei anna vapauksia takaisin. Piikki onkin nyt vaihtoehto, ei enää vapaaehtoinen valinta, kiristyksen väline

Aika kaukana ollaan 70% vielä. Ja tieto lisääntyy ja itse asiassa tuo 70% on koko ajan tiedetty olevan se minimi.

Vierailija
33/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen vuoksi, koska olet.

Vierailija
34/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä mielestänne rokotevastainen vai -myönteinen? Olen saanut ensimmäisen pistoksen ja odotan innolla toista ja kolmatta. En ole elämässäni ottanut muita rokotteita kuin jäykkäkouristuksen sekä Calmetten jonka sain jo muutaman päivän ikäisenä synnytyssairaalassa. En ole halunnut muita rokotteita.

Rokotevastainen, mikä muu?

Vierailija
35/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä olet rokotevastainen henkilö.

Eihän ole kuin KORONArokotevastainen.

Vierailija
36/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi, että olet rokotevastainen. Mikö olisi parempi nimitys? Rokotekriittinenkö? Sama asia sun kohdallasi, koska et esitä kritiikkiä ja vastaanota vastakritiikkiä (lue:tutkimustietoa)[/quote Tutkimustietoahan tässä on luettu sivukaupalla ja nobelpalkittujen asiantuntijoiden kannanottoja että pääsee samaan tulokseen. :D

Vierailija
37/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan rokotteen, kun tulee turvallinen rokote, joka on tutkittu. Ei ole Suomessa turvallista rokotetta tarjolla - ainakaan viimeisimpien rokotetutkimusten mukaan.

laitatko linkin ko tutkimuksiin?

Vierailija
38/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, kyllä joo. Koronaa on hillitty turhaan, täysin turhaan. On valtion etu, että puolitoista vuotta on kaikki ollut sekaisin. Eikäkun 🤔

Tottakai jos on väärin hoidettu.

Lääketieteen asiat hoidetaan tarkoituksenmukaisesti eikä sotketa politiikkaa.

Vierailija
39/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onko rokotteen valmistukseen käytetty aikaa riittävästi on mielestäni toisarvoista tässä.

Tarkoituksen saavuttamiseenhan tässä pyritään.

Vierailija
40/123 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitkop koronapiikin jos se olisi vapaaehtoinen? Nythän se on vaihtoehtoinen. Vaihtoehto jumitusten jatkumiselle. Noin ainakin alustavasti  lupaillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä